4231
Sök

Separat + och - till sterio

257 Inlägg
27 oktober 2005
Trådstartare
#1
Kan man dra en separat + kabel till sterion från batteriet. sen dra en separat - från batteriet till sterion. bara för att kunna slå på sterion när man vill. utan att behöva slå på tänningen?

//Swecc0


Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
27 oktober 2005
#2
Japp de kan man.. Men du behöver inte dra - kabeln ifrån batteriet.. Leta bara upp en jordpunkt i närheten (så behöver du inte så mycket kabel). Å glömm inte att sätta en säkring på +

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

257 Inlägg
28 oktober 2005
Trådstartare
#3
Pi skrev:
Japp de kan man.. Men du behöver inte dra - kabeln ifrån batteriet.. Leta bara upp en jordpunkt i närheten (så behöver du inte så mycket kabel). Å glömm inte att sätta en säkring på +

okej tack. nae plus kabeln har ja dragit en separat med säkring på redan. Och minusen är dragen men inte ihopkopplad än. ska fixa det imorgon. //Swecc0


Hewi
571 Inlägg
28 oktober 2005
#4
Du behöver inte dra + fram till batteriet heller för det finns konstant + i kontakten till radion(anv för minnet)

"Sound by Hewi"
Mitt projekt


Sök