Racism!

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
13 oktober 2007 · 1 290 Inlägg

De kan inte bara vara glada inlägg i en tråd jämt! Är jag förbannad på nånting så blir ju inlägget därefter! Men är jag glad så blir de ju ett glatt inlägg! Är knappast ensam om de eller hur?!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Sushikocken Sleeper
13 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

nu blev man ju sugen på negerbollar ;D

btw Chokladbollar har pärlsocker på sig negerbollar har kokos!!

Senast redigerat av Sushikocken (13 oktober 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
John87 Stolt Volvoägare
13 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
De kan inte bara vara glada inlägg i en tråd jämt! Är jag förbannad på nånting så blir ju inlägget därefter! Men är jag glad så blir de ju ett glatt inlägg! Är knappast ensam om de eller hur?!

Det är skillnad på att vara arg och gå till personangrepp.
Hårfin skillnad, men fortfarande en gräns du får lära dig att hålla dig på rätt sida av.

Jag vågar nog påstå att jag läser alla inlägg i detta forumet (nörd, jag vet) och så även i denna tråd.
Däremot är jag lite försiktig med att skriva här då det är ett känsligt ämne.
Har redan dragit en sann historia och kanske skriver några åsikter senare.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
13 oktober 2007 · 1 290 Inlägg

Sushikocken skrev:
nu blev man ju sugen på negerbollar ;D

Akta så du inte blir avstäng för de där inlägget.... tongue

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
13 oktober 2007 · 1 290 Inlägg

John87 skrev:

golfarn_nr1 skrev:
De kan inte bara vara glada inlägg i en tråd jämt! Är jag förbannad på nånting så blir ju inlägget därefter! Men är jag glad så blir de ju ett glatt inlägg! Är knappast ensam om de eller hur?!

Det är skillnad på att vara arg och gå till personangrepp.
Hårfin skillnad, men fortfarande en gräns du får lära dig att hålla dig på rätt sida av.

Jag vågar nog påstå att jag läser alla inlägg i detta forumet (nörd, jag vet) och så även i denna tråd.
Däremot är jag lite försiktig med att skriva här då det är ett känsligt ämne.
Har redan dragit en sann historia och kanske skriver några åsikter senare.

Jag har väl inte gått till personangrepp vad jag vet??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Alecci
13 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
De kan inte bara vara glada inlägg i en tråd jämt! Är jag förbannad på nånting så blir ju inlägget därefter! Men är jag glad så blir de ju ett glatt inlägg! Är knappast ensam om de eller hur?!

Med tanke på hur du uppför dig just nu så är inte jag heller särskilt glad. Har man lite sunt förnuft så kan man ändå behärska sig och inte låta ilskan skina igenom så pass att man går emot de riktlinjer som satts upp. Jag har ett flertal gånger i tråden sagt att det här SKA hållas på en civiliserad nivå, oavsett vilka åsikter som kommer upp.

Kan du inte hålla dig till riktlinjerna och inte heller avstå från att skriva så får du ta konsekvenserna.

Att hijacka andras trådar strider dessutom också mot reglerna.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
13 oktober 2007 · 1 290 Inlägg

Alecci skrev:

golfarn_nr1 skrev:
De kan inte bara vara glada inlägg i en tråd jämt! Är jag förbannad på nånting så blir ju inlägget därefter! Men är jag glad så blir de ju ett glatt inlägg! Är knappast ensam om de eller hur?!

Med tanke på hur du uppför dig just nu så är inte jag heller särskilt glad. Har man lite sunt förnuft så kan man ändå behärska sig och inte låta ilskan skina igenom så pass att man går emot de riktlinjer som satts upp. Jag har ett flertal gånger i tråden sagt att det här SKA hållas på en civiliserad nivå, oavsett vilka åsikter som kommer upp.

Kan du inte hålla dig till riktlinjerna och inte heller avstå från att skriva så får du ta konsekvenserna.

Att hijacka andras trådar strider dessutom också mot reglerna.

Uppför mig på ett bra sett tycker jag! cool

Var tvungen o skriva i en annan tråd för jag har erfarenheter av att ni moderatorer aldrig svarar på mejl!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Alecci
13 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
Uppför mig på ett bra sett tycker jag! cool

Var tvungen o skriva i en annan tråd för jag har erfarenheter av att ni moderatorer aldrig svarar på mejl!

Att skriva ut en länk till en artikel om våld och kriminalitet, där det inte sägs rakt ut att det har med invandrare/flyktingar att göra, och sedan påpeka att det nu ska slösas ännu mer pengar på invandrare är inte ett tecken på gott uppförande. Dessutom kändes det lite OfT i den här tråden, och därför togs det bort.

Såvitt jag sett har du inte skickat mig något PM, och följaktligen har jag inte haft någon chans att svara. Istället lät du temperamentet ta överhanden med resultatet att du bröt mot ännu en forumsregel. Inget smart drag.

Vill du diskutera ytterligare så kan du skicka PM, så låter vi tråden återgå till ämnet istället.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
FREE30 Avstängd
13 oktober 2007 · 92 Inlägg

vad ska vi göra.vi kan inte ta in mer invandrare nu.hur får vi stopp på detta? jag vill att vi får det bättre.och inte sämre.ingen mer nu.det räcker.invandringen måste ta slut nu.så folk
slipper arbeta dagen efter en operation.så det finns råd med läkare om man far illa ut.så alla fick lite mer över i fickan.de går inte mata annat folk hela tiden.nångång tar pengarna slut.nu är det slut.jag ber på mina sista krafter att Sverige Demokraterna tar över nu.fasiken va taskigt folk har många idag.vi har inte råd mer.punkt slut.låt sverige bli svenskt igen.i storstäder känns de som man är utomlands ibland.de fel.alla cafeterior är upptagna av utländska män som sitter hela dagarna och pratar ett språk man inte fattar me sina polare.hela dagarna.och jag får arbeta som fan så dom har det bra och kan sitta dricka te.NEJ jag är ledsen.utsliten.förstörd.STOPPA DETTA NU.rösta på SD

snart är jag så deprimerad så jag inte årkar jobba mer.det tar slut nångång .man är bara
en människa.man tål inte vilket skit som helst

TITTA NU
http://www.youtube.com/watch?v=S3cpreVQ … page%3D209

RÖSTA PÅ SD..tag ert ansvar.alla .utlänningar som svenskar.de dax att få sverige på fötter
de för sent snart.jag vädjar.ta ERT ANSVAR

It Get´s Only Better
DasAuto
13 oktober 2007 · 2 751 Inlägg

"Idag finns det fan fler invandrarkyrkor i sverige än det finns svenska kyrkor. Men det jag stör mig så in åt helvete mycket på är att man inte får sjunga våran nationalsång längre, vad fan är det för jävla påhitt!!!?? det är vår nationalsång för fan!!"

Finns inget som heter invandrarkyrkor en svenska kan vara lika mycket katolik som en Spanjor eller lika mycket ortodox som en ryss...

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
MissMarilyn
13 oktober 2007 ·

golfarn_nr1 skrev:

Alecci skrev:

golfarn_nr1 skrev:
Uppför mig på ett bra sett tycker jag! cool

Var tvungen o skriva i en annan tråd för jag har erfarenheter av att ni moderatorer aldrig svarar på mejl!

Att skriva ut en länk till en artikel om våld och kriminalitet, där det inte sägs rakt ut att det har med invandrare/flyktingar att göra, och sedan påpeka att det nu ska slösas ännu mer pengar på invandrare är inte ett tecken på gott uppförande. Dessutom kändes det lite OfT i den här tråden, och därför togs det bort.

Såvitt jag sett har du inte skickat mig något PM, och följaktligen har jag inte haft någon chans att svara. Istället lät du temperamentet ta överhanden med resultatet att du bröt mot ännu en forumsregel. Inget smart drag.

Vill du diskutera ytterligare så kan du skicka PM, så låter vi tråden återgå till ämnet istället.

Kan ju isåfall tillägga att Nordost i Gävle är som Rosengård i Malmö. Så står de till och med i tidningen så inge tjaffs om de! Skickade 5 mejl till er en gång då jag blev avstängd utan en bra anledning! Fick inte ett enda svar tillbaks...

HERREGUD vännen..lägg ned försöket...du kommer inte vinna den här matchen...du säger själv att du har blivit avstängd tidigare av en anledning du inte förstod, börjar se ett mönster här. Låt tråden vara!!

DasAuto
13 oktober 2007 · 2 751 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

RouziMotorsport skrev:

TheBabe skrev:
Jag säger negerboll, jag har sagt så så länge jag kan minnas och jag tänker fortsätta säga det. Jag säger inte negerboll för att vara rasistisk utan jag säger så för att enligt mig heter det så. Inte mitt fel att dom som tar illa upp tar illa upp, jag gjorde inte så att det ordet helt plötsligt vart rasistiskt.

Då ska du inte ta illa upp om någon kommer och säger Svenne till dig då.

De var väl fan inte de han menade?! De heter negerboll!! Bara o inse de! Men du får väl säga svenneboll om du hellre vill de!



>Varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök>

Konstigt att man bara i de svenska språket säger negerboll har aldrig hört engelsmän säga niggerball eller nått liknande hahaha

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Sushikocken Sleeper
13 oktober 2007 · 3 084 Inlägg
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
chrizz Administratör
13 oktober 2007 · 11 790 Inlägg

Det räcker nu.

Låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang