3152
Sök

Gran Turismo 4

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
17 mars 2008
Jag har Gran Turisimo 4 och jag har kommit till 46% och jag har 2 sider med biler, jag tycker att Gran Turisimo 4 är ett roligt spel. När jag köpte gran turisimo 4 så satt jag i många timmar med det spelet faktist cool
Senast redigerat av Forza_740 (17 mars 2008)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

509 Inlägg
17 mars 2008
Brukar ni köra 0-400m? Vad har ni för bästa tid?
Skriv ner med vilken bil å hur mycke hk..

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 april 2008
Forza_740 skrev:
Jag har Gran Turisimo 4 och jag har kommit till 46% och jag har 2 sider med biler, jag tycker att Gran Turisimo 4 är ett roligt spel. När jag köpte gran turisimo 4 så satt jag i många timmar med det spelet faktist cool

Vet nogån vart man får tag på escudon på GT4??

Jag har den bilen på GT2 och har den på GT3, jag har försökt att leta efter den tävlingen som man kan vinna Escudon, jag tycker att den är så himla skön att köra på GT2 och på GT3. Jag har nästan alla licenser och det fatas bara super licenen för mig på GT4

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

V-Power
1 186 Inlägg
2 april 2008
Forza_740 skrev:
Forza_740 skrev:

Jag har den bilen på GT2 och har den på GT3, jag har försökt att leta efter den tävlingen som man kan vinna Escudon, jag tycker att den är så himla skön att köra på GT2 och på GT3. Jag har nästan alla licenser och det fatas bara super licenen för mig på GT4

Vinn Cathedral Rocks (Trail I)

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 april 2008
Konbanan skrev:
Forza_740 skrev:
Forza_740 skrev:

Vinn Cathedral Rocks (Trail I)

okey vart någonstans ligger den då på spelet??

345 Inlägg
Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 april 2008
Acke88 skrev:
I rallydelen...

Okey man takar för hjälpen,, måste ma ta superlicenen för att köra dom rally banorna?

V-Power
1 186 Inlägg
2 april 2008
Forza_740 skrev:
Acke88 skrev:
I rallydelen...

Okey man takar för hjälpen,, måste ma ta superlicenen för att köra dom rally banorna?

Om du går in o kollar på racet så får du väldigt snabbt reda på vilken licens som krävs.

Men eftersom du ändå frågar, iA licens krävs, internationell A licens.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 april 2008
Konbanan skrev:
Forza_740 skrev:
Acke88 skrev:
I rallydelen...

Om du går in o kollar på racet så får du väldigt snabbt reda på vilken licens som krävs.

Okey,, men jag har iA licensen men jag har gjort några körningar på superlicensen

DFFL
9 020 Inlägg
2 april 2008
Forza_740 skrev:
Konbanan skrev:
Forza_740 skrev:

Okey,, men jag har iA licensen men jag har gjort några körningar på superlicensen

Har du fortfarande inte klarat GT4?
Det är ju lätt 5 år gammalt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 april 2008
FireTraXX skrev:
Forza_740 skrev:
Konbanan skrev:

Har du fortfarande inte klarat GT4?
Det är ju lätt 5 år gammalt.

Nej det har jag inte gjort jag har bara kommit till 46% och jag har inte klarat superlicenen, jag har bara iA licenen, och jag spelar inte det så mycket nu förtiden.
Jag typ sitter fast på det och jag vill ha bara en bil som jag har på GT2 Escudom vil jag ha den har jag alldrig kört med på GT4

1 311 Inlägg
2 april 2008
inte dags å göra en GT 5 tråd wink har snart spelat ut prologue!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

DFFL
9 020 Inlägg
2 april 2008
Corpze skrev:
inte dags å göra en GT 5 tråd wink har snart spelat ut prologue!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=79129

Jag har bara ett par race kvar på S-delen sen är jag färdig. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 april 2008
Är fortfarande på 98% av GT4... hmm
Klarar fan inte av F1-loppen.. Sååå tradigt med F1.. sad

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Chaufför
418 Inlägg
2 april 2008
Irmscher Vectra skrev:

Aha, gick det inte typ o coacha F1 racen? Eller har jag fel? Kanske inte ens var det spelet?

Kör Scania!!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 april 2008
Irmscher Vectra skrev:

Fyy. En annan sitter fast på 24,5%.

Pinsamt!

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Avstängd
107 Inlägg
5 april 2008
Inte ofta tongue

Fotograf
1 319 Inlägg
5 april 2008
en annan har gjort 75%+ på gt4a. favo bilen min impreza med 680hk och gör 8,86sec på 402:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Got VTEC?
1 593 Inlägg
5 april 2008
Ingen som driftar på GT4? Jag gör ibland ^^

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Körv
3 535 Inlägg
5 april 2008
Takashi skrev: