4243
Sök

Snyggt sätt att få in Diskat i A-stolpen.

257 Inlägg
2 november 2005
Trådstartare
#1
Hur ska jag bära mig åt? Nollställd på den fronten.


Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
2 november 2005
#2
Inte säker på om det passar / funkar / går / blir snyggt, men fundrade just på om det går att bygga in diskant i en mätarhållare för astolpe... Lycka till!


1 417 Inlägg
2 november 2005
#3
Jag tror det går att sätta dem i mätarhållare. Hör för mig att jag sett det någonstans.


1 417 Inlägg
2 november 2005
#4
Precis. och tänk på att mätarhållarna för a-stolpe vänster och a-stolpe höger inte är samma.
Så man inte bara köper 2 stycken och sedan upptäcker att den ena är fel.


494 Inlägg
2 november 2005
#5
ja jag tror faktist att köpa mätar hållare är de bästa!
jag gjorde mina ingefär som bmw 750 sa och såhär i efterhand tror jag inte resultatet motsvarar arbetet:P de är nästan värt 500kr för en mätar håller målad oc klar.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!


Sök