ja jag tror faktist att köpa mätar hållare är de bästa!
jag gjorde mina ingefär som bmw 750 sa och såhär i efterhand tror jag inte resultatet motsvarar arbetet:P de är nästan värt 500kr för en mätar håller målad oc klar.
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!