4243
Sök

Äntligen.../ Högtalare hemma, installerade i Escorten

SSS -12
3 217 Inlägg
2 november 2005
Trådstartare
#1
Såja, då har jag fått hem och monterat mina nya 6,5" i dörrarna... Det var fan på tiden... Det blev bra för dom som har Escort och funderar på att köpa adapter till dom! Det är att rekommendera, installationen var inte alltför svår (har dock gjort det ett par gånger) och ljudet blev inte heller särskilt fel smile

Jag är nöjd...

Det var allt.. Finns det frågor om installation i Escort 91 - 94 så är det bara att fråga!

----------------SKRIV VETTIGA SUBJECTS !!!!!-----------------------------
Just nu hade jag tid att ändra till nåt mera förståligt.

/Göran

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu


Sök