Tjenna tjenna, Tänkete skriva en rad här jag med,
Har sett lite olika vad det gäller Civiler,,
Offtast har dom ju V70N eller Saab 95 Kombi. En e liten lagom antenn eller två (inga stora saker,) Lätt att se endå då ingen av bilarna har det orginal..
Två st extra ljus fram, Tonade rutor bakåt,, Och om man har tur så ser man röd/blåa lampor otända i deras framruta + bakom grillen.
Har även sett i år, Civiler i en Volvo 850 Mörkblå i slitet skik, Hört om en Volvo 745 med verktyg och söndrig baklyckta m,m Men dessa är för knark span, Och bryr sig inte så värst mkt om Farter om det inte är åt h-vete för fort och dom inte är på span.
Även sett Civil snut på en Metallic-Röd BMW hoj, Med packväskor som han hade sin utröstning i m,m...
Höll på att skita ner mig idag, Körde i 200 och har friväg och bra väderförhållanden, så det gick endå "lungt" och "sansat". Körde om bil efter bil, Men ingen V70 Eller 95 och rätt som det är så tycker jag att det blinkar till med Xenon ljus bakom mig, Bromsar snabbt in och lägger mig i höger filen i 110km/h.
Förbi mig kommer en Tysk Merca som bara ville racea, haha Så jag hakade på, Hade inte en suck i axet men väl uppe i fart (110-200 på en förmiddag) så körde han inte snabbare iafa, så det var ju skoj för mig då det är presis vad bettan gör om det inte är motvind