Jag antar att han menar att koaxialdiskanten fortfarande spelar. Dvs död 6x9:a.
/Göran
Tajger skrev:
Edholm skrev:
Mmm gjorde det, men såg inga kablar som var lösa
Kan va glapp eller framme vid steron nått som är fel
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI