3154
Sök

Vansinnesfärd visas på internet

1 833 Inlägg
9 november 2007
akakaboto skrev:
går inte get away filmer ut påå att stick från snuten?? :S

Nä de går ut på att åka fast så fort som möjligt.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

dARKiE
5 031 Inlägg
9 november 2007
Nille_del_Mar skrev:
Tramsigt!

Om man nu ska göra en film så får man väl se till att iaf köra fortare än vad en annan pendlar till jobbet i...
I stort sett alla bilar idag gör 250-260km/h

Patetiska grabbar som borde veta bättre än att göra bort sig på det viset..

till och med min bmw från -88 gör 260..
Så wow en Impreza klarar det också från -99 big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Muttley
9 november 2007
hade jag varit den som låg vid långtradaren hade jag inte stressat förbi för att låta de komma förbi, jag hade hoppas på att de kört ut i vägkanten och totaltförstört sina bilar istället. dock risken med att de trycker in min bakdel men de hade varit värt att se de köra av!  idioter helt klart.

Thorssa
10 november 2007
OLD NEWS! Denna filmen är från början av 2000-talet. Killen som ägde en av bilarna som kör tre i bredd har haft en Evolve S60 efter den där och nu en Audi.  Som vanligt överdrivs det i pressen.

Pan
10 november 2007
OLD NEWS! Denna filmen är från början av 2000-talet. Killen som ägde en av bilarna som kör tre i bredd har haft en Evolve S60 efter den där och nu en Audi.  Som vanligt överdrivs det i pressen.

haha aftonbladet borde kolla sin källor lite bättre tongue Lär ju vara preskriberat vid det här laget.

14 Inlägg
11 november 2007
jag har getaway in sundsvall 2 filmen..

Ford Sierra 2.0L -91

264 Inlägg
11 november 2007
sardonic6sic6 skrev:
jag har getaway in sundsvall 2 filmen..

GIVE ME han inte se innan den togs bort mad

14 Inlägg
11 november 2007
hur ska du få den då??

Ford Sierra 2.0L -91

2 201 Inlägg
11 november 2007
Darkie skrev:
Nille_del_Mar skrev:
Tramsigt!

Om man nu ska göra en film så får man väl se till att iaf köra fortare än vad en annan pendlar till jobbet i...

det är alltid någon bil som är snabbare. tråkig film dessutom

14 Inlägg
11 november 2007

Ford Sierra 2.0L -91

dARKiE
5 031 Inlägg
11 november 2007
sardonic6sic6 skrev:
http://youtube.com/watch?v=XC2KUR4yGlE

GETAWAY IN SUNDSVALL 2

http://www.garaget.org/video/yv0uvp8fcz27

Finns även här..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

81 Inlägg
11 november 2007
Thorssa skrev:
OLD NEWS! Denna filmen är från början av 2000-talet. Killen som ägde en av bilarna som kör tre i bredd har haft en Evolve S60 efter den där och nu en Audi.

Får jag ta på dig??

Avstängd
76 Inlägg
11 november 2007
spj skrev:
Idiotiskt att leka med andra trafikanters liv, jag tycker att det är lika häftigt och moget som att  köra i fyllan.
I farter över 200 har man inte så stora marginaler om något går åt helvete.

Nej jag håller med dig om att "I farter över 200 har man inte så stora marginaler om något går åt helvete" men är man bra förrare och har en bra bil som man littar på upp till 1000% ser jag inget fel på det.
Bilarna idag byggs med grymmt finan motorer som klarar av 400/ 500Hk original och betalar man då för en bil som hara dessa pollar då trycker man plattan i mattan och vill ha valuta för sina pengar.
Och kom inte med att man ska göra det på en bana för det är jag så j*vla trött på att hörra att alla är så duktiga och lagliga.
För jag är f*n inte det älskar fart och får jag chansen att trycka platan i mattan på en strecka där jag det är ganska fritt från trafik då gör jag det och det hadde många anndra med gjort här inne på garaget.

Avstängd
76 Inlägg
11 november 2007
peter_1976 skrev:
Darkie skrev:
Nille_del_Mar skrev:
Tramsigt!

det är alltid någon bil som är snabbare. tråkig film dessutom

Hahaha där satt den :-)

474 Inlägg
12 november 2007
Ja patetisk film bilen gick upp i 260 med nedförsbacke..Dom skämmer ut sig & andra med att skriva Getaway på filmen..Såg inga poliser som jagade som..ILLA!!

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

Yrkesförare
1 073 Inlägg
12 november 2007
Är ofta och kör i Sundsvall i jobbet. Nästan synd att man inte låg på omkörning av en annan kollega när dom kom farandes...

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
12 november 2007
Aydin skrev:
spj skrev:
Idiotiskt att leka med andra trafikanters liv, jag tycker att det är lika häftigt och moget som att  köra i fyllan.
I farter över 200 har man inte så stora marginaler om något går åt helvete.

Nej jag håller med dig om att "I farter över 200 har man inte så stora marginaler om något går åt helvete" men är man bra förrare och har en bra bil som man littar på upp till 1000% ser jag inget fel på det.

Men litar jag på att du, eller någon annan för den delen, är en bra förare? Eh, nej.. inte med tanke på vad man dagligen ser ute i trafiken! Summa: Spelar ingen roll vad du har för bil, du kan ha övertro på dig själv och allt går åt fanders. Kostnad: Kanske ett liv eller två + en j-la massa pengar.

Aydin skrev:
Bilarna idag byggs med grymmt finan motorer som klarar av 400/ 500Hk original och betalar man då för en bil som hara dessa pollar då trycker man plattan i mattan och vill ha valuta för sina pengar.

Ja, men på vems bekostnad? Kan man betala för en bil med de hästarna, ja, då kan man gott och väl betala för att köra den på avstängd väg/bana. Och sen struntar jag fullständigt i hur fina motorer det byggs idag.. det är ju människorna (läs de med övertro på sig själv) som det hela hänger på. Spelar ingen roll hur fin motorn är!

Aydin skrev:
Och kom inte med att man ska göra det på en bana för det är jag så j*vla trött på att hörra att alla är så duktiga och lagliga.

Du är trött på duktig och laglig.. ja du! Jag är trött på "dum i huvudet och olaglig i trafiken"! Vem har någon relevant poäng här tro?

Aydin skrev:
För jag är f*n inte det älskar fart och får jag chansen att trycka platan i mattan på en strecka där jag det är ganska fritt från trafik då gör jag det och det hadde många anndra med gjort här inne på garaget.

Om jag bortser från åsyftningsfel (och gud vet vad) här, så.. kör hur du vill om det är helt fritt. Men bara för att du behöver uttrycka din "frihet" på vägen, betyder inte att andra skall riskera livet för detta!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

neckwomen_88
12 november 2007
Well this sucks...

nevars, men jag förstod inte det "häftiga"?  köra fort kan teoretiskt sett alla göra.

Då är det roligare att se förare som vet hur man behärskar bilen när det kommer kurvor också, right?  smile

118 Inlägg
12 november 2007
WOW, vilken vansinnesfärd..........

MissMarilyn
14 november 2007
*suck*

260 på motorväg....jätte tufft!!!  rollroll

säger bara till er grabbar som gjort filmen:    tur att inte jag va där....då hade ni blivit från körda av en brud!!!!

moget...ja vet men kunde inte låta bli......tongue

Sök