Snabbt därefter kom fronten på. Två polare kom även förbi och kollade lite, så passade på att backa upp bilen lite, där det var planare mark. Lite synd på dom suddiga bilderna:
..
Sen en liten film också. Det som låter som fan är avgasystemet som skrapar i backen så va inte oroliga:
JUSTer: avgassystemet som sitter på är inget som kommer sitta kvar sen. Satt bara på det sålänge så man kunde höra maskinen utan att bli döv ska på med mitt orginal avgassystem sen, så man klarar besiktningen. Sen efter det så blir det att bygga nytt
Xenon lär det väl bli senare kanske, först o främst som kommer till lysen, blir dimljus och hellas mörktonade framlysen.
Men innan jag ens ska köpa nåt sådant, så ska bilen funka till 110% och inte ha massa saker kvar o göra.
Det som egentligen är kvar och göra tills man kan få ut bilen på gatan: Göra klart dörrarna samt lacka dom. Göra så att bilen inte dör på tomgång. Lite småfix i motorrummet. Lite el, som lysen etc. Mätarhuset ska fixas till. Lite inredning när dörrarna är på. Fästa klart hela mtech2 paketet.
..
Det är typ sådant som är kvar fast den stora grejen är ju dörrarna. Så måste fasen ta tag i dom nu.
Grymt snyggt bygge.. Har följt din tråd ett tag, det är nästan så man ångrar att man sålde sin sin e30.. lycka till med resten av bygget
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Gick dock inte så bra för mig när jag skulle montera den på bakluckan, så blev en liten liten bula på själva M:et. Så får fixa en till beställning utav Bruzze sen