3015
Sök

Började köra SAAB förra veckan o ja tycker om de bättre än volvo...

saabtok
1 306 Inlägg
13 november 2007
Pikey skrev:
-ROSEN- skrev:
Lovborg_740 skrev:
då har du inte åkt volvo grabben wink mensaab är fina bilar

Inte Har jue en S40 T5 ....

S40 T5 trimmad till 280hk rastar man med min audi på 190hk men mina är visserligen på hjulen. Tyckte inte volvon var så stor jämfört faktiskt

Men som sagt inte för att vara sån men testa en Audi i samma årsmodell så märker du skillnad på allt. Dessutom kan en A4 som är audis lägsta modell dra aeron fastän det är saabs flaggskepp.

Nu låter jag skrytig men måste prata för Audi då ingen gör det...

Kom han och sa som inte ens har  körkort haha....Har kört både en sån du säger dig ha eller är de mammsen och pappsen  bil och en saab  9-5 Aero s40 t5 som var  lite vässad, och du har inte en sportmössa med den  Audin inte som är orginal.

Sen handlade de om vilken han tyckte var  skönaste bilen ......Kan säga ärligt fast ja har en 9-5 själv så tycker ja man  åker skönare iaf  längre sträcka. Nu snackar vi 80 mil enkel  med nyare  volvo v70 än min  9-5 tex  men kan bero på att ja är 190 lång med ....Fast  kör känsla så  kommer inte en v70 i närheten av en 9-5á men är min smak och smaken är som baken (delad)
Senast redigerat av Greatsnyggo (13 november 2007)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

1 688 Inlägg
13 november 2007
Pikey skrev:
-ROSEN- skrev:
Lovborg_740 skrev:
då har du inte åkt volvo grabben wink mensaab är fina bilar

S40 T5 trimmad till 280hk rastar man med min audi på 190hk men mina är visserligen på hjulen. Tyckte inte volvon var så stor jämfört faktiskt

Men som sagt inte för att vara sån men testa en Audi i samma årsmodell så märker du skillnad på allt. Dessutom kan en A4 som är audis lägsta modell dra aeron fastän det är saabs flaggskepp.

Anar avundsjuka :-)

190hk audi mot 280hk volvo, och audin drar volvon?
Du har lite siffror som talar emot dig smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

237 Inlägg
13 november 2007
Trådstartare
Joo skrev:
Är det bara jag som tycker Volvo förstörde den nya modellen utav v70? bakänden ser gräslig ut enligt mig.. Jag gillar dom flesta andra modellerna som volvo gjort när det kommer till 850 och uppåt, men den senaste modellen nu var inget vidare tycker jag..

Sen kan inte jag sitta och säga att Saab är skönare och åka i än en nyare volvo då jag bara åkt i en volvo v70 då jag bara suttit i baksätet..

Jag tycker att man klart ser Jänkar linjerna i nya V70 STOR O KANTIGT...jag tycker inte om den...gamla var mycket snyggare...

Världens Häftigaste....De E Jag de...

2 283 Inlägg
13 november 2007
Audin är original, kolla upp den UYM205, nae det var en kompis som körde.
Kan få intyg av 2 st smile

R.I.P. Michael Jackson!

Fotograf
1 000 Inlägg
13 november 2007
har haft både bilarna! tycker både två e grymmt sköna bilar! men dom har ju sina nackdelar o fördelar både två!!! men alla tycker olika=)!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

2 283 Inlägg
13 november 2007
Greatsnyggo skrev:
Pikey skrev:
-ROSEN- skrev:

Kom han och sa som inte ens har  körkort haha....Har kört både en sån du säger dig ha eller är de mammsen och pappsen  bil och en saab  9-5 Aero s40 t5 som var  lite vässad, och du har inte en sportmössa med den  Audin inte som är orginal.

Sen handlade de om vilken han tyckte var  skönaste bilen ......Kan säga ärligt fast ja har en 9-5 själv så tycker ja man  åker skönare iaf  längre sträcka. Nu snackar vi 80 mil enkel  med nyare  volvo v70 än min  9-5 tex  men kan bero på att ja är 190 lång med ....Fast  kör känsla så  kommer inte en v70 i närheten av en 9-5á men är min smak och smaken är som baken (delad)

Det är min egan A6:an är min pappas

R.I.P. Michael Jackson!

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
13 november 2007
vaughn skrev:
Pikey skrev:
-ROSEN- skrev:

0-100 kanske du är snabbare än båda men sen har du inte en chans med en a4

det är lungt... ta du starten så väntar jag där framme... lol

saaben bara spinner i början men när man väl får fäste och ligger på 100-200 så får du storpisk grabben

/Street

2 283 Inlägg
13 november 2007
ajja skit samma, Kan intyga att saab är riktiga finessbilar i alla fall i inverteds 95. Finns allt och lite till faktiskt.

R.I.P. Michael Jackson!

557 Inlägg
13 november 2007
Jag personligen gillar både Saab och Volvo, Saab har gjort en del härliga bilar men jag hatar värkligen instrumentpanelen på saab, usch så ful den är.

Den sista riktiga volvon som gjordes är Volvo 940 - 98 allt efter det är inte volvo.

//Jerry

741 Inlägg
13 november 2007
Pikey skrev:

Och vem tror du reggar om en bil så det kommer i papprerna att den är trimmad?

och för det andra tror jag inte en sekund på att en 190 hk audi drar en volvo med 280 hk, Audi är inget vrål monster bara för att din familj själv äger en smile

saabtok
1 306 Inlägg
13 november 2007
Fimpha skrev:
Jag personligen gillar både Saab och Volvo, Saab har gjort en del härliga bilar men jag hatar värkligen instrumentpanelen på saab, usch så ful den är.

Den sista riktiga volvon som gjordes är Volvo 940 - 98 allt efter det är inte volvo.

Där kan ja verkligen  hålla med att sista riktiga volvon är  940

2 283 Inlägg
13 november 2007
Det är en TS istället för 163hk är det 190hk

R.I.P. Michael Jackson!

4 506 Inlägg
13 november 2007
Joo skrev:
Pikey skrev:

och för det andra tror jag inte en sekund på att en 190 hk audi drar en volvo med 280 hk, Audi är inget vrål monster bara för att din familj själv äger en smile

OT
Spelar ju förguds skull ingen roll vilket märke det är, En bil med 280hk blir ju inte ifrånkörd av en med 190hk, Det säger sig ju själlft, Håll er till ämnet nu grabbar., Och tänk innan ni pratar/skriver..

Kan du andas kan du dö.

741 Inlägg
13 november 2007
Pikey skrev:
Det är en TS istället för 163hk är det 190hk

Ja? din pappas audi drar inte en bil med 280hk iallafall..

Wallis: Nej men eftersom han just skrev Volvo så var jag bara tvungen att påpeka det i mitt inlägg.
Senast redigerat av Joo (13 november 2007)

1 754 Inlägg
13 november 2007
Saab har ett syfte:

Vara snabba och billiga att trimma upp. (Nya Aero eller Aero X är ju snabba, iaf på 3:an)

Jag kan inget om allt.

saabtok
1 306 Inlägg
13 november 2007
Joo skrev:
Pikey skrev:

haha  inte kunna sagt de  bättre själv
lollol

4 506 Inlägg
13 november 2007
[OT]
Sista riktiga volvon är S60 fram till 2002&2004 beroende på vad man tänker på.
Jag räknar fram till 960/V90 Som Sista Volvon, Jag är Volvo Entisuiast, Älskar Volvo, Men allt efter Ford kom in kallar jag inte längre För Volvo, Det är så sorligt, Som Rostiga spikar i hjärtat uhhhhhhhhh.

Men det finns andra trådar för detta! Håll er till Topic som sagt!

Kan du andas kan du dö.

1 688 Inlägg
13 november 2007
Greatsnyggo skrev:
Joo skrev:
Pikey skrev:

haha  inte kunna sagt de  bättre själv
lollol

Glöm inte at bilen är köpt på kredit också, huhu.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
13 november 2007
_Wallis_ skrev:
[OT]
Sista riktiga volvon är S60 fram till 2002&2004 beroende på vad man tänker på.
Jag räknar fram till 960/V90 Som Sista Volvon, Jag är Volvo Entisuiast, Älskar Volvo, Men allt efter Ford kom in kallar jag inte längre För Volvo, Det är så sorligt, Som Rostiga spikar i hjärtat uhhhhhhhhh.

Men det finns andra trådar för detta! Håll er till Topic som sagt!

kan inte sverige köpa tillbaka volvo?  stör mig också på att ford (sämsta bilmärket som finns) äger volvo...(ett av de bästa bilmärken som finns)

lika  sjukt som att fiat plötsligt äger bmw...  yikes

2 283 Inlägg
13 november 2007
Japp den är på kredit tills jag får jobb och betalar av allt själv.

Kul att se silket jävla liv det blir när man säger något i en tråd som berör något med Volvo. smile big_smile

Ajja får nöja mig med 2 ettor smile

R.I.P. Michael Jackson!

Sök