1709
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Das Auto
455 Inlägg
26 augusti 2012
Ikea parkeringen är väl avspärrad?

-->*Persson*<--
287 Inlägg
26 augusti 2012
st4hl skrev:

Precis! Ett perfekt ställe för å slippa drägg, (känner han som äger marken) så de finns ju en liten(minimal) chans att vi får låna plats där smile

"Drive It Like You Hate It"

329 Inlägg
28 augusti 2012
Låter väl trevligt, men hur styr man upp vilka som är "drägg" och inte utan att det blir vilda slagsmål när tankat slödder skevar ur? yikes

-->*Persson*<--
287 Inlägg
28 augusti 2012
Vet inte än helt 100, men jobbar på de där med drägg :p

1 231 Inlägg
28 augusti 2012
men det sitter väl refuger på varenda parkeringsrad där? blir väldigt liten lekruta isf wink

829 Inlägg
28 augusti 2012
manne_940 skrev:
men det sitter väl refuger på varenda parkeringsrad där? blir väldigt liten lekruta isf wink

Det är ju isåfall om man leker av sig där borta lastbilarna parkerar och vilar. Dock låter det väldigt osannolikt att vi får ha en lekruta där.

1 231 Inlägg
28 augusti 2012
Scoore skrev:
manne_940 skrev:

Det är ju isåfall om man leker av sig där borta lastbilarna parkerar och vilar. Dock låter det väldigt osannolikt att vi får ha en lekruta där.

jo precis.. när skulle träffen ske isånnafall? jag menar den kan ju inte direkt vara för sent på kvällen? om man ska ha nåt ska den ju vara någorlunda arrangerad för på så sätt minskar man ner på folket som vill förstöra smile och har man den då under dagen så håller ju alla affärer öppet så det låter inte för positivt smile kom gärna med ideer om hur du hade tänkt persson! smile

-->*Persson*<--
287 Inlägg
28 augusti 2012
manne_940 skrev:
Scoore skrev:
manne_940 skrev:

jo precis.. när skulle träffen ske isånnafall? jag menar den kan ju inte direkt vara för sent på kvällen? om man ska ha nåt ska den ju vara någorlunda arrangerad för på så sätt minskar man ner på folket som vill förstöra smile och har man den då under dagen så håller ju alla affärer öppet så det låter inte för positivt smile kom gärna med ideer om hur du hade tänkt persson! smile

jag känner han som ääger ikea marken litegrann, å han är intresserad av bilar, sladd och lek. men jag har inte pratat med han än, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp från några så att man kan fixa någe seriöst.

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
28 augusti 2012
PerssonTheKung skrev:
manne_940 skrev:
Scoore skrev:

jag känner han som ääger ikea marken litegrann, å han är intresserad av bilar, sladd och lek. men jag har inte pratat med han än, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp från några så att man kan fixa någe seriöst.

Jag är självklart på att fixa seriösa träffar, varit inne på att göra de t nästa sommar så, så flera desto bättre! räkna med mig smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

-->*Persson*<--
287 Inlägg
28 augusti 2012
jjempa skrev:
PerssonTheKung skrev:
manne_940 skrev:

Jag är självklart på att fixa seriösa träffar, varit inne på att göra de t nästa sommar så, så flera desto bättre! räkna med mig smile

bra där smile nu är vi 2 iaf tongue

64 Inlägg
1 september 2012
händer ikväll förutom norrköping tongue

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3562792 budget drift projekt
sponsorer sökes

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
1 september 2012
PerssonTheKung skrev:
st4hl skrev:

Precis! Ett perfekt ställe för å slippa drägg, (känner han som äger marken) så de finns ju en liten(minimal) chans att vi får låna plats där smile

Är inte charmen med Västeråsträffarna just att alla är välkomna? smile

64 Inlägg
1 september 2012
sirmiro skrev:
PerssonTheKung skrev:
st4hl skrev:

Är inte charmen med Västeråsträffarna just att alla är välkomna? smile

håller med där! alla tycker vi olika men tycker alla ska va välkomna ändå. sen tycker jag verkligen inte fylla och köra bil hör ihop heller för den delen.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3562792 budget drift projekt
sponsorer sökes

(Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
164 Inlägg
4 september 2012
Alla med BMW titta hit! Snart dags för årets andra stora BMW träff i Eskilstuna.. Förra året så kom det över 30 bilar till samåkningen till Bimmers Of Sweden! Men folk har varit väldigt slöa med att anmäla sig den här gången så jag försöker påminna alla att fylla i listan för er som är intresserade av att följa med! smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 62&p=1
Senast redigerat av Jimi (4 september 2012)

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders

829 Inlägg
7 september 2012
Händer imorgon då? kikar över en sväng med nya åket smile

8 september 2012
Händer det någe ikväll ?

Love the life you live, live the life you love

-->*Persson*<--
287 Inlägg
9 september 2012
Här skrivs det inte mycke längre...

1 231 Inlägg
9 september 2012
PerssonTheKung skrev:

dom flesta har slutat kollat juyst för att det bara tjafsas i den här tråden..

-->*Persson*<--
287 Inlägg
9 september 2012
manne_940 skrev:
PerssonTheKung skrev:

dom flesta har slutat kollat juyst för att det bara tjafsas i den här tråden..

Jo jag vet, lite(mycket) synd faktiskt, för tråden va ju riktigt trevlig en sväng... Å för en annan som inte har Fb så får man ju inte reda på träffar osv.

Born to be brave
103 Inlägg
6 oktober 2012
Tänkte åka ut en sista sväng med Nezzie för i år, någon mer som ska typ till Mässen eller så? smile

Sök