Det är en träff på infra city´s parkering i morgon (fredag 17e) kl 20:00. Jag kommer vara där, då är det bara att komma och säga hej. Har jag inte kameran i näven så är jag en 180 lång snubbe med halvlångt blont hår.
Härligt, men det där med olika bilar. Jag har inte tackat nej till någon som vill vara med. Men det är ju ingen bindande anmälan eller så så om man måste ha sin bil i bild för att vara med så går det kanske inte så bra med en gammal rostig bil (typ som min ) Men min plan var att när alla bilar samlas så ser vi vad vi har och sen ställer vi upp bilarna så att det ser riktigt bra ut Tror det blir bra om vi hjälps åt.
Ja, eftersom det blev så mycket i slutet av skolan så ville jag inte göra den här filmen under stress. Eftersom det blev så ordentligt seriöst det här så vill jag göra det ordentligt och inte bara haspla ihop det. Men jag har absolut inte gett upp allt.
Jo jag vet men jag har nästan fullt upp. Så jag vill inte starta något nu som jag inte kan hålla. Jag vill fortfarande göra filmen men jag vet inte när jag kan få tid till det, så jag vill inte bestämma något.
Men om vi bara kan tala om filmen lite i allmänhet så går det ju alltid bra
Jag filmade nyligen ett streetrace så jag har lite bilder att leka med, så jag ska nu i veckan klippa ihop dem till något och på samma gång ta reda lite på hur jag kan göra det snyggt till filmen.