Rädda Jens!

PERFORMANCE by EM
17 november 2005 · 198 Inlägg

FACK visste inte att det fanns såna här nördar här skaffa dig ett liv grabben det här e en sida om bilar o motorer ingen jävla gay.com...min åsikt bara

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
JEsT3R-Race
17 november 2005 · 343 Inlägg

PERFORMANCE by EM skrev:
FACK visste inte att det fanns såna här nördar här skaffa dig ett liv grabben det här e en sida om bilar o motorer ingen jävla gay.com...min åsikt bara

Vem är det riktat mot?

TeQuilla
17 november 2005 · 764 Inlägg

RedLight skrev:

TeQuilla skrev:

RedLight skrev:

Hur skulle du känna om det var du som var Jens..tänk innan du skriver..

Men om han tycker så.....

Tror ingen vill bil utsatt för samma sak som Jens har blivit.

Det är mycket möjligt, men så länge man bara har en åsikt och inte går till direkta personangrepp kan man säga väldigt mycket.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
JEsT3R-Race
17 november 2005 · 343 Inlägg

TeQuilla skrev:

RedLight skrev:

TeQuilla skrev:

Men om han tycker så.....

Tror ingen vill bil utsatt för samma sak som Jens har blivit.

Det är mycket möjligt, men så länge man bara har en åsikt och inte går till direkta personangrepp kan man säga väldigt mycket.

Det har du rätt i.. Men men han verkar juh kunna ta kritiken bra endå.. Inte många som klarar den pressen.

Malmoe SSS -12
17 november 2005 · 3 217 Inlägg

ola@thomasson.nu skrev:
Äh tough shit.

Ger man sig in i nöjjesbranschen och blir en "offentlig"person så får man utstå både det ena och det tredje. Är man bra så är man, då får man oftast inte allt för mkt skit, är det åt andra hållet så är ju resultatet givet.

Och i Sverige så har vi rätt att tycka vad vi vill än så länge.

Är man bra så är man, då får man oftast inte allt för mkt skit?

Okej, se på Darin! Det finns nog ingen som har så många hemsidor mot sig än honom... Han är ju onekligen bra annars hade han inte gjort framgång, men folk tänker olika!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
TeQuilla
17 november 2005 · 764 Inlägg

Fast det är ju bra att alla gillar olika saker annars skulle det bli jäkligt trist.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Malmoe SSS -12
19 november 2005 · 3 217 Inlägg

KOlla nu, alla har hackat på Jens och han bröt samman totalt efter röstningen! Juryn hackade på honom även efter beslutet! Hur hade ni själv mått?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
pimp-in-rby
19 november 2005 ·

hur orkar alla hålla på egentligen?skaffa ett liv

TeQuilla
19 november 2005 · 764 Inlägg

Fuckface skrev:
KOlla nu, alla har hackat på Jens och han bröt samman totalt efter röstningen! Juryn hackade på honom även efter beslutet! Hur hade ni själv mått?

Dom har väl inte hackat. Bättre o få höra sanningen nu. Och alla vet att den juryn är benhård o kan säga hårda saker, men ändå ska dom gnälla efteråt.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Koffa Butikschef
19 november 2005 · 116 Inlägg

Klart att juryn hackar på honom, han e ju kass!
Skulle ha åkt ut för länge sedan...
Min åsikt bara... wink

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu
Katten
20 november 2005 · 72 Inlägg

Men alltså hallå.. Alla tycker o tänker olika, vissa verkar inte kunna fatta de.. Tydligen så är han väl ok eftersom att han har kommit ganska långt i programmet.. Jag tycker varken att han är bra eller dålig.. Men att hålla på o fixa en hemsida enbart om en sån här sak är ju helt sjukt.. De står att de inte är ett hån mot Jens men de är ju just var de är. Hallå, den som skrev de kan inte ha alla fåren i hagen.. Sen att alla i juryn hackar på han, visst de är en del av programmet,  så behöver väl inte folket på internet åxå göra de..  Bara för att en tycker att han är töntig, så måste alla haka på de... Våga stå för eran åsikt.. Tänk att vara i hans skor eller är folk för trångsynta för att kunna tänka på nån annan än sig själv...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
olz
20 november 2005 · 19 Inlägg

Idol.... smile En dockusåpa levererar ju lite humor iaf.. Idol var skoj dom första avsnitten då folk gör bort sig.

kolla mitt regnr i bakspegeln pliz
Fredrik__A Besserwisser
21 november 2005 · 312 Inlägg

Varför dessa uttalanden om att en sån här tråd inte hör hemma här, att här bara ska skrivas om bilar? Det står klart och tydligt att 'Off topic' är till för 'Allt som inte har med bilar att göra.' Alltså, ALLT som INTE har med BILAR att göra.
Vidare tycker jag att man som deltagare i ett program som Idol måste vara beredd på att folk ska göra narr av en, särskilt om man gång på gång får bekräftat för sig att man kanske inte är så bra som man själv trodde. Tycker man inte om det är det väl bara att packa och dra hem till hemmets lugna vrå igen?

Fredrik, Laxå
michael561 Rekondare
21 november 2005 · 289 Inlägg

Funkade visst inte smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
M1cha
21 november 2005 · 645 Inlägg

Konstigt att man måste ha en "Rädda-Jens"-sida. Största tönten ever + han sög.

Juryn säger bara sanningen, dessutom grät han efteråt. Fy fan va kul..

Senast redigerat av BAD_ROBOT (21 november 2005)

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
JEsT3R-Race
21 november 2005 · 343 Inlägg

Märks att det verkligen finns omogna människor i detta forum som inte har någon alls medkännsla! Jag tycker synd om er.

M1cha
22 november 2005 · 645 Inlägg

RedLight skrev:
Märks att det verkligen finns omogna människor i detta forum som inte har någon alls medkännsla! Jag tycker synd om er.

Hoppas du inte menar vi som håller med juryn...

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
zaza
22 november 2005 · 49 Inlägg

hehehe

mrcelica
22 november 2005 · 1 639 Inlägg

Ooooh jag heter Dårin jag är med i idol och är en riktig karl, nu ska jag duscha.. Oooj jag tappade visst tvålen....
3 sek senare: Schmack... aaaaaaaaaaåååååååååååuuuuuuuhhhhhhhhh

Moget, naje.... Sant jappp wink

Läg ned skiten och skicka den gamle DJ'n, bröderna flint och haggan till Guantanamo, riktiga artister står inte och fjollar med covers framför en jury bestående av lobotomerade föredettingar, dom skriver och producerar sitt eget material...

Senast redigerat av mrcelica (22 november 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Daniel
22 november 2005 · 671 Inlägg

BAD_ROBOT skrev:

RedLight skrev:
Märks att det verkligen finns omogna människor i detta forum som inte har någon alls medkännsla! Jag tycker synd om er.

Hoppas du inte menar vi som håller med juryn...

Du har uppenbarligen inte förstått "Rädda Jens" kampanjen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang