"Ny" Red Bull!

Bjork OEM <3
24 mars 2010 · 6 957 Inlägg

Grabber skrev:

Bjork skrev:
Jag utlyser en varning till alla G.orgare.

Den nya Burn (silver/brun burk) är det vidrigaste jag smakat.

Far min hade med sig 3 st till mig efter ha varit på en mässa (Han är säljare på OLW och har då och då företagsmässor med nyheter m.m.)

Jag öppna den och vätskan man ser är ljusbrun...och det finns ett svar till varför, den innehåller kaffe, mjölk och har en bismak av vanlij..lägg där till en massa socker och koffein + kolsyrat, fy fan mad tongue

Det är ju en kaffe dryck!
Nåt som Arlas fyrkantiga kartong kaffe late vanilj...

Dock klassar den in bland deras energidrycker, men du har nog rätt med din tanke också smile

OEM <3
MrPontus
26 mars 2010 · 69 Inlägg

Bjork skrev:
Jag utlyser en varning till alla G.orgare.

Den nya Burn (silver/brun burk) är det vidrigaste jag smakat.

Far min hade med sig 3 st till mig efter ha varit på en mässa (Han är säljare på OLW och har då och då företagsmässor med nyheter m.m.)

Jag öppna den och vätskan man ser är ljusbrun...och det finns ett svar till varför, den innehåller kaffe, mjölk och har en bismak av vanlij..lägg där till en massa socker och koffein + kolsyrat, fy fan mad tongue

det som var den godaste jag druckit på länge, jag var inne på 7-11 jag var lite sugen på deras café cooler (typ slush ice med caffe latte smak) men jag var lite trött så jag beslutade mig för en energidryck och såg att dom hade den nya bruna Burn, det vart både förvåning och lycka när den smakade ungefär som café cooler, snacka om att äta kakan och ha den kvar.

Monster Rockstar osv, jag tycker att dom var goda i början, men sen när jag druckit dom några gånger och alla 14-åringar går runt med dom så ledsnar jag snabbt.

annars så är en av mina nuvarande favoriter Golden Falcon (från Malaysia, köpt i kiosk i Sverige) söt fruktig sak, fruktigare och mindre aggressiv smak än Shark, den bara glider ner och jag känner lycka varje gång)
http://www.traderscity.com/board/userpix10/9657-golden-falcon-energy-drink-1.jpg

Volvo_Mannen Volvoskadad
26 mars 2010 · 6 017 Inlägg

Redbull, bäste groggvriket!

Jonas
Vispen_
26 mars 2010 · 317 Inlägg

evilaudio skrev:
finns andra som e godare smile  va på statoil igår å hitta nån grön "äcklig" burk... oxå nån energidryck.. men gott som fan va de..

Wake up call energy drink ? wink

Låg och slö....
Nissan 200sx s13 "the opposite" (1992)
Volkswagen Golf IV GTI "liquorice low" (1998)
Munkens
27 mars 2010 · 349 Inlägg

Wickedsick skrev:
Wake up call energy drink ? wink

Du menar V? Har diskuterats tidigare i tråden...

V och Red Bull är iaf dom godaste energidryckerna, följer alltid med en burk av varje på skoterturen.

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
Vispen_
27 mars 2010 · 317 Inlägg

Munkens skrev:

Wickedsick skrev:
Wake up call energy drink ? wink

Du menar V? Har diskuterats tidigare i tråden...

V och Red Bull är iaf dom godaste energidryckerna, följer alltid med en burk av varje på skoterturen.

Ja , jag menar V , läste inte igenom tråden helt förens jag skickat mitt inlägg ,  men jag håller med, det är dom godaste smile

Senast redigerat av Wickedsick (27 mars 2010)

Låg och slö....
Nissan 200sx s13 "the opposite" (1992)
Volkswagen Golf IV GTI "liquorice low" (1998)
Mack Forum- och sitemoderator
1 maj 2011 · 26 149 Inlägg

bmx skrev:
powerade(den blåa) och battery är dom bästa big_smile

fast redbull är ju jävligt god den med!!var på dollar idag och köpte energidricka,3 st 500 ml för en tjuga,dom var stora dom smile

fast ingen klår den här big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/27938/149927_ol1qwr.jpg

Mja..snackar vi storlek så har jag denna stående i lägenheten:



https://www1.garaget.org/gallery/images/20/19631/19631-056735eff047367b728c41d4e1ef6f21.jpg
[Tagen 110501]*..förmodligen största RedBull-burken..eller?*

I och för sig inte en riktig men skulle man fylla den med riktiga RedBull-burkar så får det nog plats ett par litrar. Och väl kylda blir dom nog dessutom.

Och just ja..ursäkta om jag lyfte en tråd..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
XL-Dempa
2 maj 2011 · 457 Inlägg

Satan va sugen man blev på en redbull nu då tongue

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang