Missfärgad Wounderbaum

Germax
25 november 2005 · 12 086 Inlägg

Det här kan låta lite löjligt men det är sant.

Efter ett par veckor blir mina vaniljwounderbaum jag har i forden missfärgade med röda prickar. Ser vidrigt ut, som röda hund? tongue Har fler samma problem och varför blir de så? Har jag skumma gaser i bilen lr vad? yikes

TeQuilla
25 november 2005 · 764 Inlägg

looool

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
pimp-in-rby
25 november 2005 ·

wunderbaums kostar 10 spänn och går och får tag på överallt,,,varför ska man tjata?

BuckNaked
25 november 2005 · 91 Inlägg

pimp-in-rby skrev:
wunderbaums kostar 10 spänn och går och får tag på överallt,,,varför ska man tjata?

Du verkar inte ha läst frågan..

Hehe, tycker själv att det var rätt intressant smile Jag brukar använda vaniljen och lägga under ena sätet. Dessa har klarat sig mot röda hund big_smile Kanske är placeringen som avgör? tongue mindre fukt där?

Nissan 200sx S13 "spackelhoran" (1993)
Chevrolet Corvette C5 "rasgas" (2000)
Izual
25 november 2005 · 4 571 Inlägg

det har nog med fukt att göra, mina blev lite skumma i färgen när dom låg under sätet, har väll fått lite snö på sig.

Germax
25 november 2005 · 12 086 Inlägg

Jo, men tycker de är så märkligt.. det är verkligen röda prickar. Ska fota skiten så ni får se. fukt är givetvis en trolig faktor men just "rödahund" grejen som förundrar mig! smile

Izual
25 november 2005 · 4 571 Inlägg

Fkoff skrev:
Jo, men tycker de är så märkligt.. det är verkligen röda prickar. Ska fota skiten så ni får se. fukt är givetvis en trolig faktor men just "rödahund" grejen som förundrar mig! smile

jo det var ju skumt att det blir prickar.  förståligt om den hade varigt flammig eller halv täckt.

pimp-in-rby
25 november 2005 ·

creatix skrev:

pimp-in-rby skrev:
wunderbaums kostar 10 spänn och går och får tag på överallt,,,varför ska man tjata?

Du verkar inte ha läst frågan..

Hehe, tycker själv att det var rätt intressant smile Jag brukar använda vaniljen och lägga under ena sätet. Dessa har klarat sig mot röda hund big_smile Kanske är placeringen som avgör? tongue mindre fukt där?

jo det har jag,frågan var varför dom färgats med röda prickar efter "några veckor"....med mitt svar menar jag att en wunderbaum kostar 10 spänn och går att få tag på överallt ,tom ÖB,,alltså kan man inte förvänta sej så mycket utav dem,efter "några" veckor med så är dom nog rätt körda...

JohnnyN Rutinerad medlem
25 november 2005 · 1 938 Inlägg

Hmm, det här var en ganska intressant tråd för ämnet i fråga big_smile
har nu aldrig upplevt att en wunderbaum skulle bli missfärgade tongue
Jag skulle gärna se på bilden big_smile

Germax
26 november 2005 · 12 086 Inlägg

Har nu laddat upp bild på mina exlusiva doftgranar!smile

http://www.garaget.org/?car=10007&image=117402

MarcusL #2573
26 november 2005 · 1 489 Inlägg

Det är Aids wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
SANDVIK RACING |FIN| medlem
26 november 2005 · 158 Inlägg

har vi nån läkare här??smile

//mvh Per
BoraV6
26 november 2005 · 677 Inlägg

Det ser ju ut som mögel! Men på 3 veckor, kort bästföre datum på dom smile

RAVEN_80
26 november 2005 · 140 Inlägg

Så skönt och se alla seriösa trådar big_smile.

Better to burn out than fadeaway!
JohnnyN Rutinerad medlem
26 november 2005 · 1 938 Inlägg

Hmm, har ingen aning om vad som skulle kunna göra att dom börjar se ut så där big_smile Men jag måste nog misstänka fukt som några andra tongue

Redbull Moderator+
26 november 2005 · 1 081 Inlägg

Om doftgranarna ser ut så efter tre veckor, hur se då inredningen ut? big_smile

Inte mycket fukt i bilen?

mvh

Vem jag?
Germax
26 november 2005 · 12 086 Inlägg

nej ingen störande fukt i bilen. Visst är det lite fuktigt men det är ju höst. och tyget ser fint ut. Köpte en torrboll till min Maxima och den funkar kanon kanske ska införskaffa en till forden oxå..

Manne Jajjemen!
26 november 2005 · 1 512 Inlägg

kanske är nån som vart rolig och orkat sitta å göra prickarna med tuschpenna tongue lol

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang