1539
Sök

Alkohol

blacken
13 januari 2008
baaki skrev:
blacken skrev:
baaki skrev:

Efter 3-4 dagar har han byggt upp så mycket tollerans mot LSD att ruset uteblir.
LSD ska inte heller vara fysiskt skadligt, så orkar hans psyke med första "choken" med 10trippar första dagen bör han klara sig bäst på LSD.

lollollollollollollollollollollol
Veckans bästa.lollollol

Läs ovan igen. wink

En liten fråga bara, hur många tripper har du tagit?

804 Inlägg
13 januari 2008
blacken skrev:
baaki skrev:
blacken skrev:

lollollollollollollollollollollol
Veckans bästa.lollollol

Läs ovan igen. wink

LSD? Inte en enda, däremot högdos (80mg) på AMT (som LSD och Affe samtidigt).
I mina tidigare dagar har jag även gått genom Meskalin, 4-acetoxy-det, Psilocybin (svamp dårå), 2c-b, 2c-e och ett par till. Detta var dock ca. 5-6år sedan, men ämnena är desamma.
80mg AMT är värsta/jobbigaste jag varit med om, ingen sneis eller så men även efter 12h inte kunna koncentrera på något alls är riktigt jobbigt. Så jag har helt klart erfarenhet bakom mina påståenden, dock inget missbruk då allt endast testats 2-3 gånger sen lagts på hyllan och jag är helt drogfri (förutom snus) sedan vintern 2004-2005 och trivs bra i verkligheten. smile

blacken
13 januari 2008
baaki skrev:
blacken skrev:
baaki skrev:

Läs ovan igen. wink

I mina tidigare dagar har jag även gått genom Meskalin, 4-acetoxy-det, Psilocybin (svamp dårå), 2c-b, 2c-e och ett par till. Detta var dock ca. 5-6år sedan, men ämnena är desamma.
80mg AMT är värsta/jobbigaste jag varit med om, ingen sneis eller så men även efter 12h inte kunna koncentrera på något alls är riktigt jobbigt. Så jag har helt klart erfarenhet bakom mina påståenden, dock inget missbruk då allt endast testats 2-3 gånger sen lagts på hyllan och jag är helt drogfri (förutom snus) sedan vintern 2004-2005 och trivs bra i verkligheten. smile

Då så kan jag bara konstatera att du inte har en susning om vad gafflar om, SÅ HÅLL KÄFT!!..

804 Inlägg
13 januari 2008
blacken skrev:
baaki skrev:
blacken skrev:

Då så kan jag bara konstatera att du inte har en susning om vad gafflar om, SÅ HÅLL KÄFT!!..

Vad nu? Har ju forskats massor om LSD, närmast i danmark, de fick fram att LSD inte gjorde några fysiska skador alls, men detta kunde de inte gå ut med i media så istället mutade de ett fåtal av de som var med med 180´000 dkr för att de skulle gå ut och ljuga ihop hur illa det var. LSD kan inte döda, teoretiskt krävs runt 500lappar syra. Vad i det har du svårt att acceptera? Det finns många droger vars värsta skador inte är döden utan hjärnskador och psykiska besvär. Detta vet du om.

Inläggskritiker
990 Inlägg
13 januari 2008
blacken skrev:
Hammarslag skrev:
CHECKA LÄNKEN

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article398505.ab

I´ll REST MY CASE. ;-)

Mycket intressant det påvisar att både alkohol och tobak är farligare än LSD?
Gör ett experiment. Ta tre supar om dagen i två veckor, och se vad som händer
ta tre tripper om dagen i två veckor, och se vad som händer.
Rök 10 cigg om dagen i två veckor, och se vad som händer.
ta 10 tripper om dagen i två veckor, och se vad som händer.

Ang överdos, det är lättare att överdosera alkohol än de flesta droger! om man bortser ifrån heroin och fentanyl.

Har provat,

Gräs,
Amfetamin
Meta Amfetamin
Kokain
Extacy
Svamp
LSD
Xanor (benzo)
hmm det var nog allt. Så fråga på om ni undrar nåt.
Senast redigerat av Hammarslag (13 januari 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

21 761 Inlägg
13 januari 2008
Jo, jag har tre frågor.

Varför provar man såna droger?
För skojs skull?
För att testa om det verkligen är så farligt som "andra" säger?

Gas Glad!
251 Inlägg
13 januari 2008
Jelzin big_smile

Full Gas Spar Tid.. (",)

Teddan
2 495 Inlägg
13 januari 2008
BlackGun skrev:
Jelzin big_smile

precis .... 3liters box med jeltzin så är kvällen räddad:D

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

121 Inlägg
13 januari 2008
baaki och Hammarslag: om det sant att ni "provat" alla dessa droger, och kanske mer än en gång, skulle jag bara vilja gratulera er, till dels att ha överlevt, dels sluppit att bli fast (eller....) och till dig baaki ett extra stort grattis till att du är drogfri nu. Hoppas du klarar av det i fortsättningen också!

Non omnia possumus omne

Inläggskritiker
990 Inlägg
13 januari 2008
Drönirettab skrev:
Jo, jag har tre frågor.

Varför provar man såna droger?
För skojs skull?
För att testa om det verkligen är så farligt som "andra" säger?

Varför? nyfikenhet/ livs upplevelse
(Absolut ingetting av det man lärde sig i skolan om droger har stämt!)

Tex att man kan stendö av en hel extacy, jag käkade 9st första gången ja provade.
Att du blir dyngtorsk så fort du tar kokain, det är nice och skapar ett visst sug men inget en normal person inte kan bemästra.
Att man bara vill krypa ihop och dö på avtändningar osv.
Och att man blir helt lost av droger, skitsnack tom träffat min egen morsa flera ggr när man tagit tex tjack eller koks, och hon har inte märkt ett skit.
Sen beror det på vad man tar med, tar man nåt psykadeliskt så syns det ganska väl.

Skoj o skoj, ungefär som att festa på alkohol, fast 100ggr mer välbefinnande, lovar att 50-70% misshandlar fredagar & lördagar skulle minska, så alkohol är en ganska aggressiv drog vilket dom andra inte är.

Droger är bara farligt om du missbrukar det, käka på mc donalds hela tiden så får du se nåt som blir livsfarligt.

Missbrukar du ja då tar kroppen stryk, men i mottliga intag och låt kroppen vila mellan gångerna så är det ingen fara. Hållt på till o från i 4år och ser mig som ganska erfaren.
Men kommer aldrig prova nålar eller heroin.

PS... Besvarar gärna frågor via PM! inte alltid ja kollar forumet
Senast redigerat av Hammarslag (13 januari 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Inläggskritiker
990 Inlägg
13 januari 2008
Frenzy skrev:
baaki och Hammarslag: om det sant att ni "provat" alla dessa droger, och kanske mer än en gång, skulle jag bara vilja gratulera er, till dels att ha överlevt, dels sluppit att bli fast (eller....) och till dig baaki ett extra stort grattis till att du är drogfri nu. Hoppas du klarar av det i fortsättningen också!

Jag är ingen forums mytoman så ja jag har "provat" eller tagit många ggr. LSD har ja provat en gång bara, det räckte.

Ser jag mig som missbrukare, eller knarkare ? absolut inte.
Ser ni er själva som alkolister för ni super nån gång ibland ?
Samma sak här, jag väljer och boosta mitt partande till och från när det är större events.

Har varit emot droger säkerligen mer än de flesta här, men ångrar inte att jag provade.
Tänker inte sitta på ålderdomshemmet och undra vad man missa i livet.
Mycket mer jag ska prova, fallskärmshoppning osv med högre dödlighet än droger. smile

Jag säger såhär, har du karaktär och har lite självförhållning. Prova gärna, det är skoj !
Är du ett svagt nervvrak, prova absolut inte, du kommer fastna.

21 761 Inlägg
14 januari 2008
Det finns ingen som helst anledning till att ens tänka tanken på att använda droger, så ser JAG på saken. Visst måste man prova saker för att få erfarenhet, men vissa saker anser jag som "självklart" att INTE testa. Till de sakerna hör detta med diverse droger.

Helst enkelt sund förnuft, man behöver inte ens förklara varför. Det bara "är" så.

Klarar man inte av att ha kul utan att ta olika droger, då tycker jag synd om den personen. Det är min personliga åsikt.

Muttley
14 januari 2008
Hammarslag skrev:
Frenzy skrev:

Jag är ingen forums mytoman så ja jag har "provat" eller tagit många ggr. LSD har ja provat en gång bara, det räckte.

Ser jag mig som missbrukare, eller knarkare ? absolut inte.
Ser ni er själva som alkolister för ni super nån gång ibland ?
Samma sak här, jag väljer och boosta mitt partande till och från när det är större events.

Har varit emot droger säkerligen mer än de flesta här, men ångrar inte att jag provade.
Tänker inte sitta på ålderdomshemmet och undra vad man missa i livet.
Mycket mer jag ska prova, fallskärmshoppning osv med högre dödlighet än droger. smile

Jag säger såhär, har du karaktär och har lite självförhållning. Prova gärna, det är skoj !
Är du ett svagt nervvrak, prova absolut inte, du kommer fastna.

skoj icke, sådant är något man faktiskt kan hoppa över smile Skiter i att folk testar. Men de är helt fel, då de inte behövs i din kropp.  och droger är bara fördärv.

7 120 Inlägg
14 januari 2008
Droger och alkohol.. Bara skit enligt mig. Förstår inte varför man ens ska prova?

137 Inlägg
15 januari 2008
Hammarslag: Håller helt med dig faktiskt, har inte provat så mycket själv. Men har umgåtts med en del människor som tagit droger, detta är inga missbrukare i mina ögon. Det är människor som kanske tar sig en svamp någon gång per år o freakar loss. Precis som medel "svensson" som super sig redlös varje högtid på året.

Men menar alla fungerar olika, jag dömer ingen som inte har tagit eller inte provat något. Samtidigt som jag själv inte vill bli kallad pundare för att man "freakar" loss någon gång om året.

Tack för mig.

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Inläggskritiker
990 Inlägg
15 januari 2008
Aerodynamik skrev:
Droger och alkohol.. Bara skit enligt mig. Förstår inte varför man ens ska prova?

Ungefär som attt säga att åka Mig29 är pissenkelt fast man aldrig gjort det själv.

Inläggskritiker
990 Inlägg
15 januari 2008
MORT skrev:
Hammarslag: Håller helt med dig faktiskt, har inte provat så mycket själv. Men har umgåtts med en del människor som tagit droger, detta är inga missbrukare i mina ögon. Det är människor som kanske tar sig en svamp någon gång per år o freakar loss. Precis som medel "svensson" som super sig redlös varje högtid på året.

Men menar alla fungerar olika, jag dömer ingen som inte har tagit eller inte provat något. Samtidigt som jag själv inte vill bli kallad pundare för att man "freakar" loss någon gång om året.

Tack för mig.

Tackar.
Ja det är en markant skillnad på "Knarkare" och "knarkare" var lika fördomsfull jag själv innan och antog att bara för nån tex rökte fet så var denne värsta knarkaren som baxade grejer för att ha råd med sitt missbruk men ack så fel ja hade.

Jag ser inget fel i att man har fest hemma, krökar till och boostar med tex lite koks á la stureplan. Och sen går ut på krogen, dom tendenser som alkohol kan framkalla (aggressioner osv) försvinner helt, man bara mår skitbra helt enkelt och har 10ggr mer kontroll över sig själv o beteende än kompisen som druckit lika mycket men inte tagit nåt.

Säger bara att det man lärde sig i skolan INTE stämmer.
Tex att hasch sitter i i flera månader, icke. 3-5 dagar så syns det inte längre på pissprov, och att dom skulle ta ett hårprov eller benmärgsprov och leta efter droger är uteslutet, det gör dom endast på lik som blivit mördade tex och dom misstänker nåt, svindyr metod.

Det som kan sitta i ganska länge och synas är Benzo (Xanor, läkemedel mot ångest osv)

Så länge man inte ger sig på sprutor så är det lugnt, det är lättare att överdosera alkohol än droger.
Man har en viss respekt, och doserar därefter.

Sen att sitta här och förvänta sig att alla ska förstå, speciellt på en bil sida där hälften förmodligen inte ens super är uteslutet.

21 761 Inlägg
15 januari 2008
Hammarslag skrev:
Så länge man inte ger sig på sprutor så är det lugnt, det är lättare att överdosera alkohol än droger.

Och är man riktigt förnuftig så skiter man i att hålla på med sånt där, finns viktigare saker att pyssla med.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 januari 2008
Drönirettab skrev:
Det finns ingen som helst anledning till att ens tänka tanken på att använda droger, så ser JAG på saken. Visst måste man prova saker för att få erfarenhet, men vissa saker anser jag som "självklart" att INTE testa. Till de sakerna hör detta med diverse droger.

Helst enkelt sund förnuft, man behöver inte ens förklara varför. Det bara "är" så.

Klarar man inte av att ha kul utan att ta olika droger, då tycker jag synd om den personen. Det är min personliga åsikt.

jag skulle inte kunna säga det bättre.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

blacken
15 januari 2008
Hammarslag skrev:
MORT skrev:

Tack för mig.

Tackar.
Ja det är en markant skillnad på "Knarkare" och "knarkare" var lika fördomsfull jag själv innan och antog att bara för nån tex rökte fet så var denne värsta knarkaren som baxade grejer för att ha råd med sitt missbruk men ack så fel ja hade.

Jag ser inget fel i att man har fest hemma, krökar till och boostar med tex lite koks á la stureplan. Och sen går ut på krogen, dom tendenser som alkohol kan framkalla (aggressioner osv) försvinner helt, man bara mår skitbra helt enkelt och har 10ggr mer kontroll över sig själv o beteende än kompisen som druckit lika mycket men inte tagit nåt.

Säger bara att det man lärde sig i skolan INTE stämmer.
Tex att hasch sitter i i flera månader, icke. 3-5 dagar så syns det inte längre på pissprov, och att dom skulle ta ett hårprov eller benmärgsprov och leta efter droger är uteslutet, det gör dom endast på lik som blivit mördade tex och dom misstänker nåt, svindyr metod.

Det som kan sitta i ganska länge och synas är Benzo (Xanor, läkemedel mot ångest osv)

Sen att sitta här och förvänta sig att alla ska förstå, speciellt på en bil sida där hälften förmodligen inte ens super är uteslutet.

TCH är fettlösligt, mao det stannar ett bra tag i kroppen när det har absorberats av något som innehåller fett, te;x tallkottkörteln ,och där så kan det ligga i åratal. Däremot amfetamin, koks och dylikt går ur "systemet" på ett dygn, ibland lite snabbare. Problematiken är inte drogens "ofarlighet" vid ett enstaka knapertillfälle, utan att man minns hur "bra" man mådde just då. Skulle man vid ett senare tillfälle behöva att "fly" något i sin vardag som suger fett och kommer ihåg vad "bra" det var när man tog den specifika drogen. Samt börjar att använda sig av för att slippa känna/må "pyton" i vardagen. Sedan så är det bara en tidsfråga innan man är körd. Och det börjar till 95% med brass, sedan så blir det tyngre. Det ligger i drogandets natur att det blir så.

Sök