2306
Sök

gnäll tråden!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
13 januari 2008
JapMax skrev:
jag vill gnälla på alla amatörer som startar trådar om vad det kostar att lacka en bil!! borde bli avstängning för sådana frågor.

jag vill gnälla på dig för det du sa där!

är inte detta en sida där man kan fråga om bil-relaterat som man inte kan?
ifall man behöver hjälp med diverse frågor bil-relaterat är inte detta sidan som man ska fårga sånt på? alla är inte världsbäst o kan allt, därför frågar man roll

finns säkert nått som du inte har vart så duktig på som alla andra ser som sjävklart.
enda sättet att lära sig är att lyssna o fråga/googla...

jag tycker dem som inte fattar de borde de bli avstägning på!

1 752 Inlägg
13 januari 2008
Jag vill gnälla jättemycket på mitt jättesega internet!! Fyyyyyyy!plus att det är måndag imorn med!!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 311 Inlägg
13 januari 2008
gnäller på att alla gamla skall hålla på att klagga hela tiden mad
Senast redigerat av racer_mackan (13 januari 2008)

4 Inlägg
15 januari 2008
varför gnälla över huvudtaget?
varför ens starta en tråd om att gnälla på ett bilcommunity?

det finns väl andra saker än att " bara " sitta och gnälla hela tiden. ;/

' the end.

470 Inlägg
15 januari 2008
Rushman skrev:
Big_JN skrev:
brillmongo skrev:
vill gnälla på brudar som säger att de älskar en i 3,5 år och sen helt plötsligt inte har några känslor kvar.å bara sticker  sad

kan man stänga av sina känslor för någon?? även om man älskar personen i fråga. isf Hjälp mig.. plz

Håller med dig!!!
Hände mig i Mars förra året!!!
Fattar fortfarande inget!!!
Jävla fruntimmer!

Samma här! förlovning å hela kittet! Åt helvete me dom!

Usch ja.... sad

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

1 722 Inlägg
16 januari 2008
Jag vill gnälla på DEN HÄR JÄVLA PISS vädret ...det ska inte VARA PLUS NÄR DET VINTER

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Makaronborrare
993 Inlägg
16 januari 2008
Jag vill gnälla på världens enformigaste sologitarrist Carlos Santhana för att han spelat i princip samma solo i varenda låt sen 60talet. Haha finns säkert dom som tycker jag har fel men jag är så jävla trött på hans spelstil tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 januari 2008
calibra1992 skrev:
Jag vill gnälla på världens enformigaste sologitarrist Carlos Santhana för att han spelat i princip samma solo i varenda låt sen 60talet. Haha finns säkert dom som tycker jag har fel men jag är så jävla trött på hans spelstil tongue

Men han har ju känsla iaf tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

fotointresserad
2 307 Inlägg
16 januari 2008
Vill passa på att gnälla lite på hackare.. blev tvungen att byta ut en massa lösenord nu sen jag upptäckte att även mitt lösen låg ute bland alla dom lösenord som blev hackade från efterfesten..

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
16 januari 2008
Jag vill gnälla på rygg-ont!!

Rent A Retard !
674 Inlägg
16 januari 2008
_ZooN_ skrev:
Jag vill gnälla på rygg-ont!!

jag med.. hm ^^

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Opelfreak
431 Inlägg
16 januari 2008
Fan va torr man blir i ögonen av den här JÄVLASKITSKÄRMEN!!!

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

Långtradarchaffis
224 Inlägg
16 januari 2008
ja vill gnälla på min satans biljävel som alltid ska strula till max!

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Tidsoptimist
184 Inlägg
16 januari 2008
Jag vill klaga på alla som kör med särskrivningar isf. Det heter nytvättad, nybesiktad, nylackad osv. En 245 från 88 är inte ny tvättad. den är gammal men kan va nytvättad!!

Jag försöker iaf...

173 Inlägg
16 januari 2008
Jag vill gnälla på att min banan är grön och äcklig.

Och inga sex-fantasier!!!

7 120 Inlägg
16 januari 2008
sveaochedith skrev:
Zulue skrev:
sveaochedith skrev:
jag vill gnälla på att 99% av alla här på garaget hatar a-traktorer. jag menar det finns faktiskt många fina a-traktorer med.

Jag gnäller på dig för detta är en sida utan a-traktorer.

Keep it alive folks!

men detta är en sida för bilar. a-traktorer är ju en bil.

Vill gnälla på dig som inte fattar att en traktor är en traktor och en bil är en bil. roll

Lite överallt..
612 Inlägg
16 januari 2008
Aerodynamik skrev:
sveaochedith skrev:
Zulue skrev:
Jag gnäller på dig för detta är en sida utan a-traktorer.

Keep it alive folks!

men detta är en sida för bilar. a-traktorer är ju en bil.

Vill gnälla på dig som inte fattar att en traktor är en traktor och en bil är en bil. roll

Håller med där!

Inge ont om alla FINA A-traktorer och epor som finns i sverige, men de här inte hemma på DENNA sida.
Är säker på att det finns ett forum för sådana fordon också..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

hater
656 Inlägg
16 januari 2008
Jag vill gnalla pa tiden for att den inte gar tillrackligt snabbt samt pa alla efterblivna killar som gjort sa att alla brudar tror att man ar natt jevla nuppmonster som bara vill knulla hela dagarna.

fuckt 4 life!

MVH
Masaru

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

12 086 Inlägg
17 januari 2008
Jag vill gnälla på den jävla idioten som uppfann sjukdommar, orka va sjuk! Jävla nederlag för mänskiligheten sad

O så vill jag gnälla på min ekonomi som är obefintlig just nu.

O så vill jag gnälla på mig själv som lyckats bli sjuk mitt i en känslig löneförhandling med chefen tongue

Tillslut vill jag gnälla på frånvarandet av kvinnligt sällskap just nu, gnälla gör mig kåt big_smile

12 086 Inlägg
17 januari 2008
Masaru skrev:
Jag vill gnalla pa tiden for att den inte gar tillrackligt snabbt samt pa alla efterblivna killar som gjort sa att alla brudar tror att man ar natt jevla nuppmonster som bara vill knulla hela dagarna.

fuckt 4 life!

MVH
Masaru

Vadå du vill ha en tjej, men du vill inte knulla henne. Men det tror hon du vill och därför dissar hon dig? Låter inte verklighetsnära

Sök