1577
Sök

gnäll tråden!

Kalaskillen
246 Inlägg
3 april 2008
Jag måste få gnälla på alla jävlar som tycker de är kul att förstöra glasrutor och glasfönster på busskurer och likande. Vart fan är nöjjet!?

90% är brallisar som nyss lärt sig behärska sin "styrka" i kontrollerade former. De skulle bli ett värre straff för dessa satar, redan första gången. Så de inte görs om!!

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

fotointresserad
2 307 Inlägg
3 april 2008
Vill gnälla på att mitt knä ser ut som en svullen bulle och att jag fått nån infektion i det efter operationen i måndags vilket tvingar mig att knapra mer tabletter, blir 17 per dag nu :S
Så här ser mitt knä ut med alla 26 stygnen:
http://static.pici.se/pictures/xFGtozPWG.jpg
Senast redigerat av Norde (3 april 2008)

741 Inlägg
3 april 2008
När jag tvättade bilen med högtryckstvätten och körde över motorhuven ca 1 meter ifrån.. Då blåser högtryckstvätt skiten bort delar av klarlacken på motorhuven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sad är det inte bara min otur?, någon annan som lyckats eller bara jag som vanligt? yikes

2.250 kr fattigare för en omlackering nu!!!

NORDE: Bilden funkar inte?
Senast redigerat av Joo (3 april 2008)

terazzi
3 april 2008
nu ska jag gnälla för jag inte har min 200a som jag velat ha i 3 år och sponsorerna biter på fingrarna sad dock får dem fan vänta smile

sen ska jag gnälla att jag inte får va där jag helst vill va nu tongue hehe

Kalaskillen
246 Inlägg
3 april 2008
Joo skrev:
När jag tvättade bilen med högtryckstvätten och körde över motorhuven ca 1 meter ifrån.. Då blåser högtryckstvätt skiten bort delar av klarlacken på motorhuven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sad är det inte bara min otur?, någon annan som lyckats eller bara jag som vanligt? yikes

Har inte folk lärt sig, högtryck är de sämsta skiten du kan tvätta en bil, Hojj, cykel, skoter med. Du blåser in smuts och vatten i lager och skrymslen. Du förstör mer än vad du tror! Gör de lite mera nogrannt istället med varmvatten och svamp med ett bra medel!

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

fotointresserad
2 307 Inlägg
3 april 2008
Joo skrev:

lät jobbigt =/

Funkar bilden nu då?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 april 2008
vill gnälla på att Garaget.org har börjat bli mer o mer fjortis sida an vad den var för några månder sen
oj oj oj va sidan förändras fort nu sad

Kung
191 Inlägg
3 april 2008
Norde skrev:
Joo skrev:

lät jobbigt =/

Funkar bilden nu då?

Jag vill gnälla på Norde som fick mig att må dåligt! yikes
nä skämt å sido, attans tråkigt med massa stygn, vad har hänt?

fotointresserad
2 307 Inlägg
3 april 2008
Swinge skrev:
Norde skrev:
Joo skrev:

lät jobbigt =/

Funkar bilden nu då?

Jag vill gnälla på Norde som fick mig att må dåligt! yikes
nä skämt å sido, attans tråkigt med massa stygn, vad har hänt?

HAHAHA =P skulle kanske lagt till en varningstext innnan wink
Har opererat korsbandet i knät och fått mig ett nytt sånt eftersom det främre small av i somras när jag spelade fotboll. Dock hitta dom inte senan dom skulle hyvla av och göra nytt av på första stället (det på sidan av knät) så fick ta senen som gick över knäskålen istället.. därför det blev så pass många stygn

338 Inlägg
3 april 2008
Streammen skrev:
Joo skrev:

Har inte folk lärt sig, högtryck är de sämsta skiten du kan tvätta en bil, Hojj, cykel, skoter med. Du blåser in smuts och vatten i lager och skrymslen. Du förstör mer än vad du tror! Gör de lite mera nogrannt istället med varmvatten och svamp med ett bra medel!

Var kan man få en plats med varmvatten man kan tvätta bilen då? tongue Där det dessutom finns oljeavskiljning? Här i Helsingborg har jag ännu bara hittat massa tvättomater med högtryckstvättar och borste.

Issa
329 Inlägg
3 april 2008
IMPRAZERN skrev:
CivicIssa skrev:
IMPRAZERN skrev:
Jag vill klaga på att blåvitt spelade så jävla uselt iförgårs match mot malmö.. har sett små pojkar spela bättre fotboll än blåvitt just där sad(

bara för att Malmö äger=) wink

haha, eller inte wink

klart de gör wink

CiViC Issa

Avstängd
1 557 Inlägg
4 april 2008
Vill gnälla på att jag fått en spricka till i min ruta sad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 april 2008
gnäll gnäll gnäll gnäll och gnäll... och för omväxlingens skull så gnäller jag lite till

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Issa
329 Inlägg
4 april 2008
Jag vill gnälla på alla som tror deras bilar e bäst o piskar ALLA!!!

Palla höra de varje dag...

Palla få nån komentar tillbaka...

Palla göra något

Palla fixa något om folk bara hela tiden ska säga negativa saker.. Försöker man fixa en träff blir de bar gnäll o min bil e en av de snabbare bilarna bla bla bla.. de var fan inte de ja ville höra för de skiter ja fullkomligt i .... palla höra sådana egon.. hade ja velat ha en bil som kört snabbt hade ja väl köpt mig en elr e de inte så? ???

PALLA GÖRA NÅGOT !!!!!!!!!!!!

CiViC Issa

Bärs!
3 456 Inlägg
4 april 2008
CivicIssa skrev:

Palla göra något

Palla fixa något om folk bara hela tiden ska säga negativa saker.. Försöker man fixa en träff blir de bar gnäll o min bil e en av de snabbare bilarna bla bla bla.. de var fan inte de ja ville höra för de skiter ja fullkomligt i .... palla höra sådana egon.. hade ja velat ha en bil som kört snabbt hade ja väl köpt mig en elr e de inte så? ???

PALLA PALLA?!

Garaget.org peakade 2008.

Issa
329 Inlägg
4 april 2008
Aga_Diff skrev:
CivicIssa skrev:

Palla göra något

PALLA PALLA?!

CiViC Issa

Brum säger bilen.
394 Inlägg
4 april 2008
MAGSJUKA FEBER SNÖSLASK fyyyy fan...

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 april 2008
CivicIssa skrev:

ja men min bil är ju bäst!!, den gör säkert 0-100mk/h på en hel förmiddag.. slå det du wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Issa
329 Inlägg
4 april 2008
ok

CiViC Issa

Sök