Passar på att gnälla lite eftersom jag skall iväg och jobba nu 06.30 på en lördag... pfft!...
*************' Du har inget anläggning att gnälla! det är flera tusen mäniskor som skulle vilja göra det du gör!, jobba!Uppskata dig lyckligt att du har ett jobb. När du blir arbetslös, då kan du gnälla!
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
okej en gnäll tråd. vill gnälla lite på polisen. får man böter om man åker typ 2-3 km/h för fort på en 90 väg. det tycker jag är sjukt. 2-3 km/h är ingenting. tycker ni andra zatzy medlämmar att dom gör ett jättebra jobb, eller tycker ni att dom är lite för hårda?
Passar på att gnälla lite eftersom jag skall iväg och jobba nu 06.30 på en lördag... pfft!...
*************' Du har inget anläggning att gnälla! det är flera tusen mäniskor som skulle vilja göra det du gör!, jobba!Uppskata dig lyckligt att du har ett jobb. När du blir arbetslös, då kan du gnälla!
Gnäller iaf. och min anledning är god som någon då jag blev beodrad dagen innan att jobba och att det här är just gnäll tråd.. Fortsätter med att gnälla på att lagom tills jag jobbat färdigt kommer regnet, typiskt.
nu vill jag ochså gnälla! måste tvätta bilen nu,då måste ja springa upp och ner för hämta vatten(bor i lägenhet) för min moster har nycklarna till vattnet,och hon jobbar
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jag vill gnälla lite på polisen som nästan körde på mig i helgen! Helt oförberett började de köra om bilar som stannat till på vägen, utan att ta hänsyn till att jag stod bredvid. De hade ingen utryckning eller något sådant, de vill bara komma fram två billängder... Grymt nonchalant!
Fasen va alla skall gnälla bara för att jag gnällde Nu vill jag gnälla för att mitt nya luft filter har kommit (efter 2 o halv månad)... O jag har ingen deg o lösa ut det för