2171
Sök

gnäll tråden!

123 Inlägg
21 maj 2008
Bensinpriset såklart! HATA svenska politiker (och EU)
Senast redigerat av schtunken (21 maj 2008)

42 Inlägg
21 maj 2008
Måste ju passa på att gnälla på att min luftmassmätare har kukat ur,,lätt fixat men lite lipig måste man ju va......

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun

998 Inlägg
21 maj 2008
Bilen gick inte igenom besiktningen igår sad petig jävel.
4 fel och 2 bra och veta.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

213 Inlägg
21 maj 2008
Jag vill gnälla på grannkärringen.. Som när jag tvättade pickisen igår på garageuppfarten så kom hon ut och skrek jävlar & Hotade med att ringa polisen och Polisanmäla mig.. Så när hon gick in spå slängde jag 10liter vatten i hennes brevlåda och 2liter avfettning över hennes förbannade rosenbuskar big_smile

Världen är full av idioter.. Men lustigt nog är dem flesta konstruktörer.
Trafikregler gäller bara på dagen...

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
21 maj 2008
DanielssonC skrev:
Jag vill gnälla på grannkärringen.. Som när jag tvättade pickisen igår på garageuppfarten så kom hon ut och skrek jävlar & Hotade med att ringa polisen och Polisanmäla mig.. Så när hon gick in spå slängde jag 10liter vatten i hennes brevlåda och 2liter avfettning över hennes förbannade rosenbuskar big_smile

Varför skulle hon ringa polisen??

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

Lastbilsmekaniker
107 Inlägg
21 maj 2008
Nichlas_H skrev:
DanielssonC skrev:

Han kanske brukar hälla vatten i brevlådan och avfetta blomorna ofta big_smile

FWD = Fel Wheel Drive

Driver
195 Inlägg
21 maj 2008
jag vill gnälla till lite på alla meningslösa personer som mig själv som bara klagar på alla trådar å skit

of Dalen <Drifting fore live>

16 Inlägg
21 maj 2008
DanielssonC skrev:

HAHAHAHAHAHA. Där blev min kväll förgylld. Kan ta och klaga på alla tokkärringar som ska ut med cykeln i vägen mitt i jävla allt. Blir galen varje gång nån Olga-Kerstin får för sig att det är mycket roligare att cykla på andra sidan 50/70-vägen, för "vem behöver se sig för bilar när vi cyklister ska visas RESPEKT OCH FÖRETRÄDE ÖVERALLT?".

213 Inlägg
21 maj 2008
Skvaerr skrev:
DanielssonC skrev:

HAHAHAHAHAHA. Där blev min kväll förgylld. Kan ta och klaga på alla tokkärringar som ska ut med cykeln i vägen mitt i jävla allt. Blir galen varje gång nån Olga-Kerstin får för sig att det är mycket roligare att cykla på andra sidan 50/70-vägen, för "vem behöver se sig för bilar när vi cyklister ska visas RESPEKT OCH FÖRETRÄDE ÖVERALLT?".

Instalerade en extra lampbåge på chevan så om dem inte flyttar sej så smäller de wink

213 Inlägg
21 maj 2008
Nichlas_H skrev:
DanielssonC skrev:

Hävdade att de va olagligt att tvätta bilen i bostadsområde?? Har ja aldrig hört ? Men de kanske är ngt nytt ?

Lastbilsmekaniker
107 Inlägg
21 maj 2008
När vi ändå är inne på cyklar så vill jag gnälla lite på alla jävla tävlingscyklister som är ute och tränar nu, dom tycker det är jättesmart att åka 4-5 på bredden på 90-vägarna. Jeffla idioter tongue

FWD = Fel Wheel Drive

Volvoturbo For Life
366 Inlägg
21 maj 2008
Att sälja 850:in....lite med en tår i ögat......fast å andra sidan så öppnar det väl upp för nåt annat fint smile

En gång Volvo, Alltid Volvo

16 Inlägg
21 maj 2008
BJ_ skrev:
När vi ändå är inne på cyklar så vill jag gnälla lite på alla jävla tävlingscyklister som är ute och tränar nu, dom tycker det är jättesmart att åka 4-5 på bredden på 90-vägarna. Jeffla idioter tongue

Bara att hetsa skiten ur dom hurtiga små jävlarna.

5 Inlägg
21 maj 2008
Skvaerr skrev:
BJ_ skrev:

Bara att hetsa skiten ur dom hurtiga små jävlarna.

Eller så kan man tuta lite lätt innan man kommer fram, så brukar dom ofta bli "smalare"smile

110 Inlägg
21 maj 2008
Måste ju gnälla lite på peugeot som har slutat tillverka massa delar till 405an som jag har hmm

5 089 Inlägg
21 maj 2008
Här sitte rman har tråkigt hela jävla kvällen, inget på tv att titta på. och så blir klockan åtta och man blir änkligen glad över att simpsson börjar nu.. men ICKE, fotboll .......................................................... va faan ska jag göra resten utav kvällen nu då???

\Lindgren

213 Inlägg
21 maj 2008
FLindgren skrev:
Här sitte rman har tråkigt hela jävla kvällen, inget på tv att titta på. och så blir klockan åtta och man blir änkligen glad över att simpsson börjar nu.. men ICKE, fotboll .......................................................... va faan ska jag göra resten utav kvällen nu då???

Ja de kan ta mig fan inte bli sämre än ikv.. Sen sänder dem bonde söker fru & Fruserna män söker kärlek yikes

270 Inlägg
21 maj 2008
Nu har jag inte läst tråden,men jag skulle vilja gnälla på trådstartaren.Det heter GNÄLLTRÅDEN.

4 299 Inlägg
21 maj 2008
DanielssonC skrev:
Nichlas_H skrev:
DanielssonC skrev:

Hävdade att de va olagligt att tvätta bilen i bostadsområde?? Har ja aldrig hört ? Men de kanske är ngt nytt ?

I vissa bostadsområden e de det. Bara o kolla i reglerna för där du bor wink Jag har själv samma problem me griniga kärringar serru tongue

Men jag tycker att alla jävlar som måste starta en ny tråd om bensinpriset hela jävla tiden kan ta o skriva av sig här ist... (Har inte läst hela tråden så de här kanske redan står roll)

Lite gnäll från mig me wink

bor i
529 Inlägg
22 maj 2008
ett år kvar till körkort..!

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

Sök