3799
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

1 587 Inlägg
1 februari 2008
kommer typ vid 10 tiden om nån är där så .. tongue

302 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
vilka ska ut och åka ikväll?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
2 februari 2008
Bohlin skrev:
vilka ska ut och åka ikväll?

Kankse rullar en liten sväng sen smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

.......
2 655 Inlägg
2 februari 2008
själv får man sitta hemma hela helgen, känner ingen här i borås och har ingen bil att åka i än sad, bor ju i borås en hel del helger men ljungby på vardagarna. om man ändå kände några i borås sad
Senast redigerat av beemern (2 februari 2008)

1 587 Inlägg
2 februari 2008
Amen säg en tid så syns vi alla.. wink

1 587 Inlägg
2 februari 2008
beemern skrev:
själv får man sitta hemma hela helgen, känner ingen här i borås och har ingen bil att åka i än sad, bor ju i borås en hel del helger men ljungby på vardagarna. om man ändå kände några i borås sad

Amen om de blir nåt så kan ju jag plocka upp dig wink ingen fara big_smile U ride with me dude big_smile hehe

.......
2 655 Inlägg
2 februari 2008
Severin skrev:
beemern skrev:

Amen om de blir nåt så kan ju jag plocka upp dig wink ingen fara big_smile U ride with me dude big_smile hehe

hehe jaså big_smile. ja men låter nice de tongue. så tråkit att bara sitta vid datorn hela helgerna tongue...

1 587 Inlägg
2 februari 2008
beemern skrev:
Severin skrev:
beemern skrev:

hehe jaså big_smile. ja men låter nice de tongue. så tråkit att bara sitta vid datorn hela helgerna tongue...

haha javet.. Ja gör inte alls mkt, sitter ba här o tråkar nu.. Har dessutom inga pengar kvar.. Fick så liten lön i månad, för ja jobbade ba en vecka i december sad.. Så ja har inga cash kvar.. sad annars hade jag tankat o plockat upp dig nu så hade vi åkt nån runda lr så tongue

.......
2 655 Inlägg
2 februari 2008
Severin skrev:
beemern skrev:
Severin skrev:

haha javet.. Ja gör inte alls mkt, sitter ba här o tråkar nu.. Har dessutom inga pengar kvar.. Fick så liten lön i månad, för ja jobbade ba en vecka i december sad.. Så ja har inga cash kvar.. sad annars hade jag tankat o plockat upp dig nu så hade vi åkt nån runda lr så tongue

ook, jo men faan va illa. sj har man 3600kr på konto nu men dum som man e så glömde ja min plånbok på macken uppe i sveg förra helgen så den ligger på posten nu och kan inte hämta ut den fören imorrn XD sad...

1 587 Inlägg
2 februari 2008
beemern skrev:
Severin skrev:
beemern skrev:

ook, jo men faan va illa. sj har man 3600kr på konto nu men dum som man e så glömde ja min plånbok på macken uppe i sveg förra helgen så den ligger på posten nu och kan inte hämta ut den fören imorrn XD sad...

Hahaha Såna saker är ju typiskt mig åxå big_smile Att glömma de viktigaste typ big_smile Äsch, inge o gö åt, ba bita ihoppp big_smile !!! haha

.......
2 655 Inlägg
2 februari 2008
Severin skrev:
beemern skrev:
Severin skrev:

Hahaha Såna saker är ju typiskt mig åxå big_smile Att glömma de viktigaste typ big_smile Äsch, inge o gö åt, ba bita ihoppp big_smile !!! haha

haha jao tongue. men man vet aldrig, kommer ju en helg efter denna också. kanske e mycke folk ute då, om man har  nå pengar kvar tongue...

1 587 Inlägg
2 februari 2008
beemern skrev:
Severin skrev:
beemern skrev:

haha jao tongue. men man vet aldrig, kommer ju en helg efter denna också. kanske e mycke folk ute då, om man har  nå pengar kvar tongue...

Hehe Precis.. men vafan, palla tråka i en vecka nu o sen vänta in helgen sad synd va.. Men Men.. tongue

haru msn lr big_smile?

302 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
beemern skrev:

jag känner inte mycket folk jag heller här... men har du lust att åka audi ikväll så kan du ju höra av dej.
skicka ett sms eller ring isåfall 0730947767

mvh Pälle

1 587 Inlägg
2 februari 2008
Vi kan ju åka en runda, jätte gärna för mig .. Men ja har typ knappt bensin kvar i bilen & inga pengar heller så sad

Bamse940Ltt
3 februari 2008
såg ditt sms runt 02.45 inatt pälle så kände inte att jag orka ut o åka då.. vad händer o sker i stan då?

1 587 Inlägg
3 februari 2008
Hehe Vi va ute o åkte lite igår kväll tongue Eller åkte o åkte, snarare stod stilla o hjälpte en kille me hans volvo S40 T4.. Han hade nyligen tagit körkort och köpt bilen.. Han hade knappt någon olja i motorn alls o inte kylar vätska heller :S haha !! Men de ordnade sig till slut smile !

Bamse940Ltt
3 februari 2008
gott att ni han kolla det åt han innan det rasa för han.. bra jobbat wink

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2008
hehe ja, eller snarare, den va helt tom på olja, och nästan bara luft i kylarsystemet, helt jävla sjukt, hur faan kan man sälja en bil utan att de är olja och vatten i motorn, stor ju här vid macken utan för mej från 00:20 till ca 02:00 innan de va fixat...

1 587 Inlägg
3 februari 2008
haha precis.. Men de blev fixat till slut.. Hoppas ja iaf.. VI vet ju inte hur den bilen mår idag liksom tongue

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2008
Severin skrev:
haha precis.. Men de blev fixat till slut.. Hoppas ja iaf.. VI vet ju inte hur den bilen mår idag liksom tongue

hehe ne exakt, men rök ju inte illa och luktade ju okej av avgaserna så han har nog klarat sej smile...

men kan man inte fixa ihop lite folk tills nästa helg då kanske?, så man kan träffa lite folk härifrån tongue. om de är bra väder vill säga smile...

Sök