4100
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

1 587 Inlägg
3 februari 2008
beemern skrev:
Severin skrev:
haha precis.. Men de blev fixat till slut.. Hoppas ja iaf.. VI vet ju inte hur den bilen mår idag liksom tongue

hehe ne exakt, men rök ju inte illa och luktade ju okej av avgaserna så han har nog klarat sej smile...

men kan man inte fixa ihop lite folk tills nästa helg då kanske?, så man kan träffa lite folk härifrån tongue. om de är bra väder vill säga smile...

Jo de e klart vi kan big_smile !! Du o jag kan ju.. Sen Bamse kan nog åxå skulle ja tro.. Ramin kanske kommer åxå ska prata med han imorrn på jobbet om han är kvar där då dvs.. smile Sen Sebastian kan la åxå komma.. Så får vi se big_smile !! Vi hörs ju allihopa under veckan så wink !

Bamse940Ltt
3 februari 2008
fy faan det lät inte bra alls.. tycker lite synd om killen.. gott att det ni hann hjälpa han i tid...

ja det låter inte helt omöjligt faktiskt.. kan komma ut en sväng då.. kanske har besökt uppifrån i landet så kommer bara o tjötar lite snabbt då, om jag har besök.

1 587 Inlägg
3 februari 2008
Ahh men de e ju inga problem wink.. Så kanske vi kan hitta på nåt kul eller så.. Festa ihop lr nåt tongue !! hehe

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2008
jag kan va fyllechaffis (A), hehe tongue, brukar typ aldrig festa, 4gånger om året kanske, om äns de tongue, tycker bara de är jobbigt, brukar va chaffis iställe tongue. men nånting hittar man säkert på, du sevve kan ju sms:a me mej under veckan om du hittar några som vill hitta på något smile, så man inte e helt tappad bakom flötet då man kommer hit till borås igen nästa freda tongue...

1 587 Inlägg
3 februari 2008
beemern skrev:
jag kan va fyllechaffis (A), hehe tongue, brukar typ aldrig festa, 4gånger om året kanske, om äns de tongue, tycker bara de är jobbigt, brukar va chaffis iställe tongue. men nånting hittar man säkert på, du sevve kan ju sms:a me mej under veckan om du hittar några som vill hitta på något smile, så man inte e helt tappad bakom flötet då man kommer hit till borås igen nästa freda tongue...

Hehe amen då har vi dig som chaffis då wink !! haha ..
Ja visst, ja håller dig uppdaterad om allt så de e ingen fara.. big_smile !!

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2008
Severin skrev:
beemern skrev:
jag kan va fyllechaffis (A), hehe :P, brukar typ aldrig festa, 4gånger om året kanske, om äns de :P, tycker bara de är jobbigt, brukar va chaffis iställe :P. men nånting hittar man säkert på, du sevve kan ju sms:a me mej under veckan om du hittar några som vill hitta på något :), så man inte e helt tappad bakom flötet då man kommer hit till borås igen nästa freda :P...

Hehe amen då har vi dig som chaffis då ;) !! haha ..
Ja visst, ja håller dig uppdaterad om allt så de e ingen fara.. :D !!

jaja utan problem, tycker de är roligare att va chaffis än att supa så behöver nån chaffis så ställer ja upp :)...

1 587 Inlägg
3 februari 2008
beemern skrev:
Severin skrev:
beemern skrev:

jaja utan problem, tycker de är roligare att va chaffis än att supa så behöver nån chaffis så ställer ja upp smile...

Haha låter ju underbart.. smile Va tar du för betalt då ?? smile haha

.......
2 655 Inlägg
4 februari 2008
Severin skrev:
beemern skrev:
Severin skrev:

jaja utan problem, tycker de är roligare att va chaffis än att supa så behöver nån chaffis så ställer ja upp smile...

mjaa, korv o dricka på macken om inte de är för dyrt för dej? tongue...

1 587 Inlägg
4 februari 2008
beemern skrev:
Severin skrev:
beemern skrev:

mjaa, korv o dricka på macken om inte de är för dyrt för dej? tongue...

Haha ingen fara, ja kan la bjuda på de då wink haha

182 Inlägg
4 februari 2008
Först en varm hälsning till er smile det var ett tag sen men vi syns väl snart utanför makdonken så klart.....

2007 var det jävligt bra organiserat....men synd att det hände som det hände, sms-tjänsten funkade jävligt bra måste jag säga,

och jag har fan inte köpt nån jävla bil än....saknar celican...det var fan borås snyggaste bil tongue

haha take care wink

Bamse940Ltt
4 februari 2008
jo undrar det samma som ramin... du bara försvann ju o sms blev det ju inga då

.......
2 655 Inlägg
5 februari 2008
vadå va har ja missat? yikes, va har hänt?????...

Bamse940Ltt
5 februari 2008
hehe han bara försvann typ ett par veckor efter vi kom igång med race o det funka bra... sen är det ingen som sett eller hört av salwan föränn nu.

.......
2 655 Inlägg
5 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
hehe han bara försvann typ ett par veckor efter vi kom igång med race o det funka bra... sen är det ingen som sett eller hört av salwan föränn nu.

jaså, de va som faen tongue, ja hur många är de som ska ut till helgen då? big_smile...

726 Inlägg
5 februari 2008
arabisk_vodka skrev:
heher jag försvann spårlös.... men jag är tillbaks nu med nya krafter tongue

åkte till hemlandet (irak) men de var fan inge bilintresserade ska jag säga er...de var vapen intresserade...hur många skott (HK).. hur snabba skotten är ...vilken modell turbo eller ej tongue hahaha

jag tycker nästan att vi håller igång sms tjänsten igen eller vad sägs??

det var ändå lyckade träff vi hade...   wink   jag minns den där galna gubben i gamla r 40 tongue

Salwan big_smile

tycker helt klart det ska fortsättas med sms-tjänsten, jag menar de få gångerna så va de ju trotsallt riktigt bra. och minns med den galna gubben , när någon i en 940 turbo åkte bort till honom och gjorde donuts;) klockrena minnen:) men som sagt , jag och många som jag vet är på på att träffas å köra lite som förr . mvh

1 587 Inlägg
5 februari 2008
haha fattar inte den sms tjänsten tongue kan nån förklara den lr haha ?! big_smile

726 Inlägg
5 februari 2008
Severin skrev:
haha fattar inte den sms tjänsten tongue kan nån förklara den lr haha ?! big_smile

de som anordnade dom olaglig racen/träffarna skickade ut ett sms tidigt samma dag till alla som anmält sina nummer. allt för att dölja för polis och liknande vart och när racen skulle äga rum . så alltså om det var race klockan 19:00 på tex ramnaslätt så fick man det i ett sms samma dag vid tex 12:00. kortfattat

1 587 Inlägg
5 februari 2008
__r0b1n skrev:
Severin skrev:

de som anordnade dom olaglig racen/träffarna skickade ut ett sms tidigt samma dag till alla som anmält sina nummer. allt för att dölja för polis och liknande vart och när racen skulle äga rum . så alltså om det var race klockan 19:00 på tex ramnaslätt så fick man det i ett sms samma dag vid tex 12:00. kortfattat

ok ?! Hmm.. fattar inte sad

726 Inlägg
5 februari 2008
Severin skrev:
__r0b1n skrev:
Severin skrev:

ok ?! Hmm.. fattar inte sad

vad förstår du inte? man fick inte reda på träffarna flera dagar innan utan samma dag via ett sms . för lixom rykten sprids ju . får man reda på måndagen att det är race på lördagen för exempel så förr eller senare når det ryktet fel personen och polisen får nys om det, åker alltså dit och förstör alltihop. poängen då med att få ett sms om att det är race samma dag är ju att endast de som är intresserade av att träffas och racea ska få reda på det..

vad är det du inte förstår?

Darth Vader
1 644 Inlägg
5 februari 2008
Får man ett sånt system i rullning igen vore det perfekt. Då kan du visa vad R:en går för Severin smile. Om du vågar kan vi ta en duell big_smile

Braaaaap?

Sök