3259
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

Bamse940Ltt
5 februari 2008
vi som anordnade dom olagliga racen i borås skickde ut ett sms till personer som var intresserade av att köra race. i sms stog det samlingsplats, tid för samling, var racet skulle vara.. det belv en hel del folk. o polisen såg vi inte till

726 Inlägg
5 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
vi som anordnade dom olagliga racen i borås skickde ut ett sms till personer som var intresserade av att köra race. i sms stog det samlingsplats, tid för samling, var racet skulle vara.. det belv en hel del folk. o polisen såg vi inte till

exakt som jag skrivit 2 gånger de senaste 5 minuterna wink

1 587 Inlägg
5 februari 2008
__r0b1n skrev:
Severin skrev:
__r0b1n skrev:

de som anordnade dom olaglig racen/träffarna skickade ut ett sms tidigt samma dag till alla som anmält sina nummer. allt för att dölja för polis och liknande vart och när racen skulle äga rum . så alltså om det var race klockan 19:00 på tex ramnaslätt så fick man det i ett sms samma dag vid tex 12:00. kortfattat

ok ?! Hmm.. fattar inte sad

vad förstår du inte? man fick inte reda på träffarna flera dagar innan utan samma dag via ett sms . för lixom rykten sprids ju . får man reda på måndagen att det är race på lördagen för exempel så förr eller senare når det ryktet fel personen och polisen får nys om det, åker alltså dit och förstör alltihop. poängen då med att få ett sms om att det är race samma dag är ju att endast de som är intresserade av att träffas och racea ska få reda på det..

vad är det du inte förstår?

Ahaaa ok smile Då fattar jag !! Men skicas smset till ALLA som är intresserade då lr ?! Och hur vet man om vilka som är intresserade smile ?!

Jadu !! De gör vi Tom wink.. Vi får la göra upp nån gång även om din bil kanske tar min.. De har jag ingen aning om, de blir bara skojj big_smile !

Bamse940Ltt
5 februari 2008
dom är anmälda på en lista till dom som håller i det.. vi dela ut lappar där man fick skriva namn, nr o bil.

alla fick sms.. sen om man inte kom o visa sig vid racen på 3 ggr så slutade man skicka sms till dom. för onödigt o skicka till folk som inte kommer
Senast redigerat av Bamse940Ltt (5 februari 2008)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
dom är anmälda på en lista till dom som håller i det.. vi dela ut lappar där man fick skriva namn, nr o bil

Smart ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
5 februari 2008
Happ, då kan ni skriva upp mig då smile ?!

Bamse940Ltt
5 februari 2008
vi som fixa med det i början o sommaren -07 fixar nog inte i sommar igen. för det var bra uppslutning o många som körde i början... men det var väldigt många som bara stog vid väg kanten o titta även att man anslutit sig o sagt att man ska köra..

självklart behövde man inte köra hela tiden.. sen så verkade intresset försvunnit helt efter någon månad.
Senast redigerat av Bamse940Ltt (5 februari 2008)

Darth Vader
1 644 Inlägg
5 februari 2008
HAHA, Du lär piska mig upp och ner Severin, men det vore skoj att testa smile, Vi syns la på lördag om inte annat.

Tillbaka till topic: Hur ser det ut med planenra inför sommaren med detta, kan vi få till något hållbart?

Braaaaap?

1 587 Inlägg
5 februari 2008
Ojj då sad !
Men vilka är på att göra det seriöst iår då ??

Och vad händer om jag o nån kör o så är vi uppe i 100 typ på ramnaslätts rakan.. Så kommer polisen o ser det, vad händer då ?? haha big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
vi som fixa med det i början o sommaren -07 fixar nog inte i sommar igen för det var bra uppslutning o många som körde... men det var väldigt många som bara stog vid väg kanten o titta även att man anslutit sig o sagt att man ska köra..

självklart behövde man inte köra hela tiden.. sen så verkade intresset försvunnit helt efter någon månad

Brukar ju vara så i denna stan.. men men..
Får väll ta o hitta på nått liknande detta året tycker jag smile
Fast kanske göra en lite mer "Tävling" av de hela

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
Severin skrev:
Ojj då sad !
Men vilka är på att göra det seriöst iår då ??

Och vad händer om jag o nån kör o så är vi uppe i 100 typ på ramnaslätts rakan.. Så kommer polisen o ser det, vad händer då ?? haha big_smile

Du kan ta o Vinka ditt körkort Bye Bye... det är vad som händer.. sad
Fast iofs.. tror de måste ha bevis på papper eller film som visar hur fort du kör
Senast redigerat av HyperSonica (5 februari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Bamse940Ltt
5 februari 2008
hypersonica: vi hade stege fixad o klar o hur vi skulle utforma det hela så att det blev final o grejer.. men som sagt intresse brist.

severin: hinner dom inte mäta hastighet så kan du komma undan med tillsägelse.. men ser dom att du kör mot ngn kan det bli vårdslöshet i trafik.. eventuellt grov vårdslöshet

1 587 Inlägg
5 februari 2008
Ojj.. De e ju allvarliga grejer om mitt körkort står på spel yikes haha !! Sånt skrämmer mig som fasen haha !!

Men vilka är på att bilda en "klubb" eller inte klubb men aah.. Ett gäng killar som ska arrangera o samla upp folk osv big_smile?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
hypersonica: vi hade stege fixad o klar o hur vi skulle utforma det hela så att det blev final o grejer.. men som sagt intresse brist.

severin: hinner dom inte mäta hastighet så kan du komma undan med tillsägelse.. men ser dom att du kör mot ngn kan det bli vårdslöshet i trafik.. eventuellt grov vårdslöshet

Okej.. kommer säkert bli lika dant i år... Känns ju inte så lönt att hitta på nått seriöst typ sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
Severin skrev:
Ojj.. De e ju allvarliga grejer om mitt körkort står på spel yikes haha !! Sånt skrämmer mig som fasen haha !!

Men vilka är på att bilda en "klubb" eller inte klubb men aah.. Ett gäng killar som ska arrangera o samla upp folk osv big_smile?

Du kan räkna in mej smile

Får bara se till så de värkligen händer nått oxå..
Senast redigerat av HyperSonica (5 februari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Bamse940Ltt
5 februari 2008
jo hade varit roligt.. men jag hoppar det med o fixa i år.. vet ej hur det ser ut med tid i sommar... kommer förhoppningsvis bli endel tävlande i billjud

1 587 Inlägg
5 februari 2008
Happ.. Göttans då..

- Severin
- Hyper
- ??? big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2008
Severin skrev:
Happ.. Göttans då..

- Severin
- Hyper
- ??? big_smile

Det löser sej ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
5 februari 2008
Jadå.. De gör de alltid.. Adda mig på msn !!

Liquid_187@hotmail.com

Sen så kör vi så att vi snackar i grupp allihopa, de går liiite snabbare big_smile Och så kan vi snacka om idéer osv smile !!

182 Inlägg
6 februari 2008
gott folk......sms-tjänsten kommer fungera igen och startas då alla påställer sina bilar igen,
så vänta tills det piper i era mobiler tongue

sms-tjänsten var min del i föreningen som stratades våren 2007 och jag kommer hålla upp denna del i alla fall.... får se hur det blir behöver prata med de andra ansvariga i denna föreningen...
Senast redigerat av arabisk_vodka (3 mars 2008)

Sök