Bilintresserat folk i Borås?

t2r
17 januari 2008 · 302 Inlägg

Henkhe skrev:
Är också rätt så nyinflyttad i Borås! och bor också på Ekängsgatan! haha
Letar dessutom garage som faan! Jag är på och delar om nån hittar nåt! (jag har tidningen! wink hehe

härligt.. vilket nummer bor du på?   ja de vore skitkul + att det blir billigare...  vi får hålla ögonen öppna .

t2r
17 januari 2008 · 302 Inlägg

Thomsen_87 skrev:

Bohlin skrev:

Tioxx skrev:
händer väll att det blir lite bilar i knalle land på sönda kvällar tror ja de är sen på sommaren är de race på ramnaslätt på söndags kvällar..

en sak ja har undrat över är varför det inte fins nån större cruising i borås?..de hade vart roligt.. till och med u-hamn har det

åk till f.d spets fabriken i gingri och kolla om dem har nått ledigt garage de brukar dem ha..

ok, tack.. vart ligger det då?

Du kan få numret av mig och kolla me han 0734232612
Hälsa att du har snackat me mig om de (daniel thomsen) om han undrar...
han är inte omöjlig mkt bra hyresvärd!

tack så mycket..  ringde och pratade med honom, men han hade inget ledigt hmm

Anubis
17 januari 2008 · 1 255 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
håller med anubis om att -07 var kasst vad det gällde olagliga race.. men vi gjorde ett försök att få till det.. men hoppas på -08 o motorn ska hålla nu så det är bara o köra. bil intresserad är man.. lever väl istort sett för att se nya bilar o vad folk kan göra för kul med dom

Härligt o höra ifrån dig Bamse de var ett tag sen nu smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Bamse940Ltt
17 januari 2008 ·

yees måste säga det samma Anubis.

får ta o dra ihop lite folk o snacka lite o ta en burgare eller ngt sådant så kanske vi kan få igång lite folk o få ett bra 2008 med race i sommar

Anubis
17 januari 2008 · 1 255 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
yees måste säga det samma Anubis.

får ta o dra ihop lite folk o snacka lite o ta en burgare eller ngt sådant så kanske vi kan få igång lite folk o få ett bra 2008 med race i sommar

Låter som en fin ide'e tänker fan inte orka med ett år till som 2007 då blir de Jkpg o Gisslaved för hela slanten istället där dom iallafall kör smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
SwenssonGTI
17 januari 2008 · 358 Inlägg

Tja, jag e ju bil intresserad. Men jag rejsar ju inte... och jag är inte så värst bra på att meka heller. Men jag älskar bilar att titta på bilar och prata om bilar och att fotografera bilar.. så nog e man intresserad alltid

Håller med dig där, är inte heller speciellt faschinerad av att rejsa. men gillar allt som har med bilar att göra, och att bara glida runt och ha det skönt. lite cruising i borås hade varit kul!

t2r
17 januari 2008 · 302 Inlägg

skulle de vara av intresse att bestämma nån parkering eller liknande och träffas där en gång i veckan å snacka lite bilar mm. ??

alltså organisera en träff i veckan eller så?  så att det blir lite bilar..

t2r
17 januari 2008 · 302 Inlägg

RouziMotorsport skrev:
Först, hallå anubis  o bamse ;D

det har varit så mycket snack om träffar i borås, finns en egen tråd om race i borås, vi hade t.o.m ett eget forum.
Men det funkar helt enkelt inte, det finns för många snutar i borås, finns inga avlägsna platser att köra på utan att närmaste villa ägare hör när vi bränner däck.

När vi väl hade bra organisation över det hela så ville folk ändå inte köra.
Så det är lika bra o lägga ner borås.

Gislaved har grymma race och jag kör hellre där än borås.

mvh

jo men jag tänkte mer en träff där man bara kikar på varandras bilar och snackar.

Henkhe
17 januari 2008 · 54 Inlägg

Bohlin skrev:
härligt.. vilket nummer bor du på?   ja de vore skitkul + att det blir billigare...  vi får hålla ögonen öppna .

Jag bor på 28. körde mörkgrön bmw 535 e34 förut, men kör mest firmabilen (klimat komfort)
Åker förbi din USP varje dag, den är jävligt läcker!

Ja jag har letat som fan ett tag nu.. men det är ju svårt när man inte har några kontakter här liksom.. Men spanar i BT varje dag!

Timpa100
17 januari 2008 · 12 Inlägg

Bohlin skrev:
skulle de vara av intresse att bestämma nån parkering eller liknande och träffas där en gång i veckan å snacka lite bilar mm. ??

alltså organisera en träff i veckan eller så?  så att det blir lite bilar..

kom till mcdonalds där e det mest folk tycker jag p helgerna cool

Bamse940Ltt
17 januari 2008 ·

hello ramin håller med dig. organisationen var bra.. men för mycke grinigt folk här i borås tyvärr...


men som sagt träffas o snacka bilar o ta en burgare är aldrig fel.. är på om jag har tid när det kan tänkas bli av

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
hello ramin håller med dig. organisationen var bra.. men för mycke grinigt folk här i borås tyvärr...


men som sagt träffas o snacka bilar o ta en burgare är aldrig fel.. är på om jag har tid när det kan tänkas bli av

Det är väll de enda ni gör? tongue hihih..

Sump Runk Rätt O Slätt!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

RouziMotorsport skrev:
Först, hallå anubis  o bamse ;D

det har varit så mycket snack om träffar i borås, finns en egen tråd om race i borås, vi hade t.o.m ett eget forum.
Men det funkar helt enkelt inte, det finns för många snutar i borås, finns inga avlägsna platser att köra på utan att närmaste villa ägare hör när vi bränner däck.

När vi väl hade bra organisation över det hela så ville folk ändå inte köra.
Så det är lika bra o lägga ner borås.

Gislaved har grymma race och jag kör hellre där än borås.

mvh

Det går alltid o härma sthlm... Nya RV 40 har många fina raker...
Bara att va ett gäng o spärra kommande trafik.. o sen köra ;P

Senast redigerat av HyperSonica (17 januari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!
Bamse940Ltt
17 januari 2008 ·

haha ngn måste ju träffas o äta upp alla burgare ju tongue inte bara men det är ju ingen som vill köra några race..

ja det är ju ett alternativ som jag gärna är med på hypersonica

Geiros Low is a lifestyle
17 januari 2008 · 956 Inlägg

Nu när våren kommer vore de ju grymt att bestämma att ha en liten träff en lördag eftermiddag. lite utställning osv kolla andras bilar.
sen kanske dra vidare när de börjar mörkna.
så man kan se va bilarna går för wink

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
haha ngn måste ju träffas o äta upp alla burgare ju tongue inte bara men det är ju ingen som vill köra några race..

ja det är ju ett alternativ som jag gärna är med på hypersonica

sweet... då är vi iallafall två om det smile

Men det behövs typ.. hmm.. minst 6 bilar till för att kunna genomföra det.. plus 2 som rejsar typ...
men men... jag blockar gjärna... kan ju inte direkt köra nått race med min lilla bil tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
Bamse940Ltt
17 januari 2008 ·

ja det är ju ett alternativ som jag gärna är med på hypersonica..
sweet... då är vi iallafall två om det smile

Men det behövs typ.. hmm.. minst 6 bilar till för att kunna genomföra det.. plus 2 som rejsar typ...
men men... jag blockar gjärna... kan ju inte direkt köra nått race med min lilla bil tongue

ja men folk går nog ordna skulle jag tro.. det finns mycke folk som tycker ngt sådant skulle va kul. det är la bara hålla plattan stumt i golvet till bilen inte orkar mer wink

haha gott att man inte är ensam om att äta big_smile

Senast redigerat av Bamse940Ltt (17 januari 2008)

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:

ja det är ju ett alternativ som jag gärna är med på hypersonica..
sweet... då är vi iallafall två om det smile

Men det behövs typ.. hmm.. minst 6 bilar till för att kunna genomföra det.. plus 2 som rejsar typ...
men men... jag blockar gjärna... kan ju inte direkt köra nått race med min lilla bil tongue

ja men folk går nog ordna skulle jag tro.. det finns mycke folk som tycker ngt sådant skulle va kul. det är la bara hålla plattan stumt i golvet till bilen inte orkar mer wink

haha gott att man inte är ensam om att äta big_smile

men fan.. jag har ju automat... Då är de inte så kul tongue ha ha...

Hmm.. jag är med på en burgare nån dag smile he he..
Föresten... va de du som va hemma hos Sandra när jag tittade förbi? :S eller tar jag fel nu?

Sump Runk Rätt O Slätt!
Bamse940Ltt
17 januari 2008 ·

HyperSonica skrev:
haha gott att man inte är ensam om att äta big_smile
men fan.. jag har ju automat... Då är de inte så kul tongue ha ha...

Hmm.. jag är med på en burgare nån dag smile he he..
Föresten... va de du som va hemma hos Sandra när jag tittade förbi? :S eller tar jag fel nu?

hehe jaa konstigt vore det annars om man vore ensam om att äta:D

aj faan "pinsamt" hihi skoja bara..

nu vet jag inte var jag har varit.?! vem är sandra yikes var bor hon?

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:

HyperSonica skrev:
haha gott att man inte är ensam om att äta big_smile
men fan.. jag har ju automat... Då är de inte så kul tongue ha ha...

Hmm.. jag är med på en burgare nån dag smile he he..
Föresten... va de du som va hemma hos Sandra när jag tittade förbi? :S eller tar jag fel nu?

hehe jaa konstigt vore det annars om man vore ensam om att äta:D

aj faan "pinsamt" hihi skoja bara..

nu vet jag inte var jag har varit.?! vem är sandra yikes var bor hon?

hon bor på kristineberg.. hmm.. kanske inte va du då tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang