1758
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
16 mars 2008
brillmongo skrev:
Trozzo skrev:
Hur var det i gbg igår då?. Ångrar lite att jag inte åkte med ner.

Jodå det var skitkul, lite oorganiserat och kaosartat emellanåt men överlag var det hur kul somhelst, mycket folk kom och allt som gör det kul fanns där ^^

Oki, synd att man missa det, får bli nästa gång

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

302 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
fortkörning,buskörning, körde på en gågata, där bara bussar fick köra, och man får inte köra i stan efter kl 00.00......  sen gillade dom inte min bil så mycket heller...   han tyckte den gick lite väl bra för att vara 150hk

men efter blåsning och 1000:- i böter fick jag åka vidare...

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
18 mars 2008
Bohlin skrev:
fortkörning,buskörning, körde på en gågata, där bara bussar fick köra, och man får inte köra i stan efter kl 00.00......  sen gillade dom inte min bil så mycket heller...   han tyckte den gick lite väl bra för att vara 150hk

men efter blåsning och 1000:- i böter fick jag åka vidare...

Låter som en trevlig kväll, hehe

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Darth Vader
1 644 Inlägg
18 mars 2008
Sedär ja, jaja, det kunde ju vart värre, inte sant?

Han är inte ensam om att tycka den går bra för att vara 150 häst smile

Braaaaap?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 mars 2008
DoWahDiddy skrev:

Håller med tongue

Föresten.. Med tanke på att du är skylldig mej 70 kr eller va de va, så kan du ju ge mej de där skärpet så kan vi kvitta det.. Om det går bra smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

240 Inlägg
18 mars 2008
Gött att det inte blev värre än så då...
Förstår inte vad dom menar med at den går bra för att vara 150 hästars... tongue

dragkruka
275 Inlägg
18 mars 2008
får man inte köra i stan efter 00.00 ???

Darth Vader
1 644 Inlägg
18 mars 2008
HyperSonica skrev:
DoWahDiddy skrev:

Håller med tongue

Föresten.. Med tanke på att du är skylldig mej 70 kr eller va de va, så kan du ju ge mej de där skärpet så kan vi kvitta det.. Om det går bra smile

Visst smile

Har Brillmongos Stativ med smile. Vi får träffas nån gång och lämna tillbaka alla saker te varandra

Braaaaap?

874 Inlägg
18 mars 2008
nix ny regel för att hålla ordning på alla oss "bilbusar" tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Darth Vader
1 644 Inlägg
18 mars 2008
NOL skrev:
får man inte köra i stan efter 00.00 ???

Nope, bara taxi/buss. Om du inte har ngt ärende dit dock. Då är det bra att ha en far som bor på allegatan smile

Braaaaap?

874 Inlägg
18 mars 2008
DoWahDiddy skrev:
HyperSonica skrev:
DoWahDiddy skrev:

Håller med tongue

Visst smile

Har Brillmongos Stativ med smile. Vi får träffas nån gång och lämna tillbaka alla saker te varandra

såklart att vi kommer träffas, bara en tidsfråga ju tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

dragkruka
275 Inlägg
18 mars 2008
vafan så man får inte glida allégatan efter 12? helvete de gör ja varje gång ja gör nåt i stan haha:p kan man alltså åka på böter på ca 1000spänn bara för man kör på allégatan efter 12 då? sikka idioter som bestämmer detta alltså

358 Inlägg
18 mars 2008
NOL skrev:
vafan så man får inte glida allégatan efter 12? helvete de gör ja varje gång ja gör nåt i stan haha:p kan man alltså åka på böter på ca 1000spänn bara för man kör på allégatan efter 12 då? sikka idioter som bestämmer detta alltså

allégatan får du köra på hur länge du vill, bara ner vid torget och så du inte får köra efter 00.00

dragkruka
275 Inlägg
18 mars 2008
SwenssonGTI skrev:
NOL skrev:

allégatan får du köra på hur länge du vill, bara ner vid torget och så du inte får köra efter 00.00

aha hehe typ torget, förbi åhlens o den skiten? hmm aja då gör de ju inte så mycket;) swensson vi får ta o glida lite sen när golfen vaknat upp ur idet;)

358 Inlägg
18 mars 2008
absolut, det får vi ta och göra!

302 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
han sa att om jag inte hade haft så mycket behörigheter(körkort) så hade jag inte fått nå böter....  då blev ja lite småsur.
men visade inget, tackade och tog emot böterna log och sa att de var värt 1000:- att slippa åka runt..

jävlar vad grinig han blev då..

dragkruka
275 Inlägg
19 mars 2008
Bohlin skrev:
han sa att om jag inte hade haft så mycket behörigheter(körkort) så hade jag inte fått nå böter....  då blev ja lite småsur.
men visade inget, tackade och tog emot böterna log och sa att de var värt 1000:- att slippa åka runt..

jävlar vad grinig han blev då..

hahahah så ska dem jävlarna tas;)

35 Inlägg
20 mars 2008
Är borås dött ikväll??

Ladytrucker

Darth Vader
1 644 Inlägg
20 mars 2008
du ser nog inte mig så mycket iaf tongue

Braaaaap?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 mars 2008
Haha, inte många som tänker på att det faktiskt är GENOMFARTSFÖRBUD på allégatan. Samt att det är FORDONSTRAFIK FÖRBJUDEN efter 00.00 förbi bion (stora torget) samt vägen utanför Grand och Campino och där.

Har fått erfara detta den hårda vägen wink

Förbi stora torget har jag haft turen att bara få en tillsägelse TVÅ gånger, att det var genomfartsförbud på allégatan avfärdade snyggingen till blond poliskvinna med att "ääh, vafaaan, jag missade också skyltar i början".. Fast de var mindre glada för mitt breställ på lågfartsområde utanför högskolan med dom strax bakom..  Aja, sånt händer wink

Apropå den sista händelsen.. Poliskvinnan hävdade att jag kört förbi stora torget efter 00 före det stoppet också, men klockan i min bil visade 23,25. Så sa det till henne.. Hon envisades med att klockan var efter 00.

Så stod det nån aspirant eller va dom nu kallas bakom (en sån som går polishögskolan)..

Han knackade henne lite lätt på axeln och typ "m..m..meeen... hon är faktiskt inte 00 än"

Poliskvinnan snäste av han med "Det är hon visst!".. Så visa han sin klocka för henne, samtidigt som ja tog upp min mobil o visa klockan..

Hon bara "hmm.. okej.. jag kollade fel på tiden!" o skämdes som fan lol Kunde inte hålla tillbaks flinet wink
Senast redigerat av Edil_ (20 mars 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Sök