Jossan_vr6 skrev:Är borås dött ikväll??
Edil_ skrev:Jossan_vr6 skrev:Är borås dött ikväll??Det är en torsdag, säger väl allt
Jossan_vr6 skrev:Edil_ skrev:Jossan_vr6 skrev:Är borås dött ikväll??Det är en torsdag, säger väl allt men den är ju ändå nästan fredag
Jossan_vr6 skrev:Jossan_vr6 skrev:Edil_ skrev:Det är en torsdag, säger väl allt men den är ju ändå nästan fredag Va nyss istan, snacka om dött..
Jossan_vr6 skrev:Edil_ skrev:Det är en torsdag, säger väl allt men den är ju ändå nästan fredag
Edil_ skrev:Det är en torsdag, säger väl allt
muffl0n skrev:nu får det fan bli bättre väder så folk kommer ut lite, har tröttnat på att det ska va helt dött i stan nu
DoWahDiddy skrev:Jag tittar nog ner, ring mig om du vill ha bältet Martin
HyperSonica skrev:muffl0n skrev:nu får det fan bli bättre väder så folk kommer ut lite, har tröttnat på att det ska va helt dött i stan nu He he.. då är vi två om det Blir iallafall Borås & GBG träff på Lördag... det är ju alltid nått att se fram emot
muffl0n skrev:HyperSonica skrev:muffl0n skrev:nu får det fan bli bättre väder så folk kommer ut lite, har tröttnat på att det ska va helt dött i stan nu He he.. då är vi två om det Blir iallafall Borås & GBG träff på Lördag... det är ju alltid nått att se fram emot vart och när? ska man komma då kanske om man får ?
HyperSonica skrev:muffl0n skrev:HyperSonica skrev:He he.. då är vi två om det Blir iallafall Borås & GBG träff på Lördag... det är ju alltid nått att se fram emot vart och när? ska man komma då kanske om man får ?he he.. klart man får.. knallelandsparkeringen klockan 20.00 har jag för mej... men ska forska lite i det
muffl0n skrev:HyperSonica skrev:He he.. då är vi två om det Blir iallafall Borås & GBG träff på Lördag... det är ju alltid nått att se fram emot vart och när? ska man komma då kanske om man får ?
HyperSonica skrev:He he.. då är vi två om det Blir iallafall Borås & GBG träff på Lördag... det är ju alltid nått att se fram emot
muffl0n skrev:HyperSonica skrev:muffl0n skrev:vart och när? ska man komma då kanske om man får ?he he.. klart man får.. knallelandsparkeringen klockan 20.00 har jag för mej... men ska forska lite i det gör det, då kanske man ska ta 142 o komma ner då. brukar det va mkt folk?
HyperSonica skrev:muffl0n skrev:vart och när? ska man komma då kanske om man får ?he he.. klart man får.. knallelandsparkeringen klockan 20.00 har jag för mej... men ska forska lite i det
muffl0n skrev:vart och när? ska man komma då kanske om man får ?
HyperSonica skrev:muffl0n skrev:HyperSonica skrev:he he.. klart man får.. knallelandsparkeringen klockan 20.00 har jag för mej... men ska forska lite i det gör det, då kanske man ska ta 142 o komma ner då. brukar det va mkt folk?njaa.. lagom.. får hoppas att de kommer lite mer gbgare denna gången bara.... Detta är ju som sagt ett ganska så "Ungt" påhitt
muffl0n skrev:HyperSonica skrev:he he.. klart man får.. knallelandsparkeringen klockan 20.00 har jag för mej... men ska forska lite i det gör det, då kanske man ska ta 142 o komma ner då. brukar det va mkt folk?
HyperSonica skrev:he he.. klart man får.. knallelandsparkeringen klockan 20.00 har jag för mej... men ska forska lite i det