5013
Sök

Förtroende Speedart?

4 571 Inlägg
17 januari 2008
Mortalis skrev:
Ger inte direkt bra första seriöst intryck som nya ägare, kommer aldrig råda ngn å gå in dit iaf, verkar suspekta...kan inte ens formulera en mening rätt, alla meningar blir ju värre än min 9 åriga systerdotters.

Får hålla med, av de inlägg skrivna i denna tråden är jag mer skeptisk till speedart än innan.
Jag får inte ett seriöst intryck av företaget om man inte ens kan skriva 3 meningar på korrekt svenska.

Visst kan man ha ordblindhet och allt vad det innebär men vill man ha ett seriöst ansikte utåt bör man isf be någon annan sköta det skriftliga.

Better than God \o/
1 886 Inlägg
17 januari 2008
Jag tycker det är RIKTIGT RIKTIGT FÖRJÄVLA kasst att ta ett namn som är så likt ett etablerat  och välkänt företag. Bara det skriker oseriöst och dålig stil. Vill man starta/ driva ett seriöst företag så söker man inte att bli förväxlat med ett annat företag...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

643 Inlägg
17 januari 2008
HyperSonica skrev:
hmm..  jag kan sätta många pengat på att detta har nått att göra med både myspons ägare och ridetechs ägare att göra....

alltså ursäkta men vad snackar du om :S

sen får du gärna ta å lära dig skriva lite bättre. finns saker som . och , .
Senast redigerat av Svenss0n (17 januari 2008)

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Får jag bara fråga hur vet du att vi ska ha Speedart? Jag tänker inte hålla på att försöka få folk att handla av oss så här. Men folk ska veta att det är nytt folk som håller i det nu.
Kan faktiskt inte förstå hur folk som aldrig ens beställt lr haft kontakt med oss sitta o prata illa om oss..
Det kan jag tycka är falskt men det är ju iofs min uppfattning på det hela..

4 670 Inlägg
17 januari 2008
HyperSonica skrev:
hmm..  jag kan sätta många pengat på att detta har nått att göra med både myspons ägare och ridetechs ägare att göra....

hur fan kan du få ihop det? varför skulle detta ha nått med myspons o ridetech o göra? kan du formulera varför du tror en sådan sak?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 januari 2008
mickius skrev:
HyperSonica skrev:

hur fan kan du få ihop det? varför skulle detta ha nått med myspons o ridetech o göra? kan du formulera varför du tror en sådan sak?

Först o främst...
Får du inte svära hemma eller nått?? Vårda ditt språk...

Allt värkar ha med MJÖLBY att göra hela tiden.... Kan ju vara ett sammanträffande..
Menmen... Tycker bara det är lurigt...
Har ingen lusst att bli blåst av ännu ett företag..
Senast redigerat av HyperSonica (17 januari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 670 Inlägg
17 januari 2008
jag tycker inte ni ska hänga ut dom nya ägarna innan ni ens har testat o köpa där ifrån.. jag vet att förra ägaren var hur oseriös som helst men ta inte ut det på dom nya!

Va glada att någon försöker få detta företag o funka för det är som sagt bra saker som slår dom mesta i prisklassen!!

4 670 Inlägg
17 januari 2008
HyperSonica skrev:
mickius skrev:
HyperSonica skrev:

Först o främst...
Får du inte sväre hemma eller nått?? Vårda ditt språk...

Allt värkar ha med MJÖLBY att göra hela tiden.... Kan ju vara ett sammanträffande..

Alltså har du verkligen läst om myspons o vart får du ihop mjölby i de? ridetech ligger i MOTALA 3,5 mil ifrån mjölby!!! läs istället innan du slänger ut massa saker,

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 januari 2008
mickius skrev:
jag tycker inte ni ska hänga ut dom nya ägarna innan ni ens har testat o köpa där ifrån.. jag vet att förra ägaren var hur oseriös som helst men ta inte ut det på dom nya!

Va glada att någon försöker få detta företag o funka för det är som sagt bra saker som slår dom mesta i prisklassen!!

Det är just de... Priserna...
Är det för billigt så kan man ju börja undra...

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 januari 2008
mickius skrev:
HyperSonica skrev:
mickius skrev:

Först o främst...

Alltså har du verkligen läst om myspons o vart får du ihop mjölby i de? ridetech ligger i MOTALA 3,5 mil ifrån mjölby!!! läs istället innan du slänger ut massa saker,

Ja jävlar du... det har du rätt i.. blandar alltid ihop alölt i östergötland... Kan vara dialektens fel.. alla pratar så konstigt.. ha ha...
iallafall.. Mitt fel.. sorry för det

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 670 Inlägg
17 januari 2008
HyperSonica skrev:
mickius skrev:

hur resonerar du där`köper du bara delar på ställen som kostar en förmögenhet? ska väl vara glad o kunna köpa bra saker till en billig peng? har du ens testat o köpa där ifrån?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 januari 2008
mickius skrev:
HyperSonica skrev:
mickius skrev:

hur resonerar du där`köper du bara delar på ställen som kostar en förmögenhet? ska väl vara glad o kunna köpa bra saker till en billig peng? har du ens testat o köpa där ifrån?

nej... men ska ta o svänga förbi nästa gång jag åker till Linköping hade jag tänkt... synd bara att de inte hade så mö 190 stuff... men men...

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 670 Inlägg
17 januari 2008
HyperSonica skrev:
mickius skrev:
HyperSonica skrev:

nej... men ska ta o svänga förbi nästa gång jag åker till Linköping hade jag tänkt... synd bara att de inte hade så mö 190 stuff... men men...

Det tycker ja du ska göra!

Better than God \o/
1 886 Inlägg
17 januari 2008
mickius skrev:
HyperSonica skrev:
mickius skrev:

Först o främst...

Oj? 3,5mil? Vilket GIGANTISK avstånd! Så långt kan man ju aldrig pendla eller flytta...  lol

Som sagt det STINKER verkligen oseriöst lång väg.

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Som sagt 3,5 mil är kanske inget avstånd men han som driver det benämda företaget som bluffade heter INTE Tobbe och inte Kim.
Men ni som inte tror på oss gör inte det.så enkelt är det ju smile
bara synd att folk  inte förstår alla vill ju bara prata skit för dom hört en sak wink

Tobias Gårdh heter jag iaf
orgnr kan ni få med. Tänkte ni som är så duktiga måste ju kunna kolla om det är så himla oseriöst ju wink
Senast redigerat av Speedart1 (17 januari 2008)

Better than God \o/
1 886 Inlägg
17 januari 2008
Speedart1 skrev:
bara synd att folk  inte förstår alla vill ju bara prata skit för dom hört en sak wink

Jag behöver inget höra, bara läsa firmanamnet, om ni nu är nya seriösa ägare är ju ett BYTE AV NAMN ett hett tips, så slipper ni det dåliga ryktet! Bra va? Hitta då på ett EGET namn...

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Hmm ja det kanske skulle vara något MEN varför ska man behöva byta namn? finns inget reggat med det namnet och vi driver ett släpvagnsföretag som speedart ingår i så enkelt var det.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 januari 2008
Synd att alla klankar ner er Speedart.
Slår vad om att hälften som skrivit i denna tråden bara håller med dom andra o aldrig ens testat att köpa något via er.
Är egen företagare själv & hade blivt förbannad om andra sitter o snackar massa gojja som inte stämmer!
Hoppas ni får företaget på bättre fötter smile Lycka till

C H E V R O L E T <3

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 januari 2008
Ett tips för att kanske tas emot lite bättre här på garaget och att göra ett mer seriöst intryck på folket här är ju att byta namn (på användaren).

Speedart1 låter ju extremt opersonligt och ger ju inte användaren ett "ansikte" och som läsare har man ju då även svårare att skapa en personlig relation till företagets representant.

Tobias@Speedart eller något liknande skulle ju iaf visa att man "inte har något att dölja" genom att gömma sig bakom företagets namn.

En fin (professionellt gjord) företagslogga som avatar skulle ju också ge ett mer seriöst intryck av företaget.

Sen så är det nog som många sagt att om nu verkligen Speedart har ett så kasst rykte är det nog lättast att bara ändra namn (och sedan göra det jag skrev ovan såklart wink  tongue).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Tackar en som förstår. Vi är mycket tacksama att det finns folk som iaf vet vad det handlar om.

Sök