Förtroende Speedart?

Mickius
17 januari 2008 · 4 670 Inlägg

Hur kan ni sitta o klaga på namnet att det är likt ett annat? alla som börjar på styling då? typ stylingbutiken, stylingkompaniet m.m ska alla dom byta namn med då bara för att det är likt det andra ska ni bojkotta dessa med eller? som sagt håller med den som skrev innan! Children-Of-Bodom

Senast redigerat av mickius (17 januari 2008)

MrTurbo Better than God \o/
17 januari 2008 · 1 882 Inlägg

Speedart1 skrev:
Hmm ja det kanske skulle vara något MEN varför ska man behöva byta namn? finns inget reggat med det namnet och vi driver ett släpvagnsföretag som speedart ingår i så enkelt var det.

För att ni blandas ihop med ett etablerat företag som jag skrev innan. Är det något att sträva efter?

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Speedart1
17 januari 2008 · 96 Inlägg

Kan byta namn direkt inga prob med det wink

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
17 januari 2008 · 6 170 Inlägg

mickius skrev:
Hur kan ni sitta o klaga på namnet att det är likt ett annat? alla som börjar på styling då? typ stylingbutiken, stylingkompaniet m.m ska alla dom byta namn med då bara för att det är likt det andra ska ni bojkotta dessa med eller? som sagt håller med den som skrev innan!!!!

Håller med, tror nog inte att det skulle bli särskilt många företag kvar i sverige om inget företags namn får låta likt ett annat tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mickius
17 januari 2008 · 4 670 Inlägg

fattar itne hur folk tänker när dom skriver att man är likt ett annat företag skulle hälften av alla behöva byta namn här i sverige, överdrev lite!!! men som sagt varför haka upp sig på en sådan skitsak?

Speedart1
17 januari 2008 · 96 Inlägg

För att det är det ända man kan klaga på eftersom man inte har beställt något wink

Mickius
17 januari 2008 · 4 670 Inlägg

Speedart1 skrev:
För att det är det ända man kan klaga på eftersom man inte har beställt något wink

tror det är så.

terazzi
17 januari 2008 ·

Alltså jag måste tillägga nu tongue klarar inte och inte göra det..
Som sagt tidigare är kanske ett nytt namn ett bra sätt?
Varför kämpa i motvind?

Pga alla trådar som jag läst innan så vet jag inte om jag vågar köpa, men som sagt det är ni nya ägare men jag är ändå skeptisk inget illa menat..
Ni har as svårt och få förtroendet tillbaka och kan förstå det, men önskar er lycka till smile bara hoppas detta blir bättre än innan..

Erson Sveriges Bredaste Supra
17 januari 2008 · 167 Inlägg

jag fattar inte varför folk ska hålla på o be dom byta namn? skitsamma vad dom heter tycker jag så länge dom har bra saker till bra priset så spelar det vell ingen roll vad firman heter eller hur? Och skulle dom byta namn så skulle dom flesta här på garaget som har snackat om speedart.se innan säga att det är dom bara att dom har nytt namn så kommer snacket bara gå ialf. så låt dom ha vilket namn dom vill

BMW X5 e70 (2008)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

mickius skrev:

Speedart1 skrev:
För att det är det ända man kan klaga på eftersom man inte har beställt något wink

tror det är så.

oohh... spons... coooolt du... damn... skaffa dej ett riktigt argument istället... Du kan ju inte komma o predika bara för att du är sponsrad o dina vänner är "Snuskigt" nöjda... det är bara ord! Det betyder inte ett skit om man jämför med erfarenhet... Hade du vart nån som alla känner till så kanske fokl hade lyssnat... Men du är en Nobody som inte jag eller många andra känner elller känner till... tänk på de innan du börjar att skriva en massa..

Btw.. detta är svaret på de du skrev i min gästbok

Sump Runk Rätt O Slätt!
Speedart1
17 januari 2008 · 96 Inlägg

Erson vet ju vilka vi är med ju tex han har nog inget att klaga på hoppas jag lr har jag fel?

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

men jag som person har ingen aning om vem han är.... han kan ju lika väl vara nån ni pröjsat för att prata bra om er... vad vet jag?

Sump Runk Rätt O Slätt!
Erson Sveriges Bredaste Supra
17 januari 2008 · 167 Inlägg

HyperSonica skrev:
men jag som person har ingen aning om vem han är.... han kan ju lika väl vara nån ni pröjsat för att prata bra om er... vad vet jag?

hahah du e fan patetisk om du tror det helt serriöst, har du besällt från speedart? har du inte gjort det själv så tycker jag att du  inte ha säga ett piss helt ärligt, när du själv har fått problem med deras saker så kan du säga något annars så skulle jag inte hållt på och lyssna på alla andra.

BMW X5 e70 (2008)
Erson Sveriges Bredaste Supra
17 januari 2008 · 167 Inlägg

Speedart1 skrev:
Erson vet ju vilka vi är med ju tex han har nog inget att klaga på hoppas jag lr har jag fel?

Nejfan det va inga problem jag montera dit fronten idag så deet kommer nya bilder på lördag ;P passade perfekt !

BMW X5 e70 (2008)
Speedart1
17 januari 2008 · 96 Inlägg

Ja så kan det ju vara men nej så är det inte men förstår hur tu tänker.
Men varför spy galla testa lr komförbi och kolla.
Du har allt under kontakt orgnr osv och jag heter Tobias som jag skrev förrut.

Speedart1
17 januari 2008 · 96 Inlägg

Det var roligt att höra ERSON. ja skicka gärna bilder för den fronten är ju rätt snygg.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Speedart1 skrev:
Ja så kan det ju vara men nej så är det inte men förstår hur tu tänker.
Men varför spy galla testa lr komförbi och kolla.
Du har allt under kontakt orgnr osv och jag heter Tobias som jag skrev förrut.

Som jag skrev till den där andre killen...
Nästa gång jag åker till linköping så ska jag åka förbi o kika lite... Så skall jag säga precis vad jag tycker... Okej? smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Mickius
17 januari 2008 · 4 670 Inlägg

HyperSonica skrev:

Speedart1 skrev:
Ja så kan det ju vara men nej så är det inte men förstår hur tu tänker.
Men varför spy galla testa lr komförbi och kolla.
Du har allt under kontakt orgnr osv och jag heter Tobias som jag skrev förrut.

Som jag skrev till den där andre killen...
Nästa gång jag åker till linköping så ska jag åka förbi o kika lite... Så skall jag säga precis vad jag tycker... Okej? smile

Kanske lite bättre o göra de o få en egen uppfattning? inte gå efter vad andra säger

Senast redigerat av mickius (17 januari 2008)

Erson Sveriges Bredaste Supra
17 januari 2008 · 167 Inlägg

Speedart1 skrev:
Det var roligt att höra ERSON. ja skicka gärna bilder för den fronten är ju rätt snygg.

jafan det e klart ;p det blev riktigt riktigt bra, helt annan bil ! jag kommer beställa mer saker snart ;P

BMW X5 e70 (2008)
Speedart1
17 januari 2008 · 96 Inlägg

Erson du är välkommen Jo jag har ju TRD vingen med skulle väl sitta fint lr? wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang