Erson skrev:
HyperSonica skrev:
men jag som person har ingen aning om vem han är.... han kan ju lika väl vara nån ni pröjsat för att prata bra om er... vad vet jag?
hahah du e fan patetisk om du tror det helt serriöst, har du besällt från speedart? har du inte gjort det själv så tycker jag att du inte ha säga ett piss helt ärligt, när du själv har fått problem med deras saker så kan du säga något annars så skulle jag inte hållt på och lyssna på alla andra.
WORD
---------------------------------------------------
Ang. namnbyte så hade jag nog !
personligen! funderat ut ett nytt för att inte förknippas med dom gamla ägarna.. och för att SpeedART är ett tyskt företag som är inriktade på exklusiv Porsche tuning.
Å andra sidan.. vem vet om inte Speedparts fått sin namn ide från det tyska företaget.

Kanske är Speedparts för likt företaget Custom&Speedparts
Nä folk, ni som inte har beställt från dom vet inget om hur det är, ni går bara på rykten (förmodligen av gamla ägaren) beställ nått av företaget och bilda er en egen uppfattning.. sen kan ni ge ris eller ros..
Websidan ja, är det uppdatering av den på gång sa du? Hoppas verkligen på det.. Som jag skrev i annan tråd så borde ni lägga ut MYCKET mer info om varorna.. Vad saker och ting är i för material, vad medföljer, storlekar, vilka modeller passar det på, vilka årsmodeller passar det på, monteringsdetaljer mm.mm. T.ex. tittade jag på M3 paket till en av mina bilar men hittade bara info om att det är till E36.
Till vilka av dom passar det och vad är det tillverkat av? Både touringen och compacten är E36 men allt passar inte på båda.
Tycker det är lite jobbigt att man ska behöva maila varje gång man ser nått intressant om vad det är för material o vad som medföljer mm.mm.
Ni skulle själva slippa massa onödiga mail med sånna enkla frågor och ha mer tid till att driva företaget, packa o skicka saker..
Bara mina ideér...