2731
Sök

Förtroende Speedart?

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Du är välkommen ska bli roligt att du kommer när tror du det blir?
HyperSonica skrev:
Speedart1 skrev:
Ja så kan det ju vara men nej så är det inte men förstår hur tu tänker.
Men varför spy galla testa lr komförbi och kolla.
Du har allt under kontakt orgnr osv och jag heter Tobias som jag skrev förrut.

Som jag skrev till den där andre killen...
Nästa gång jag åker till linköping så ska jag åka förbi o kika lite... Så skall jag säga precis vad jag tycker... Okej? smile

39 Inlägg
17 januari 2008
TRD vinge mums smile Pris ?

4 670 Inlägg
17 januari 2008
alla ni som skriver skit..  skaffa en egen uppfattning om ett företag o gå inte efter vad andra skriver hela tiden! hur vet ni att dom inte pratar skit?

Synd att det får så mycket skit nu när 2 st försöker bygga upp det. säger bara skaffa egen uppfattning och testa skälva o se om dom e bra eller dåliga.

kan bara säga att kjolpaketet är kanon har inte hört nån annan som sagt att ett kjolpaket är så bra ifrån andra levenratörer. alla som köpt ifrån andra har klagat på passform osv..

Men men ni väljer ju skälva!

Sveriges Bredaste Supra
167 Inlägg
17 januari 2008
Speedart1 skrev:
Erson du är välkommen Jo jag har ju TRD vingen med skulle väl sitta fint lr? wink

ahah e du synst? exakt det jag skulle fråga eftter ;p det och trd huv ? vad ligger priset på huven och vingen ;P

LillNaisarn
17 januari 2008
Vilket liv det skulle vara i denna tråd,

Jag förstår inte varför göra ett sånt stort liv över detta?
Jag har själv sen tidigare inte fått det bästa intrycket av gamla ägaren av Speedart.se , men jag hoppas att iom att speedart.se skaffat ny ägare och kommer förhoppningsvis få bredare sortiment kommer jag att lägga in en beställning.

Förtsår inte varför vissa vill älta på det som varit, det är ny ägare/ägare? nu och förhoppningvis är det inte samma problem, tycker folk borde ge dom en chans på speedart.se och sen yttra sig efter det!
Senast redigerat av LillNaisarn (17 januari 2008)

733 Inlägg
17 januari 2008
Var inne o kolla runt lite på eran hemsida o tyckte de såg rätt vettigt ut, enkel o bra hemsida precis som jag vill ha de.
Tyckte inte något direkt såg skumt ut.
Visst har inte beställt något men skulle inte tro att de är några problem.

Tycker man ska skippa skit snacket innan man verkligen vet hur de funkar.
Erson var ju nöjd min sin produkt som han hade beställt så varför skulle ni andra in vara?

Go kväll

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Tack för att folk förstår mig Och ny sida är på gång lite enklare där det står hur lång lev tid och vad som finns hemma osv

39 Inlägg
17 januari 2008
Låter bra, keep it up!

122 Inlägg
17 januari 2008
Har ni något samband med det tyska företaget med samma namn? För när jag hör namnet SpeedArt så tänker jag iaf direkt på den tyska Porsche förädlaren. Vad jag kan se så har ni inte en enda bil till en Porsche iaf.

3 059 Inlägg
17 januari 2008
Erson skrev:
HyperSonica skrev:
men jag som person har ingen aning om vem han är.... han kan ju lika väl vara nån ni pröjsat för att prata bra om er... vad vet jag?

hahah du e fan patetisk om du tror det helt serriöst, har du besällt från speedart? har du inte gjort det själv så tycker jag att du  inte ha säga ett piss helt ärligt, när du själv har fått problem med deras saker så kan du säga något annars så skulle jag inte hållt på och lyssna på alla andra.

WORD

---------------------------------------------------

Ang. namnbyte så hade jag nog !personligen! funderat ut ett nytt för att inte förknippas med dom gamla ägarna.. och för att SpeedART är ett tyskt företag som är inriktade på exklusiv Porsche tuning.

Å andra sidan.. vem vet om inte Speedparts fått sin namn ide från det tyska företaget. neutral
Kanske är Speedparts för likt företaget Custom&Speedparts

Nä folk, ni som inte har beställt från dom vet inget om hur det är, ni går bara på rykten (förmodligen av gamla ägaren) beställ nått av företaget och bilda er en egen uppfattning.. sen kan ni ge ris eller ros..

Websidan ja, är det uppdatering av den på gång sa du? Hoppas verkligen på det.. Som jag skrev i annan tråd så borde ni lägga ut MYCKET mer info om varorna.. Vad saker och ting är i för material, vad medföljer, storlekar, vilka modeller passar det på, vilka årsmodeller passar det på, monteringsdetaljer mm.mm. T.ex. tittade jag på M3 paket till en av mina bilar men hittade bara info om att det är till E36.
Till vilka av dom passar det och vad är det tillverkat av? Både touringen och compacten är E36 men allt passar inte på båda.
Tycker det är lite jobbigt att man ska behöva maila varje gång man ser nått intressant om vad det är för material o vad som medföljer mm.mm.

Ni skulle själva slippa massa onödiga mail med sånna enkla frågor och ha mer tid till att driva företaget, packa o skicka saker..

Bara mina ideér...
Senast redigerat av Smajly (17 januari 2008)

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Erson skrev:
HyperSonica skrev:
men jag som person har ingen aning om vem han är.... han kan ju lika väl vara nån ni pröjsat för att prata bra om er... vad vet jag?

hahah du e fan patetisk om du tror det helt serriöst, har du besällt från speedart? har du inte gjort det själv så tycker jag att du  inte ha säga ett piss helt ärligt, när du själv har fått problem med deras saker så kan du säga något annars så skulle jag inte hållt på och lyssna på alla andra.

WORD

---------------------------------------------------

Ang. namnbyte så hade jag nog !personligen! funderat ut ett nytt för att inte förknippas med dom gamla ägarna.. och för att SpeedART är ett tyskt företag som är inriktade på exklusiv Porsche tuning.

Å andra sidan.. vem vet om inte Speedparts fått sin namn ide från det tyska företaget. neutral
Kanske är Speedparts för likt företaget Custom&Speedparts

Nä folk, ni som inte har beställt från dom vet inget om hur det är, ni går bara på rykten (förmodligen av gamla ägaren) beställ nått av företaget och bilda er en egen uppfattning.. sen kan ni ge ris eller ros..

Websidan ja, är det uppdatering av den på gång sa du? Hoppas verkligen på det.. Som jag skrev i annan tråd så borde ni lägga ut MYCKET mer info om varorna.. Vad saker och ting är i för material, vad medföljer, storlekar, vilka modeller passar det på, vilka årsmodeller passar det på, monteringsdetaljer mm.mm. T.ex. tittade jag på M3 paket till en av mina bilar men hittade bara info om att det är till E36.
Till vilka av dom passar det? Både touringen och compacten är E36 men allt passar inte på båda.
Tycker det är lite jobbigt att man ska behöva maila varje gång man ser nått intressant om vad det är för material o vad som medföljer mm.mm.

Ni skulle själva slippa massa onödiga mail med sånna enkla frågor och ha mer tid till att driva företaget, packa o skicka saker..

Bara mina ideér...

Väldigt bra inlägg som du skrev om ny hemsida ja det är på g. och just därför vi ska ha en smidigare sida pluss att folk kan få se hur det ser ut olackat osv men sånt gillar jag när folk kommer med bra tips Tackar vi för..

Vw trimmare
2 995 Inlägg
17 januari 2008
MrTurbo skrev:
För att ni blandas ihop med ett etablerat företag som jag skrev innan. Är det något att sträva efter?

MrTurbo Namnet dom har är totalt genialiskt
det visste första ägaren som registrerade domän namnet som igentligen är ett mål för domain parking...hoppas du förstår varför det är genialiskt annars googla domain parking...

terazzi
17 januari 2008
Alltså jag kommer upp för o besöka er smile
Dels träffa mickius och Oboy6 samt nina..

Har jag sagt ni är dåliga? nej det har jag inte,försöker bara hjälpa er lite..
Önskar bara er lycka till som sagt smile och det verkar iaf va mer seriöst än va det innan...det jag menade!!

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Jag har aldrig sagt du är imot oss;)

8 892 Inlägg
17 januari 2008
Har man startat upp en verksamhet eller tagit över en befintlig så kanske man ska ha allt klart innan man lanserar eller skriver inlägg på ett forum.
Flera har redan nämt att texten i inläggen inte är någon direkt hitt. Kanske skulla anlita korrekturläsare?
Första intrycket en evt kund får är ju just texten på hemsidan.

Att tala om att man är på G varför gör man det? Är det inte bättre att göra det när man är klar.

Vill man inte bli förknippad med tidigare ägare m.m. Ja då byter man ju bara namn.

Fotograf på tierpidag.se

terazzi
17 januari 2008
Hamilton skrev:
Har man startat upp en verksamhet eller tagit över en befintlig så kanske man ska ha allt klart innan man lanserar eller skriver inlägg på ett forum.
Flera har redan nämt att texten i inläggen inte är någon direkt hitt. Kanske skulla anlita korrekturläsare?
Första intrycket en evt kund får är ju just texten på hemsidan.

Att tala om att man är på G varför gör man det? Är det inte bättre att göra det när man är klar.

Vill man inte bli förknippad med tidigare ägare m.m. Ja då byter man ju bara namn.

Håller med dig!
Det jag menade med och byta namn innan..

undergroundracing
17 januari 2008
Jag tänker absolut inte döma er på  "Speedarts" förren jag själv har beställt nått.
Tror nog att servicen lär vara på top för att motbevisa allt negativt.

Eller har jag fel "speedart1" wink

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Som sagt vi är människor hela bunten men jag personligen vill gärna gå ut med att det är ändringar på g och hålla på att byta namn tycker faktiskt inte jag att det behövs då det är ett bra namn i mina ögon och vi har inte stulit något namn osv

96 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
URC skrev:
Jag tänker absolut inte döma er på  "Speedarts" förren jag själv har beställt nått.

Du har så rätt.. får ju inte göra reklam men levererat på 24 timmar inom 30 mils radie endast mil peng ganska bra deal tycker jag OM det finns i lager vill säga.

12 086 Inlägg
18 januari 2008
Speedart1 skrev:
URC skrev:

Du har så rätt.. får ju inte göra reklam men levererat på 24 timmar inom 30 mils radie endast mil peng ganska bra deal tycker jag OM det finns i lager vill säga.

Bortsätt från allt annat än den här tråden tycker jag som många andra att du gör ett orseriöst intryck. Om du med din användare ska representera ditt företag har du misslyckats med att göra ett professionellt intryck. Nya ägare, nytt namn whatever, du har gjort ett dålig intryck med dina oigenomtänkta halvanklagande inlägg.

Om jag råkar köpa något av dig i framtiden är de för att jag bor så nära. Jag vill igentligen inte håna lr skälla på dig, men det här är ett faktum. Det borde du förstå då jag är en i mängden som skriver det. För dig o ditt företags bästa, ändra namn och byt attityd så ingen förknippar dig med Speedarts mer tongue Ärligt.

Förövrigt förstår jag inte varför folk startar nya biltrim/stylingfirmor hela tiden, vad jag hört är de tung konkurans och de slutar med att alla säljer skitgrejor till låglågpriser. För de andra överlever inte, finns ju säkert 30-40 nya företag i sverige som säljer bilstyling.
Jag fattart inte.

Sök