jag tror nog att nissan skulle aldrig ha vågat satt in en fransk motor i en nissan speciell inte när de gäller Z modeller med tanken på historisk Z för nissan = hederlig o heligt....
jo det lutar mest mest åt mustangen. just för att det är v8 med härligt muller oxå är där 4 sittplatser så kniper det fungerar de som transportbil oxå
men så är det de med eknomin. dricker mycket kan jag tänka mig och täta serviceintervaller(800mil!).
s2000 hade varit rolig ju för att den verkar ju aldrig vilja sluta varva! men den är ju bara 2 sitsig så man e ju ganska begränsad med den.
visst iofs så har jag bruksbil oavsett så...
men nån som vet hur det fungerar att importera från usa? om jag köper en mustang för om vi säger 150k hur mycket tillkommer i tullavgifter, moms osv innan man får den reggad och klar? och tipsa gärna om företag som tar hem bilar på beställning.
Jag skulle inte tveka på en mustang, det är JÄVLIGT roliga att köra. Det gör det inte tråkigare att vi har en på jobb som jag har kompressormatat, den har ca 500hk Det ska på riktiga bromsar snart oxå, 14" skivor fram med 4kolvs ok... + bodykit.
Du hittar hur mycket efftermarknads pryllar i usa till dem oxå.
Jag säger, Mustang manuell, TESTA den... Gillar du den inte så sälj o köp en 350z. Inte direkt svårsålda bilar... Och du får tillbaka din peng du lagt ut.
Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Jag skulle välja Mustangen, byt avgasystem för att den ska låta ännu bättre och var beredd på att betala bensinen, den drar nog mer än en 350z
Jag skulle nog tro att de är lika törstiga eller så är 350z värre än mussen. Det är modernt med insprut! Jag säger väll Mustang, manuellt och turbo! Jag har inga andra alternativ förutom en Gto kanske?