2/4 Under dagen har jag lagt lite tid på att fixa jorden till stereon och resten av grejerna som inte funkade berode på att kablarna hade släppt från skarvkabelskorna p.g.a. att det röks en del i kablarna i går i jakten på varför inte stereon funkade! Och så har jag monterat tillbaka den ena bakre sidopanelen!
8/4 har fortsatt på hatthyllan och baslådan och jag har fixat mest med baslådan, då jag fick hem mina grejer från min ena sponsor: multimedia-import.se Och det var en ny bas och ett slutsteg och ett par 5,25:or
Dom nya grejerna!
Nya VS gamla basarna, båda är 10". Den nya basen ser ju betydligt bastantare ut
Värst vad det var populärt att kommentera min tråd idag då Köpte dom hos brl. Och dom kostar ju lite pengar, men så jäkla mycket enklare det är att köpa dom färdiga. Och runda och fina är dom ju också. Jo bara att hoppas att allt blir lika bra i fortsättningen också!
När det var dags att byta bort min gamla bruksbil som var en renault 5:a, så skulle jag ha en lite modernare bil och satt och letade på diverse olika modeller och plötsligt hittade jag en 100nx och dels är den ganska ovanlig i sverige och den har ett eget utseende som skiljer sig från mängden. Och då det visste jag precis vad jag skulle skaffa för bil.
Och eftersom dom är ganska ovanliga så ser man ju inte stylade 100nx:or varje dag heller och det gör det ju ännu roligare att börja bygga om den.
10/4 Idag så har jag limmat på tyget som sitter på dom delar av baslådan som inte syns. Och på dom delar man kommer se blir det konstläder och jag har limmat på konstlädret på fronten av baslådan och limmat fast portarna.
Senast redigerat av streetpirate87 (11 april 2008)
11/4 Jag har börjat sätta fast lite dekaler på och i bilen, men den ena vill inte fastna ordentligt, men jag hoppas på att jag lyckas få fast den också.
12/4 Hoppas det inte börjar bli alltför tjatigt, men det har arbetats med baslådan och hatthyllan även idag. Baslådan är ihop limmad och klädd. Och hatthyllan är nerslipad och så är panelerna som sitter bredvid den bort kapade från hatthyllan.