Att byta oljefilter... "en rolig forumparodi"

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 februari 2008 · 6 170 Inlägg

henand372 skrev:

John87 skrev:

henand372 skrev:
haha fy fan vad jag garvade, speciellt där med språkpoliserna:D hahaha fy fan assåtongue

En mening avslutas med punkt och inleds med stor bokstav.
Sen finns det inget ord som heter "asså" wink

OBS! Ironi!

Fattar ironin, och jag kan inte förstå folk som på riktigt leker svenska lärare på det här forumet. Jag menar spelar roll, kan man göra sig förstådd och alla vet vad som menas, så vad är då meningen med att spela bror duktig och påpeka en särskrivning? Men det är klart vissa måste ju hävda sig på ett eller annat sätt..

Eller så vill man helt enkelt hjälpa folk att skriva rätt ?   smile

Leker "språkpolis" lite då och då faktiskt men på det stora hela så tycker jag folk får skriva hur dom vill sålänge dom itne skirver veranda ord fel altidd  lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
index
12 februari 2008 · 658 Inlägg

henand372 skrev:
Fattar ironin, och jag kan inte förstå folk som på riktigt leker svenska lärare på det här forumet. Jag menar spelar roll, kan man göra sig förstådd och alla vet vad som menas, så vad är då meningen med att spela bror duktig och påpeka en särskrivning? Men det är klart vissa måste ju hävda sig på ett eller annat sätt..

Sen heter det ju svensklärare, inte svenska lärare eller svenskalärare. Om du inte syftade på att läraren var från Sverige. wink

Sorry. Var tvungen att vara lite oseriös.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
twin_cam Smålänning
12 februari 2008 · 7 877 Inlägg

Du glömde:
3 st som håller fast vid att det är onödigt jobb att byta oljefilter om man bara byter olja ofta tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Hee-Maan
12 februari 2008 · 3 113 Inlägg

klockrent! det är ju så det funkar va? tongue

Semper Fi
Jimm
13 februari 2008 · 1 661 Inlägg

blacken skrev:

Loffe123 skrev:
Inte särskilt träffande för detta forum tycker jag.
Detta är nog ett av de mest kunskap och diskussionsfattig forum jag varit på.
Medlemmarna är för homogena och forumet har för få år på nacken.
Kunskapen och mångfalden finns inte här....ännu iallafall.

Kan nog inte hålla med dig där. Det kanske inte finns så värst många här på forumet, men det verkar vara många som väldigt hög kompetens och kunskap om både det ena och andra. smile

Jo, men när dessa få som vet vad dem pratar om säger något så säger genast 10 pers som inte vet vad de pratar om emot.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
13 februari 2008 · 2 258 Inlägg

den va kul tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!
engolf
13 februari 2008 · 3 235 Inlägg

Otroligt bra! Stående apploder:)

Du glömde skriva om de 17 stycken, som gärna vill ha årsmodell på bilen, motorbeteckning och chassinr, så att de kan kolla det på jobbet imorgon och berätta mer detaljerat hur man byter oljefilter just på denna modell.

Annars stämmer ju det klockrent, och inte med bara oljefilter, men på de flesta forum:)

ironhead volvoraggare
13 februari 2008 · 4 776 Inlägg

det som shelbymicke skrev är ju banne mig sant... men det glömdes bort att 58 st undrar vilken olja som är bäst till oljefiltret

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
John87 Stolt Volvoägare
13 februari 2008 · 4 913 Inlägg

henand372 skrev:

John87 skrev:

henand372 skrev:
haha fy fan vad jag garvade, speciellt där med språkpoliserna:D hahaha fy fan assåtongue

En mening avslutas med punkt och inleds med stor bokstav.
Sen finns det inget ord som heter "asså" wink

OBS! Ironi!

Fattar ironin, och jag kan inte förstå folk som på riktigt leker svenska lärare på det här forumet. Jag menar spelar roll, kan man göra sig förstådd och alla vet vad som menas, så vad är då meningen med att spela bror duktig och påpeka en särskrivning? Men det är klart vissa måste ju hävda sig på ett eller annat sätt..

Förstår vad du menar smile
Anledningen till att jag lekte språkpolis var just för att du kommenterade det, inte för att vara elak (fast det hoppas jag du fattade).

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
sliimjiim kör raggar traktor
13 februari 2008 · 203 Inlägg

HAHAHA.. fan va bra.. men de stämmer rätt bra här inne.. tonguetongue

Burn tire not your soul
Roundcube
15 februari 2008 · 801 Inlägg

*asg*

blacken
15 februari 2008 ·

"Ju fler kockar, ju större soppa". smile

Känt Tumba ordspråk.

Senast redigerat av blacken (15 februari 2008)

volvoentusiasten
11 mars 2010 · 4 005 Inlägg

hehe, rolig tråd. Med risk för att vara den personen som drar upp tråden och startar om så kommenterar jag i denna. smile

Läsvärt!

Iam2fast4U
11 mars 2010 · 1 534 Inlägg

hahhhaa klockren big_smile

BMW E34 "538" (1990)
Hool
11 mars 2010 · 1 067 Inlägg

du glömde 14 användare som debaterar om man ska tordas använda ett oljefilter från biltema.

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
Rille0
11 mars 2010 · 2 021 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

henand372 skrev:

John87 skrev:
En mening avslutas med punkt och inleds med stor bokstav.
Sen finns det inget ord som heter "asså" wink

OBS! Ironi!

Fattar ironin, och jag kan inte förstå folk som på riktigt leker svenska lärare på det här forumet. Jag menar spelar roll, kan man göra sig förstådd och alla vet vad som menas, så vad är då meningen med att spela bror duktig och påpeka en särskrivning? Men det är klart vissa måste ju hävda sig på ett eller annat sätt..

Eller så vill man helt enkelt hjälpa folk att skriva rätt ?   smile

Leker "språkpolis" lite då och då faktiskt men på det stora hela så tycker jag folk får skriva hur dom vill sålänge dom itne skirver veranda ord fel altidd  lol

index skrev:

henand372 skrev:
Fattar ironin, och jag kan inte förstå folk som på riktigt leker svenska lärare på det här forumet. Jag menar spelar roll, kan man göra sig förstådd och alla vet vad som menas, så vad är då meningen med att spela bror duktig och påpeka en särskrivning? Men det är klart vissa måste ju hävda sig på ett eller annat sätt..

Sen heter det ju svensklärare, inte svenska lärare eller svenskalärare. Om du inte syftade på att läraren var från Sverige. wink

Sorry. Var tvungen att vara lite oseriös.

twin_cam skrev:
Du glömde:
3 st som håller fast vid att det är onödigt jobb att byta oljefilter om man bara byter olja ofta tongue

cebT skrev:
klockrent! det är ju så det funkar va? tongue

Hardjim skrev:

blacken skrev:

Loffe123 skrev:
Inte särskilt träffande för detta forum tycker jag.
Detta är nog ett av de mest kunskap och diskussionsfattig forum jag varit på.
Medlemmarna är för homogena och forumet har för få år på nacken.
Kunskapen och mångfalden finns inte här....ännu iallafall.

Kan nog inte hålla med dig där. Det kanske inte finns så värst många här på forumet, men det verkar vara många som väldigt hög kompetens och kunskap om både det ena och andra. smile

Jo, men när dessa få som vet vad dem pratar om säger något så säger genast 10 pers som inte vet vad de pratar om emot.

JaG HÅLLER MED!1

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
joelimmo
11 mars 2010 · 1 380 Inlägg

http://www.retardcentral.com/wp-content/uploads/2008/08/arguing_on_internet.jpg

Var bara tvungen lol

Senast redigerat av joelimmo (11 mars 2010)

BMW E28 (1982)
DieselThomsen Diesel or Die
11 mars 2010 · 66 Inlägg

Roligaste jag sett på länge joelimmo xD

Germax
11 mars 2010 · 12 086 Inlägg

Jag bara måste skriva i den här tråden innan den låses.. smile

Waho Allmänt Jobbig
12 mars 2010 · 1 200 Inlägg

JapMax skrev:
Jag bara måste skriva i den här tråden innan den låses.. smile

Håller med ^^

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang