Får poliser göra vad de vill? Artikel från Aftonbladet (video)

Tiurinen
20 februari 2008 · 385 Inlägg

Poliser får tydligen göra vad dom vill utan att dä händer dom någonting tex fängelse och dylikt.

Eller vad tycker ni om denna film ? trillade hon? , NEJ knappast !


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyhete … 1883170.ab

Nissan skyline R33 Gts-t "RB30DET" (1995)
TFkarlsson Varningar. 36
20 februari 2008 · 1 200 Inlägg

Fyfan! Den där snuten förtjänar detsamma i sitt egna tryne! Fyfan så hon såg ut. Det finns ju inte ens en chans att hon kan trilla och slå sönder sig på det där viset. Det är sånna där idioter som får 70% av världens befolkning att hata eller mindre gilla snutar.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Sushikocken Sleeper
20 februari 2008 · 3 084 Inlägg

klart det finns poliser som skulle passa bättre i hells angels också. Det är ju fortfarande människor, människor våldtar, mördar etc...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
John87 Stolt Volvoägare
20 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Det är kanske en procent av poliserna som är sådär.

Tråkigt att den procenten får folket att hata även de resterade 99%.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Enjoii Språkfascist
20 februari 2008 · 109 Inlägg

Helt Sjukt!

Syns man inte, så finns man inte.
Klaesson
20 februari 2008 · 399 Inlägg

FY FAN! USA E USA det får man inte glömma bort men så här får det ju inte gå till.

VOLVO for life
Tiurinen
20 februari 2008 · 385 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Fyfan! Den där snuten förtjänar detsamma i sitt egna tryne! Fyfan så hon såg ut. Det finns ju inte ens en chans att hon kan trilla och slå sönder sig på det där viset. Det är sånna där idioter som får 70% av världens befolkning att hata eller mindre gilla snutar.

Håller mä dig helt !

Nissan skyline R33 Gts-t "RB30DET" (1995)
dagg
20 februari 2008 · 657 Inlägg

konstigt att det finns fördommar emot poliser

Garic
20 februari 2008 · 539 Inlägg

dagg skrev:
konstigt att det finns fördommar emot poliser

nej dåhmm det finns ju anledning för det annars skulle inte fördommar funnits

GurraG INGET ANNAT!!
20 februari 2008 · 1 725 Inlägg

kunde ej se klippet.. sad

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
20 februari 2008 · 2 258 Inlägg

Ställ den polisen framför mej... o jag lovar att jag tar mitt straff!!!! Förebannade jävla snutfan... jag blir helt VANSINNIG!!!!! FAN att man ska vara så hjälplös... satans kvinnomisshandlande maktmissbrukare!!!!
Ta o spräng bort hela jävla usa!!!

Sump Runk Rätt O Slätt!
Smajly
20 februari 2008 · 3 059 Inlägg

Ja såg denna för nårra dagar sen på Nothing Toxic
Hon blev inte snygg i ansiktet.. jedrar va dom måste ha pucklat på henne..

FL3JM Inga konstigheter
20 februari 2008 · 2 064 Inlägg

Nej nej, hon bara snöt sig så brast ett par blodkärl i ansiktet ser ni väl. Ingen misshandel här inte...





Skojjigt att usa ska agera världspolis när dom inte kan hålla hemmaplan ren å fin. Illusionernas land alltså.

response Studerande
20 februari 2008 · 463 Inlägg

Sushikocken skrev:
klart det finns poliser som skulle passa bättre i hells angels också. Det är ju fortfarande människor, människor våldtar, mördar etc...

Grejen är ju att en person som kan våldta eller mörda aldrig ska kunna bli polis!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Sushikocken Sleeper
20 februari 2008 · 3 084 Inlägg

response skrev:

Sushikocken skrev:
klart det finns poliser som skulle passa bättre i hells angels också. Det är ju fortfarande människor, människor våldtar, mördar etc...

Grejen är ju att en person som kan våldta eller mörda aldrig ska kunna bli polis!

Nähä och hur vet man att en person inte är mördare, psykopat, eller våldtäktsman då?
Hur definerar man en våldtäkts man en som tänker på att våldta hela tiden eller en som utför det?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
NJ_
20 februari 2008 · 2 118 Inlägg

man får ju inte förknippa sveriges polis med usa's... är som natt och dag.

D.i.l.l.i.g.a.f
response Studerande
20 februari 2008 · 463 Inlägg

Sushikocken skrev:

response skrev:

Sushikocken skrev:
klart det finns poliser som skulle passa bättre i hells angels också. Det är ju fortfarande människor, människor våldtar, mördar etc...

Grejen är ju att en person som kan våldta eller mörda aldrig ska kunna bli polis!

Nähä och hur vet man att en person inte är mördare, psykopat, eller våldtäktsman då?
Hur definerar man en våldtäkts man en som tänker på att våldta hela tiden eller en som utför det?

Jag säger bara att en sådan person inte SKA kunna bli polis, självklart så går det inte att sortera bort alla psykfall. Men jag tror att det skulle gå ganska snabbt för en person som är med Hells Angels att bli bortsållad efter samtal med en psykolog...

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Sushikocken Sleeper
20 februari 2008 · 3 084 Inlägg

NJ_ skrev:
man får ju inte förknippa sveriges polis med usa's... är som natt och dag.

Har du väldigt rätt i.. men man kan inte förknippa amerikaner med svenskar heller.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
bmx
20 februari 2008 · 7 100 Inlägg

GurraG skrev:
kunde ej se klippet.. sad

inte ja heller sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Skyracer Skyracer
20 februari 2008 · 917 Inlägg

Människan är grym, oavsett vilket yrke de har. Skyll på människan som gjorde det, inte på USA eller polisen eller vädret eller miljön eller vad som helst.
Att skriva att man skall bomba USA osv tappar helt trovärdigheten av det specifika inlägget i mina ögon, och tillför inget mer än en barnslighetsförklaring av sig själv.

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang