2744
Sök

Håll avståndet skylt...

2 079 Inlägg
13 maj 2008
Donken86 skrev:
Nog för att detta också är offtopic men ni personbilister ska absolut inte klaga överhuvudtaget på såna som kör sakta, ni sitter troligtvis i en annan personbil vad jag har läst och om ni gör de peta ner en växel o kör om då wink när ni hamnar bakom ratten på en lastbil först då SKA ni klaga på dom som kör sakta. inte direkt så man kan peta ner en växel o köra förbi i 110, en lastbil e spärrad till 90 o sen väger dom litegrann och väldigt ofta så räcker knappt omkörningsfältet till.

då kan lastbilen gott ligga kvar bakom mig ett tag, tills jag flyttar mig

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

5 198 Inlägg
13 maj 2008
eller öka avståndet till framförvarande bil...

2 079 Inlägg
13 maj 2008
gamlingen skrev:
eller öka avståndet till framförvarande bil...

ja, eller det

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
13 maj 2008
JapMax skrev:
Funderat själv på att köpa en sån här digital bildskärm som man kan skriva en mening lr nått o få upprullat på displayen. Finns på teknikmagasinet vet jag, där ka kan skriva typ.. håll avstånd idiotjävel smile

Vet inte hur de e med de svenska, men de engelska sådana skyltgrejerna censurerar språket

1 171 Inlägg
13 maj 2008
Hur långt i förväg vill du att jag ska säga till innan jag måste panikbromsa?

184 Inlägg
13 maj 2008
Om resten av sveriges bilister tänker som er här då e det nästan så jag skämms över o ha körkort, egoister. Riktigt sorgligt faktiskt, tyvärr. men vi e ju alla olika smile

1 171 Inlägg
13 maj 2008
Hur tänker du att han "er här" tänker då? Du tror inte vi tänker ganska olika sinsemellan?

2 283 Inlägg
13 maj 2008
THEBADGUY skrev:
v80_ecke skrev:
theswed skrev:
Nu är jag så less:mad: på folk som ligger i häcken på en har hållt på att smälla ett antal par gånger pga av att man ligger för nära en
skulle vilja ha en skylt eller nåt liknande i bakrutan som det står håll avståndet på eller annat bra förslag
vad man kan göra eller köpa skyllt ??

Tryck på bromsen om du är less folket big_smiletongue

Ja det gör jag om dom ligger för nära. Trycker till lite lätt på bromsen så att bromsljuset tänds. Då brukar dom hålla avståndet.

Jag bromsar också till nätt fattar de inte kör jag efter dem och hotar dem, har hänt 2ggr hittils.

R.I.P. Michael Jackson!

184 Inlägg
13 maj 2008
zoopåse skrev:
Hur tänker du att han "er här" tänker då? Du tror inte vi tänker ganska olika sinsemellan?

därför jag skrev att vi är alla olika wink

4 001 Inlägg
13 maj 2008
Pikey skrev:
THEBADGUY skrev:
v80_ecke skrev:

Tryck på bromsen om du är less folket big_smiletongue

Ja det gör jag om dom ligger för nära. Trycker till lite lätt på bromsen så att bromsljuset tänds. Då brukar dom hålla avståndet.

Jag bromsar också till nätt fattar de inte kör jag efter dem och hotar dem, har hänt 2ggr hittils.

fan vad tuff du är... du är min nya idol

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

8 156 Inlägg
13 maj 2008
Mortalis skrev:
JapMax skrev:
Funderat själv på att köpa en sån här digital bildskärm som man kan skriva en mening lr nått o få upprullat på displayen. Finns på teknikmagasinet vet jag, där ka kan skriva typ.. håll avstånd idiotjävel smile

Vet inte hur de e med de svenska, men de engelska sådana skyltgrejerna censurerar språket

Yikes. Inte klokt att dom censurerar så mycket...

I vilket fall så är det inte lagligt med en sådan rulland display enligt dom nyaste reglerna från vägverket. Det är "för" distraherande.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 283 Inlägg
13 maj 2008
kolvas skrev:
Pikey skrev:
THEBADGUY skrev:

Japp coolt va big_smilebig_smilebig_smile, jag vill inte ha några klistermärken med sånt på bilen därför fixar man det själv så ligger de inte nära mig mer.

R.I.P. Michael Jackson!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
13 maj 2008
kör efter och hotar dom? hur låter de då

5 198 Inlägg
13 maj 2008
Pikey skrev:
kolvas skrev:
Pikey skrev:

Japp coolt va big_smilebig_smilebig_smile, jag vill inte ha några klistermärken med sånt på bilen därför fixar man det själv så ligger de inte nära mig mer.

Ska du köra i fatt dom som ligger bakom ? eller låter du dom köra om så du kan hota dom ( med å göra likadant å blinka med helljus) ? Jävlar i min lilla låda va rädd jag skulle bli
Senast redigerat av gamlingen (13 maj 2008)

500 Inlägg
13 maj 2008

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
1 juni 2008
måste kolla igenom sidan!
Vilot skrev:
http://www.bumperart.com/bumperstickers.aspx lite tips på olika...

Erik H

svetsare
329 Inlägg
1 juni 2008
en sådan skylt kanske skulle varigt bra igår när en närliggande fick dra ner i diket när jag bromsade när fram varande bil skulle göra en höger sväng på 90 väg:@

Celica 2.0 Gti -90

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
2 juni 2008
stellan_dahl skrev:
en sådan skylt kanske skulle varigt bra igår när en närliggande fick dra ner i diket när jag bromsade när fram varande bil skulle göra en höger sväng på 90 väg:@

haha till den föraren!

Erik H

dARKiE
5 031 Inlägg
2 juni 2008
theswed skrev:
Mortalis skrev:
Min håll avståndetskylt är: Just nu spanar du in min röv, ser man de e man för nära tongue

Haha den var bra
men frågan är funkar det  håller folk avståndet mer när dom ser texten ??

Tror inte sådana skyltar funkar förrens man har varit såpass nära så man verkligen läst den, för erkänn man blir lite nyfiken på vad där kan stå och kör närmre och närmre wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sök