Angående: Stående träff, söder om Stockholm!

jiMz Wrench
9 april 2008 · 82 Inlägg

Lätt på fortfarande, men varannan Söndag?! tongue S-tälje har ju grym parkering vid macèn. Finns juh en liten raka brevid oxå.. Kanske inte så poppis men :S
(där träffarna var förra året). Men man får väl åka ut o reka nån shysst väg!..

Haxxel JDM
9 april 2008 · 593 Inlägg

Aha, va kul, jo jag tänkte att jag kanske skulle komma att möta nåra som ska vara med i filmen, den börjar ju bli aktuell snart.
Hade även planerat att ta med lite kamerautrustning och filma lite.

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
exiZ
10 april 2008 · 533 Inlägg

jiMz: I helgen tänkte jag sätta mig i beemern och dra ut och leta bra/schyssta fik/parkeringar där man kan samlas smile

Haxxel: Fan va kul om du tar med dig kamera och du kan säkert ragga fler som vill vara med i din film smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
CarpeDiem German Engineering
10 april 2008 · 9 081 Inlägg

Är det varje eller varannan söndag? Bara undra smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
exiZ
10 april 2008 · 533 Inlägg

Varannan hade jag tänkt mig, sen om ni vill träffas varje så är det ok...

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Haxxel JDM
10 april 2008 · 593 Inlägg

Men, hur blir det igentligen? Start från den 15? Asså på tisdag? Du menar väll söndag den 13? Söndagen som är närmast?

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
exiZ
10 april 2008 · 533 Inlägg

Haxxel: Första träffen tänkte jag mig den 4 maj, på söndagen, om ingen misstycker... blir det bra väder kan vi dock lägga den närsom... kanske redan i helgen?

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
exiZ
10 april 2008 · 533 Inlägg

kalle9000: Men då så, har du fler tumba polare så är dom också självklart välkomna! smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Hee-Maan
10 april 2008 · 3 113 Inlägg

exiZ skrev:
Haxxel: Första träffen tänkte jag mig den 4 maj, på söndagen, om ingen misstycker... blir det bra väder kan vi dock lägga den närsom... kanske redan i helgen?

4maj.. min födelsedag vilket jag vet att det är soligt o varmt! vilket det alltid har varit!! smile

jag kanske kommer över o plåtar lite.. o visst ja, snacka skit ska man inte glömma..

Senast redigerat av cebT (10 april 2008)

Semper Fi
roxe Jesus didn´† Tap
10 april 2008 · 1 146 Inlägg

Bara det är fint väder så man kan ta finbilen smile

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Falkich Telge Drifting Team
10 april 2008 · 602 Inlägg

exiZ:  Det jag skrev i mitt förra inlägg (texten under) är i rosenhills trakten, Sunneby ligger mot Nynäshamns hållet kan man säga, men det är roliga vägar hela vägen ut till Sunneby livs vart ifån du än kommer, förutom om du kommer från Nynäshamn. Om du vill så kan vi träffas nån eftermiddag i rosenhill, så kan vi åka ut dit där jag har tänkt mig.

Citerar mig själv:
Det finns en ganska bra runda som man kan åka med riktigt fina vägar hela vägen ute i den trakten, och det vore ju ganska kul.

Annars sunneby livs kanske? finns en hyggligt stor plan att ställa bilarna på där, dock grus och det kanske blir lite jobbigt att hitta för vissa som har 0 koll i den trakten.

Senast redigerat av Falkich (10 april 2008)

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
roxe Jesus didn´† Tap
10 april 2008 · 1 146 Inlägg

Jag undviker gärna grus.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
exiZ
10 april 2008 · 533 Inlägg

Falkich: Det skulle vi absolut kunna göra! Och jag får faktiskt ta att skämmas lite som bor i Tumba men inte känner till Sunneby-trakten smile

roxe: Ingen vill råka ut för grus, M6 fälgarna tål inte sådant tongue

cebT: Grattis i förskott och det vore jätte skojigt om du ville komma och fotografera lite smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
roxe Jesus didn´† Tap
10 april 2008 · 1 146 Inlägg

exiZ skrev:
Falkich: Det skulle vi absolut kunna göra! Och jag får faktiskt ta att skämmas lite som bor i Tumba men inte känner till Sunneby-trakten smile

roxe: Ingen vill råka ut för grus, M6 fälgarna tål inte sådant tongue

cebT: Grattis i förskott och det vore jätte skojigt om du ville komma och fotografera lite smile

Förstår jag. Inte mina svarta fälgar och absolut inte min vita lack heller tongue

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Falkich Telge Drifting Team
10 april 2008 · 602 Inlägg

Ehhh, vafan, lite repor gör väl inget?
Nee, jag skojade bara... Men man kan kolla området iaf, jag bode där när jag var liten, men kommer inte riktigt ihåg om det finns nått bra ställe... Möjligt att dom har asfalterat där i sunneby som jag tänkte på.
Men jag och exiZ kanske kan åka dit o kolla runt lite...

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
Hee-Maan
11 april 2008 · 3 113 Inlägg

exiZ skrev:
Grattis i förskott och det vore jätte skojigt om du ville komma och fotografera lite smile

haha tack du! jora, inte omöjligt vettu.

Semper Fi
Haxxel JDM
11 april 2008 · 593 Inlägg

Hmm, var på en träff idag vid infra city, feta bilar och massa folk, visserligen lite tråkigt att jag inte hade något att prata med folk om tongue
Men om vi har träff snart så kan vi ju snacka filmen, jag vill ha träff så snart som möjligt. Jag pushar för att börja allt redan denna söndag 13/4. Är ni på det?

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
Falkich Telge Drifting Team
11 april 2008 · 602 Inlägg

Jag är på. Vilken tid passar bäst?

exiZ: Vi kanske kan ta en extra sväng då du och jag, bara för att kolla bra ställen. Om inte alla vill åka med kanske?

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
exiZ
11 april 2008 · 533 Inlägg

Haxxel: Jag var vid Infra City ikväll och tyckte det var halv dåligt drag, vi drog för att... eeehh... rasta bilen lite tongue Men då vi inte är norrbor så virrade vi bort oss med en massa knasiga subaru´s osv tongue Hehe...

Synd att vi inte såg dig där, då hade vi kunnat snacka wink

Jag är absolut på en träff redan nu på söndag (jag är grymt flexibel) MEN ska det inte börja regna/komma snö då? Eller är det bara vädergubbarna som vill få oss att tro att våren inte närmar sig...? smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
kalle9000
12 april 2008 · 108 Inlägg

när ska första träffen va?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang