2905
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 mars 2008
Goteborg skrev:
MadeByMe skrev:
Någon som vet vad som händer 5 April då?

Japp, den 5/4-08 kl:20.00 samling på bilprovningen i sisjön (Göteborg) förbered dig på en trevlig kväll som anordnas av GBrt.

Det var ju inget bra för min del, För vi har nämligen lite uställning, våran klubb på Tranemo Marknad (haha)
sen så på kvällen tänkte vi annordna typ någon typ av rece ellern ågot, men GBG ligger för långt bort för det tycker jag, så det får ävl blir att försöka sammordna något med Rush Racing på kvällen då!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 587 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Goteborg skrev:
MadeByMe skrev:

Japp, den 5/4-08 kl:20.00 samling på bilprovningen i sisjön (Göteborg) förbered dig på en trevlig kväll som anordnas av GBrt.

Det var ju inget bra för min del, För vi har nämligen lite uställning, våran klubb på Tranemo Marknad (haha)
sen så på kvällen tänkte vi annordna typ någon typ av rece ellern ågot, men GBG ligger för långt bort för det tycker jag, så det får ävl blir att försöka sammordna något med Rush Racing på kvällen då!

Kan du snälla låta bli att skriva om race i denna tråd.. smile !

Avstängd
1 557 Inlägg
25 mars 2008
Ni Boråsare, ni håller väl knalleland fritt från snö nu på lördag??
Så alla på träffen slipper bli blöta smile

Ooo om ni orkar så kan ni få ta bort all satans snö går ju fan knappt o leka me min bil sad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

874 Inlägg
25 mars 2008
MrKerm skrev:

Ooo om ni orkar så kan ni få ta bort all satans snö går ju fan knappt o leka me min bil sad

Orkar och orkar, frågan e ju hur isf, hmm, kan ju skruva på min andra framspoiler så kan jag ju ploga med den iof och den e ju trasig ändå så det gör ju inget haha lol

Nä, bara det inte kommer massa mer snö så smälter nog det mesta bort, är ju rätt mycket trafik på den parkeringen åså smile
Senast redigerat av brillmongo (25 mars 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 587 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:

Rätt lätt o få bort att om man hade RWD tongue hehe

1 587 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Kolla forumet grabbar !! smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
25 mars 2008
Severin skrev:
MrKerm skrev:

Rätt lätt o få bort att om man hade RWD tongue hehe

Haha, vi fixade det rätt bra igår big_smile Bara att ringa oss 740-raggare så ska ni se att parkeringen e snöfri big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

snel hest
152 Inlägg
25 mars 2008
är det snö lek nåndag så är ja självklart på ;D

Kommer på lördag också smile

82 Inlägg
25 mars 2008
vilka tider gäller på lördag? smile

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

242 Inlägg
25 mars 2008
Mollan_86 skrev:

Möts kl 19:00 i Swedish-Match garaget smile

1 779 Inlägg
25 mars 2008
du gigant med garagets fulaste kort. tongue ja kommer om de inte e massa snö smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Bamse940Ltt
25 mars 2008
MadeByMe skrev:
Goteborg skrev:
MadeByMe skrev:

är det ingen som har ngt intresse att få med lite fler bilar till detta?? o kanske ändra plats för en kväll så det kommer flera o träffas när det är i borås o kanske även tucker det är värt o åka typ 11 mil till gbg enkel resa.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 mars 2008
Bamse940Ltt skrev:
MadeByMe skrev:
Goteborg skrev:

är det ingen som har ngt intresse att få med lite fler bilar till detta?? o kanske ändra plats för en kväll så det kommer flera o träffas när det är i borås o kanske även tucker det är värt o åka typ 11 mil till gbg enkel resa.

Kan ta upp det när vi träffas nästa gång.. ska nog inte vara nån omöjlighet att fixa smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Bamse940Ltt
25 mars 2008
låter bra tongue vi i team spån ska dit o dra lite folk genom att låta.. skulle va kul med en träff lite senare mot kvällen med uppslutning från GBrt

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 mars 2008
Bamse940Ltt skrev:
låter bra tongue vi i team spån ska dit o dra lite folk genom att låta.. skulle va kul med en träff lite senare mot kvällen med uppslutning från GBrt

hmm.. hur menar du nu? Eller va fan.. adda mej på MSn.. smile Martan83@hotmail.com så kan vi tjöta om de där... alltid kul med förslag smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

82 Inlägg
25 mars 2008
GiGanT skrev:
Mollan_86 skrev:

för det var väl i borås sen va? eller är ja helt ute å cyklar? hmm

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 mars 2008
Mollan_86 skrev:
GiGanT skrev:
Mollan_86 skrev:

för det var väl i borås sen va? eller är ja helt ute å cyklar? hmm

nej.. du har helt rätt ;P he he.. som ajg förstår de så ska ni samlas vid SM 19,00.. sen rulla hit så ni är här runt 20,00 smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 mars 2008
Bamse940Ltt skrev:
MadeByMe skrev:
Goteborg skrev:

Jag tycker vi kan vara i borås den 5:e, GBG kommer till Borås, Vi kan säkert dra med oss folk här nereifrån och säkert lite RushRacing folk, kan nog blir en stor kvälls träff tror jag!, tänk er, GBG, Borås, StreetSTS och RushRacing, fy fan vilken rolig kväll det kan bli! tänk på saken GBrt eller vad det nu ni kallade er *senil*

För den 5: april hade ni tänkt och vara i GBG eller?
Senast redigerat av MadeByMe (25 mars 2008)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

242 Inlägg
25 mars 2008
MadeByMe skrev:
Bamse940Ltt skrev:
MadeByMe skrev:

Jag tycker vi kan vara i borås den 5:e, GBG kommer till Borås, Vi kan säkert dra med oss folk här nereifrån och säkert lite RushRacing folk, kan nog blir en stor kvälls träff tror jag!, tänk er, GBG, Borås, StreetSTS och RushRacing, fy fan vilken rolig kväll det kan bli! tänk på saken GBrt eller vad det nu ni kallade er *senil*

För den 5: april hade ni tänkt och vara i GBG eller?

Vi kommer att ha ett möte antingen före eller efter träffen på lördag!... så då får ni reda på det på lördag natt eller söndag, hur vi gör smile... har inte så möe tid att sitta på garaget längre då jag håller på med en sida till oss smile

På sidan kommer de att stå massor utav information smile

Bamse940Ltt
25 mars 2008
låter fint.. pma gärna adressen om man får va med vill säga wink

Sök