Classes bilstyling!!

cool blue Åkeri ägare
14 april 2008 · 226 Inlägg

Tycker det är grymt roligt att ni släpper in ett film team i garaget och försöke skapa ett underhållande program runt det man själv brinner för det vill säga bilar bil bygge och folket runt byggerna, Bra jobbat

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
Gujen
14 april 2008 · 406 Inlägg

riktigt kul att se tummarna upp smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
iceman_21
14 april 2008 ·

Hur många kilo spackel gick det åt till Priusen?

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
14 april 2008 · 6 170 Inlägg

iceman_21 skrev:
Hur många kilo spackel gick det åt till Priusen?

Verkade ju vara ett halvt ton iaf eftersom dom använde upp allt dom hade hemma, allt hos leverantören och dessutom fick springa iväg och extra-handla lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
thrinker
15 april 2008 · 110 Inlägg

Haha! jag gillar showen, lyckat. trist att de endast är 30 min program, och inte 60. Hade velat se mer arbete och mindre inslag. Men jag antar att inslagen är för att höja siffrorna. Men men. Man lär väl sig alltid lite nya knep när man är o trixar i garaget.

ciao!

st4rmine_junkie Honda freak
22 april 2008 · 137 Inlägg

Såg bara avsnittet nu förra onsdagen.. Men jag vill påpeka att om Ett av sveriges största TV bolag gör ett TV-Program om våra intressen här på garaget så ska man fan inte komma och gnälla.. Det är ju bara kul att se att media håller på att få upp ögonen för styling/racing, tacka fan för det för vår folksort är ju inte alltid accepterad överallt! Det är ungefär som det var med Rave scenen för några år sedan.. SÅ SLUTA GNÄLL! Och be för att det kommer fler svenska bilprogram.... För övrigt hade TV nog inte valt Classes garage till och göra produktionen om inte classes hade nått vettigt att komma med! Jag är nybörjare och är glad att det finns ett ställe nära mig där jag blir trevligt bemött av folk som kan lära mig saker jag inte kan!

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
st4rmine_junkie Honda freak
22 april 2008 · 137 Inlägg

Lind4hl skrev:
såg på detta i förrgår, "seriösa" bilbyggare som ligger på golvet och skruvar. har inte en seriös bilverkstad riktiga arbetsbänkar?

Smakfråga?

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
kennykyrk
23 april 2008 · 12 Inlägg

Tack för alla komentarer

Missa inte programet ikväll kl 21:00

Mvh Kenny K

NoBra1n
24 april 2008 · 175 Inlägg

Kommer serien fortsätta med nya byggen, eller är det slut nu?

Like A Glove
BMW 325 e91 (2006)
tettzon
24 april 2008 · 2 Inlägg

undrar precis samma sak. vill ha mer av classes bilstyling!

Ride hard die free!! :P
Digital_Kicker
24 april 2008 · 3 721 Inlägg

Mer Classes bilstyling! Bilen blev asgrym!!

Lindgren_
24 april 2008 · 2 644 Inlägg

Starbucks skrev:
ser ut som en epakille gått lös med biltemaprodukter

En som som du fattar jag inte varför du är meddlem här.. Kollar du på hur andra har satt sina extraljus på deras Chevrolet Trailblazer ? Eller kanske hur dom satt fast sina sportluftfilter ?

Extraljus och sportluftfilter känns ganska mycket epa och biltema för mig..

Kan du förklara för mig hur fan du får en sån sjukt grymmt välbyggd bil till att se ut som en bil som en epakille gått lös med biltemaprodukter på ?

Jag fattar inte att du bara inte kan hålal käften istället för att klaga..



Jag tycker bilen vart riktigt jävla grym och ett sjukt bra arbete har dom laggt ner på den och allt är välgjort som fan..

Men kanske skulel va bättre med ett program där du sätter på dina extraljus på bilen och sportluftfilter ? Nae för det skulle ingen vilja se.. Jag tycker detä r konstigt att du inte vill se bilprogram när du är meddlem här och ska klaga osm fan..

Johan Lindgren
Starbucks
24 april 2008 ·

Lindgren_ skrev:

Starbucks skrev:
ser ut som en epakille gått lös med biltemaprodukter

En som som du fattar jag inte varför du är meddlem här.. Kollar du på hur andra har satt sina extraljus på deras Chevrolet Trailblazer ? Eller kanske hur dom satt fast sina sportluftfilter ?

Extraljus och sportluftfilter känns ganska mycket epa och biltema för mig..

Kan du förklara för mig hur fan du får en sån sjukt grymmt välbyggd bil till att se ut som en bil som en epakille gått lös med biltemaprodukter på ?

Jag fattar inte att du bara inte kan hålal käften istället för att klaga..



Jag tycker bilen vart riktigt jävla grym och ett sjukt bra arbete har dom laggt ner på den och allt är välgjort som fan..

Men kanske skulel va bättre med ett program där du sätter på dina extraljus på bilen och sportluftfilter ? Nae för det skulle ingen vilja se.. Jag tycker detä r konstigt att du inte vill se bilprogram när du är meddlem här och ska klaga osm fan..

nämen,,,,,tog den lite,hehe,,,,fortsätt spackla på din skit du så ska du se att det löser sig ändå

krutmats
24 april 2008 · 1 892 Inlägg

Starbucks skrev:

Lindgren_ skrev:

Starbucks skrev:
ser ut som en epakille gått lös med biltemaprodukter

En som som du fattar jag inte varför du är meddlem här.. Kollar du på hur andra har satt sina extraljus på deras Chevrolet Trailblazer ? Eller kanske hur dom satt fast sina sportluftfilter ?

Extraljus och sportluftfilter känns ganska mycket epa och biltema för mig..

Kan du förklara för mig hur fan du får en sån sjukt grymmt välbyggd bil till att se ut som en bil som en epakille gått lös med biltemaprodukter på ?

Jag fattar inte att du bara inte kan hålal käften istället för att klaga..



Jag tycker bilen vart riktigt jävla grym och ett sjukt bra arbete har dom laggt ner på den och allt är välgjort som fan..

Men kanske skulel va bättre med ett program där du sätter på dina extraljus på bilen och sportluftfilter ? Nae för det skulle ingen vilja se.. Jag tycker detä r konstigt att du inte vill se bilprogram när du är meddlem här och ska klaga osm fan..

nämen,,,,,tog den lite,hehe,,,,fortsätt spackla på din skit du så ska du se att det löser sig ändå

Lindgren har så jävla rätt, om du inte verkar förstå allt jobb bakom så förstår jag inte ens varför du bryr dig att kommentera,  få se vad du har gjort för något från din egen idé till färdigställande helt själv.
Mvh/Englund

_deki_
24 april 2008 · 281 Inlägg

Mortalis skrev:
Minns honom från Mera Motor i tv4+, när han stylade sin asfula familjevan (blev värre efteråt än före) och åkte runt till andra stylingmänniskor i nästföljande säsong med solbrillorna på bak-o-fram på huvudet, va cool du e classe!!! gud...antar att programmet va som vanligt med tv4+? Man fick inte lära sig eller se ngt speciellt

ahh de måste ajg säga..att denna damen är hemskt negativ om de mesta....big_smile vad har hänt??

/Deki
Lindgren_
24 april 2008 · 2 644 Inlägg

Starbucks skrev:

Lindgren_ skrev:

Starbucks skrev:
ser ut som en epakille gått lös med biltemaprodukter

En som som du fattar jag inte varför du är meddlem här.. Kollar du på hur andra har satt sina extraljus på deras Chevrolet Trailblazer ? Eller kanske hur dom satt fast sina sportluftfilter ?

Extraljus och sportluftfilter känns ganska mycket epa och biltema för mig..

Kan du förklara för mig hur fan du får en sån sjukt grymmt välbyggd bil till att se ut som en bil som en epakille gått lös med biltemaprodukter på ?

Jag fattar inte att du bara inte kan hålal käften istället för att klaga..



Jag tycker bilen vart riktigt jävla grym och ett sjukt bra arbete har dom laggt ner på den och allt är välgjort som fan..

Men kanske skulel va bättre med ett program där du sätter på dina extraljus på bilen och sportluftfilter ? Nae för det skulle ingen vilja se.. Jag tycker detä r konstigt att du inte vill se bilprogram när du är meddlem här och ska klaga osm fan..

nämen,,,,,tog den lite,hehe,,,,fortsätt spackla på din skit du så ska du se att det löser sig ändå

Nämen tog du bort dina bilar nu ?

Kan det vara för att du skäms över dina grymma biltema grejer annars är det vell lite dumt att ta bort dom.. smile

Japp jag kommer stolt forsätta att spackla på min skit och jag kommer och stolt forsätta skratta åt idioter som du..

Du borde ju fatta vad du själv säger ? vad blri mer epa än extraljus och sportluftfilter ? Var iaf vad jag hade på min a-traktor jag hade.. kolla och jämnför priusen sen nämn en sak som är lik nått som gjorts på en epa med biltema grejer så är du duktig..

Snälla tänk för fan innan du skriver nått..

Och skicka pm till mig nu istället för att hålla på i tråden om du vil lnått mer..

Senast redigerat av Lindgren_ (24 april 2008)

Johan Lindgren
Phaetoon
24 april 2008 · 8 156 Inlägg

Antingen för eller emot wink
Frågan är om man kunde göra det bättre själv?

Iaf. Till vissa bitskt argumenterande människor här inne:
Skärpning. Inget slagsmål i sandlådan. /Moderator

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Decibel
24 april 2008 · 2 911 Inlägg

Jag är däremot förvånad, programmet tog en god vändning efter 2;a / 3;e programmet mot det bättre.
Fast endel kommentarer kändes lite påklistrade.

Att man hugger mot varandra i stressade situationer med short dedline är ju vanligt, så det hör till och jag blev iaf glad att det visades lite munhugg istället för att ni fikade bulle.

Men det med att Classe ska va nerkopplad håller jag med om tongue

Phaetoon
24 april 2008 · 8 156 Inlägg

Decibel, jag undrar om det var arrangerat eller inte? Eller att kamerorna påverkade stämningen?
Att man är på varandra i stressade situationen hör visserligen till, men ändå?

Classe & Co kanske kan svara på det?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Gujen
24 april 2008 · 406 Inlägg

vad alla klagar, skit kul med ett svenskt "pimp my ride" för engångs skull smile Trött på amerikanarns fula styling där de ska vara crome fälgar på allt haha... och 40 färger. bra program!! hoppas de kommer mer smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang