"Polisen beslagtog porr-bilder på motormässa"

Bobo
22 mars 2008 ·

Fram med bilderna, mera porr åt folket

Nitzer
22 mars 2008 · 127 Inlägg

Även om dom har bikini på sig så tycker jag att använda bilder på 15 och 16 åriga tjejer som tvättar en bil är jävligt olämpligt. Bra att dom tog bilderna. Tänk om det var dina barn. Hur kul skulle det vara?

hummer89
22 mars 2008 · 442 Inlägg

FRAM MED BILDERNA! cool Skittråkig tråd annars.

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 mars 2008 · 6 170 Inlägg

TenZer skrev:

r-ted skrev:
denna tråden suger utan bilder smile

Words! Men vem är så dum att man ställer upp och tvättar en bil "naken" och tydligen låter fotograferas samtidigt om man inte vill bli publicerad? Man får väll ha lite vätt i skallen och tänka själv! De får helt klart skylla sig själv, eller va hadde de förväntat sig?
//Johannes

Det var ju tydligen något avtal mellan tjejerna/"modellerna" och vem det nu var som tog bilderna att bilderna skulle få användas i fyra månader och inte mer. Och det stod väl att det var för tre år sen, så att dom får skylla sig själv vet jag inte riktigt om jag håller med om.


Och med det sagt har jag bara en sak till att säga:






http://www.srt-4mation.com/images/smilies/worthless%20thread%20without%20pics.gif

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
hummer89
22 mars 2008 · 442 Inlägg

Vi måste sätta skottpengar på den som bär på bilderna. Men det får chrizz stå för big_smile

Senast redigerat av hummer89 (22 mars 2008)

anvandare_12345
22 mars 2008 · 654 Inlägg

hummer89 skrev:
Vi måste sätta prispengar på den som bär på bilderna. Men det får chrizz stå för big_smile

Kan tänka mig att lägga en slant i en pott till han/hon som får fram bilderna! wink
http://www.oddpic.com/data/516/memento.jpg

Bobo
22 mars 2008 ·

Kollade på Flashback men hittade inte ens en tråd om detta, de brukar annars vara riktigt duktiga på att leta fram allt

Larsson_Power Saabvilde!
22 mars 2008 · 1 708 Inlägg

Fan va kåta vi är ! Bilder nu ! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
P-G Säl-Tämjare...
22 mars 2008 · 1 024 Inlägg

som R-ted sa. Denna tråd är värdelös utan bilder och ja kräver bevis tongue

Vilket jävla drag :)
Bobo
22 mars 2008 ·

http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/nyhe … el=1967431

Inte mycker mera men skiljer lite från första artikeln

skumtezz
22 mars 2008 · 306 Inlägg

ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
Bossni
22 mars 2008 · 274 Inlägg

skumtezz skrev:
ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

Hur vet du att de var så unga?? Läste inte artikeln men det kanske stog där?

Tycker att de får skylla sig själva som nån tidigare sa. Det råder väll inte fotograferingsförbud så de borde ha varit medvetna om att kamerorna kommer fram.

beta
22 mars 2008 · 804 Inlägg

skumtezz skrev:
ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

Välkommen till garaget, här ska du vara glad ifall användarna kollar på en 5,5mm-nyckel före barnporr. :D

Eclips3 Lidhultare.
22 mars 2008 · 325 Inlägg

15-16 år... my ass! vilket skitsnack! inte en jävla bikinibrud som va 15-16 år! 20 minst! o absolut inte nakna!

-Twiajävlen-
J_Knoxville
22 mars 2008 · 34 Inlägg

Ska vi komma ihåg att man inte ska tro ALLT man läser i tidningarna, dom kanske gärna överdriver och förvrider en del för att sälja mer.

Det är inte så heller att ALLT är fakta direkt...

hummer89
22 mars 2008 · 442 Inlägg

Bossni skrev:

skumtezz skrev:
ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

Hur vet du att de var så unga?? Läste inte artikeln men det kanske stog där?

Tycker att de får skylla sig själva som nån tidigare sa. Det råder väll inte fotograferingsförbud så de borde ha varit medvetna om att kamerorna kommer fram.

håller med. Jag läste bara ena och där stod inget om att dom var det hmm Men ändå mitt ex var 16, 17 nu och jag är ju "bara" 19 så blablabla...

Edit:

eclips3 skrev:
15-16 år... my ass! vilket skitsnack! inte en jävla bikinibrud som va 15-16 år! 20 minst! o absolut inte nakna!

Jaa dig tror jag mer på, låter inte normalt med en naken 15åring som tvättar en bil lol

Senast redigerat av hummer89 (22 mars 2008)

MrLego Volvonörd
22 mars 2008 · 1 187 Inlägg

skumtezz skrev:
ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

Håller enbart med... Tänk om det vore era systrar eller döttrar. Då skulle ni nog jaga dem som använt bilderna istället.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
hummer89
22 mars 2008 · 442 Inlägg

skumtezz skrev:
ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

Taget ur www.sr.se(bobo:s länk)
En av kvinnorna på bilderna, en 19-årig kvinna från Stockholm, slog själv larm till polisen och polisen ska nu utreda om det här porr.
Måste man ta 19-3=16år enligt dig elr?? Eller fattar jag annonsen fel..

Severin
22 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Orka att dom ska ge dåligt rykte till Elmia asså :S Herreguuuuud !!!! Sur man blir !!

Rednik
22 mars 2008 · 304 Inlägg

hummer89 skrev:

skumtezz skrev:
ni vill allvarligt talat se bilder på 15 och 16 år gamla tjejer?!
kanske skulle vara normalare att kolla på tjejer som är lite mera i "vuxen ålder" eller?
aja..

Taget ur www.sr.se(bobo:s länk)
En av kvinnorna på bilderna, en 19-årig kvinna från Stockholm, slog själv larm till polisen och polisen ska nu utreda om det här porr.
Måste man ta 19-3=16år enligt dig elr?? Eller fattar jag annonsen fel..

Om hon är 19 nu och bilderna togs för 3 år sen så var hon väl 16 på bilderna..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang