vilka spelar gran turismo 5

Sebban89
25 mars 2008 · 115 Inlägg

Hehhe mjo imorn lär du ha det svårare wink Fan vad jag längtar !! Hur fan fick du spelet tidigare JAP import eller? Eller jobbar du på GAME? tongue

dusty Living in the fastlane
25 mars 2008 · 2 616 Inlägg

haha egentligen hade jag beställt de men så var de en sibabutik som inte riktigt höll på realisedagen så jag köpte de där sen när jag köpt de sa jag åt dom att dom hade ute de lite tidigt så då tog dom bort dom tongue

så imorgon kommer jag få ett exemplar till wink

FireTraXX DFFL
25 mars 2008 · 9 020 Inlägg

dusty skrev:
haha egentligen hade jag beställt de men så var de en sibabutik som inte riktigt höll på realisedagen så jag köpte de där sen när jag köpt de sa jag åt dom att dom hade ute de lite tidigt så då tog dom bort dom tongue

så imorgon kommer jag få ett exemplar till wink

haha, vad ska du göra med det andra?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Erick
25 mars 2008 · 4 767 Inlägg

Förklara för en som är dåligt insatt ps3-ägare; är det "Gran Turismo 5" eller "Gran Turismo 5: Prologue" ni spelar?

Är Prologue en "halv-version" av det riktiga som kommer senare, eller vad menas? Red ut! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
FireTraXX DFFL
25 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Erick skrev:
Förklara för en som är dåligt insatt ps3-ägare; är det "Gran Turismo 5" eller "Gran Turismo 5: Prologue" ni spelar?

Är Prologue en "halv-version" av det riktiga som kommer senare, eller vad menas? Red ut! big_smile

Mvh
Erick

Det är GT5 Prolouge vi snackar om.
Prolouge är en demo på GT5 och "2.0" och "Demo" är demon på demot. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Erick
25 mars 2008 · 4 767 Inlägg

Rörigt värre hehe. Demot har jag, det laddade jag hem via playstation-store sidan, men där finns tex bara en bana att köra.
När kommer den riktiga fullversionen? smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
FireTraXX DFFL
25 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Erick skrev:
Rörigt värre hehe. Demot har jag, det laddade jag hem via playstation-store sidan, men där finns tex bara en bana att köra.
När kommer den riktiga fullversionen? smile

Mvh
Erick

Ett år kanske?
Tar ett jävla tag.

Vilken demo har du?
(Europeiska eller japanska?)

Ifall ni vill beställa från CDON.com fraktfritt så fick jag en rabattkod idag.
Skicka pm ifall du vill ha den, först till kvarn.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
roxe Jesus didn´† Tap
25 mars 2008 · 1 146 Inlägg

Ryktas om att GT5 kommer till europa under 2009.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
dusty Living in the fastlane
26 mars 2008 · 2 616 Inlägg

FireTraXX skrev:

dusty skrev:
haha egentligen hade jag beställt de men så var de en sibabutik som inte riktigt höll på realisedagen så jag köpte de där sen när jag köpt de sa jag åt dom att dom hade ute de lite tidigt så då tog dom bort dom tongue

så imorgon kommer jag få ett exemplar till wink

haha, vad ska du göra med det andra?

haha får väll sälja de eller skicka det i retur smile

btw kan detta verkligen stämma?

carlist till gt5 fulla versionen http://www.zerotohundred.com/newforums/ … -cars.html

Senast redigerat av dusty (26 mars 2008)

Sebban89
26 mars 2008 · 115 Inlägg

Fysatan det kan mycket väl vara sant får verkligen hoppas det för det skulle vara helt otroligt big_smile Hoppas de gör skador på alla bilar också smile De har ju sagt att det kommer och när det väl kommer så ska det vara "verkliga" skador så det låter lovande big_smile Aja nu måste jag hämta mitt spel håller på att bli galen!

MilleN
26 mars 2008 · 9 108 Inlägg

dusty kom till sak nu för fan och berätta hur det är att spela!!! tongue

FireTraXX DFFL
26 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Nu Kom Mitt!!!!
smilebig_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/10265/294797_rawp8f.jpg
smile

Senast redigerat av FireTraXX (26 mars 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Team-Adolfsson Gödseldräng
26 mars 2008 · 4 529 Inlägg

finns detta till Dator kanske ? wink

dusty Living in the fastlane
26 mars 2008 · 2 616 Inlägg

MilleN skrev:
dusty kom till sak nu för fan och berätta hur det är att spela!!! tongue

det är helt otroligt. dom har äntligen lyckats fixa till en riktig skön känsla och inte samma stelhet som det vart innan. det finns 6st banor och alla är riktigt roliga speciellt den när man kör uppe i bergen smile


Lite plus och minus

+ Roliga bilar
+ Roliga banor
+ Driftmode
+ Galet skön känsla
+ Bra löst i onlinemode så att förhindra att folk kör in i varandra får man penalty så bilen går galet slött
+ Snyggaste spelet hittils, man kan sitta och bara titta på bilarna smile


- Verkar bara som man kan vinna 20.000 åt gången så det kommer ta en helvetes massa timmar innan du kna köpa F1bilen för 2.000.000
- Går segt att leta upp motståndare i onlineläget (kanske är fixat idag när det förhoppningsvis finns fler spelare wink )
- Snabbtrimning är låst från början så man måste varva spelet först
- Motorljuden är i stort sett densamma på alla bilar

Det var lite snabbt vad jag kom på smile

Lätt att man köper dualshockkontrollen när den kommer smile

dusty Living in the fastlane
26 mars 2008 · 2 616 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
finns detta till Dator kanske ? wink

tyvärr ps3 exclusive

Severin
26 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Motorljuden samma på alla bilar är stort minus asså sad !! Men jävligt bra gjort av dom att typ alla nya o gamla bmw är med smile !!

FireTraXX DFFL
26 mars 2008 · 9 020 Inlägg

dusty skrev:
Lätt att man köper dualshockkontrollen när den kommer smile

http://console.se

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Severin
26 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Volvo finns inte med sad

FireTraXX DFFL
26 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Severin skrev:
Volvo finns inte med sad

Tyvärr, endast riktiga bilar. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mortalis VW-nörd?
26 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Severin skrev:
Volvo finns inte med sad

Kolla sida 2 på länken, finns hur mkt volvos som helst.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang