Inför: Garagetträff i Gävle Lördag 17/5 kl. 20.00!

bmx
29 mars 2008 · 7 100 Inlägg

wzr skrev:

bmx skrev:
frågan är vilken bil ja ska åka!
sunk volvon eller saaben? hmmm tongue

Beror ju vad du ska göra med bilen big_smile

hehe mjoo tongue

åker ja saaben så har ja ju en fin bil,med bra ljud i,turbo

åker ja volvon så har jag en ful bil,med bra ljud(ska sätta in 15"n),plus bakhjulsdrift tongue

näe fan,de blir nog saaben smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
wzr Allt-i-allo
29 mars 2008 · 64 Inlägg

Cruising 10 maj, ja. Men, tänkte köra träffen en månad före. Måste få igång säsongen lite. smile Så, försöka sikta in oss på 3 Maj, eller liknande. Inget spikat nu, men.. Eventuellt smile Ska kika upp lite platser man kan vara på , osv. Det blir nog bra. smile

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!
Norde fotointresserad
30 mars 2008 · 2 307 Inlägg

wzr skrev:
Cruising 10 maj, ja. Men, tänkte köra träffen en månad före. Måste få igång säsongen lite. smile Så, försöka sikta in oss på 3 Maj, eller liknande. Inget spikat nu, men.. Eventuellt smile Ska kika upp lite platser man kan vara på , osv. Det blir nog bra. smile

aa, 3 maj funkar ju det med, först ner till Hedemora och kika lite drifting på dagen då för att sen glida upp till gävle på träff..

Olzzon Pirat
30 mars 2008 · 426 Inlägg

Kanske man har hunnit få fälgarna tills dess med då smile Räkna med mig!

Volkswagen Typ2 Pickup "Late Bay" (1977)
BMW 2000 (1970)
Volkswagen Typ 1 "Rugar" (1965)
Dymek
30 mars 2008 · 393 Inlägg

3 Maj är de MDS tävlig i Gävle vid MDSbutiken så då ska ja ditt men de blir ju inte helladan fast de skulle ju va synd om man inte han på båda..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
JPalm
30 mars 2008 · 338 Inlägg

Då ska nog jag fått ihop min bil med så kan mkt möjligt hända att jag dyker upp med big_smile

Nissan 200sx S13
Supratok Toker
30 mars 2008 · 491 Inlägg

Jag kommer om jag hinner hem, är på väg hem från england mot helgen 3 maj med nya hästkrafter..  ;]

Toker Jr 081102
uranium
30 mars 2008 · 78 Inlägg

Jag är lätt på!!!

wzr Allt-i-allo
31 mars 2008 · 64 Inlägg

Såg att jag hade skrivit lite galet där. Menade självklart 3 maj, men inte månaden före. smile Tokigt det kan bli ibland.

Och ja, MDSeventet ska jag försöka åka till också. smile

Men, jag och Mansfield diskuterade lite, och funderar på att kanske flytta det till cruisinghelgen istället. Vad tycker ni? Träffas runt 17-18, eller liknande på en plats, senare sluta upp med hela cruisingpartiet? smile
Då är det 10 maj som gäller, om folk tycker att det låter som en bättre idé. :]

Senast redigerat av wzr (31 mars 2008)

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!
skogenracing xcOOb
31 mars 2008 · 388 Inlägg

träff på crusingen blire ju hur man än gör de så kanske bättre o ta de nån annan helg så de sprids ut lite.. men alltid kul när de händer lite!

wzr Allt-i-allo
31 mars 2008 · 64 Inlägg

skogenracing skrev:
träff på crusingen blire ju hur man än gör de så kanske bättre o ta de nån annan helg så de sprids ut lite.. men alltid kul när de händer lite!

Då får det nog helt enkelt bli 3 maj, då. smile Kanske lite tätt inpå. Men, jag har nog inte bilen klar tidigare. Vem vet.. det kanske tar ännu längre tid för mig att få ihop den. Kanske till slutet av Maj. Time will tell... lådan är nere på fre kväll, sen får vi hoppas att synkringarna anländer i tid. smile

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!
MrLego Volvonörd
31 mars 2008 · 1 187 Inlägg

Jag är på jag med oavsett datum.... tongue

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
senapen
31 mars 2008 · 17 Inlägg

Blir det den 3maj kommer jag komma dit en sväng, fast utan Opeln, den ska besiktas lite senare. Därav hoppats på den 10e. Men I´ll be there !

bushmyra
31 mars 2008 · 782 Inlägg

De som vill tidigare kan ju komma till ljudbutiken i gävle den 3e maj,, det är ju en bilträff i stort sett redan !! Sen kan man ju träffas på cruisingen också,,

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Volvo 745 "Epan" (1990)
Olzzon Pirat
1 april 2008 · 426 Inlägg

Till den 3:e maj lär det ju vara riktigt torrt och sopat överallt på vägarna smile Lagom tills man hunnit få nya fälgar och däck med! big_smile

bushmyra
1 april 2008 · 782 Inlägg

ja det får man ju hoppas..!! beställde mina fälgar den 25 januari har ännu inte fått dom på grund av att deras däckleverantör inte kunnat lev de däck jag ska ha..... och så står det SNABBA LEVERANSER på deras hemsida.. har fårr ett lev datum håller dom inte det då får dom slänga dit andra däck utan mellanskillnad.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Volvo 745 "Epan" (1990)
Olzzon Pirat
1 april 2008 · 426 Inlägg

Ajdå verka inte nå roligt, hoppas jag slipper det strulet smile

-Kotten- www.drcljusdal.se
1 april 2008 · 679 Inlägg

Varför inte ha träffen vid MDS butiken på en gång ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
roadii
1 april 2008 · 80 Inlägg

KottenV70r skrev:
Varför inte ha träffen vid MDS butiken på en gång ;D

Vi får aldrig plats vid MDS butiken tongue Liten parkering sad
Men Valbo köpcentrum skulle väl vara nått? Den parkeringen är hyffsat stor! smile

Volvo & Audi!
-Kotten- www.drcljusdal.se
1 april 2008 · 679 Inlägg

roadii skrev:

KottenV70r skrev:
Varför inte ha träffen vid MDS butiken på en gång ;D

Vi får aldrig plats vid MDS butiken tongue Liten parkering sad
Men Valbo köpcentrum skulle väl vara nått? Den parkeringen är hyffsat stor! smile

Måste ju inte vara just vi butiken. är ju bara ta nån av dom andra butikerna som ligger nära där.
Plantaget tex

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang