Det där ser riktigt skjysst ut . Håller själv på med en 205 gti Men efter som jag har 8 mil till garaget och är utan körkort och pluggar händer det inte lika mycket som med din.
KEEP UP THE GOOD WORK!!!!
Kul att du också fixar med din bil men segt att ha så långt till garaget.
Vad fixar du på Gti:n då?
Djem skrev:
när tror du att du kommer bli klar me detta roliga lilla projekt ?
Jag vet inte, hade ju tänkt tills jag slutar skolan men det kommer jag inte hinna så det får bli klart när det blir klart helt enkelt
Jag ska renovera motor och låda och sen ska jag hänga på en 2 1/2" rör och sen ska jag väl sätt 6,5or i dörrarna och 8or i hatthyllan. Kanske bygga skärmbräddare och så. Men får se vad pengar ork och lust räck till Men det kommer bli en del arbete att göra. Jag kommer sätta igång en tråd när arbetet sätter igång på allvar
Jag ska renovera motor och låda och sen ska jag hänga på en 2 1/2" rör och sen ska jag väl sätt 6,5or i dörrarna och 8or i hatthyllan. Kanske bygga skärmbräddare och så. Men får se vad pengar ork och lust räck till Men det kommer bli en del arbete att göra. Jag kommer sätta igång en tråd när arbetet sätter igång på allvar
Det verkar ju riktigt nice, säg till när du startar tråden så jag inte missar den
Jag har knappt hunnit göra något med bilen tyvärr men det ska de bli ändring på snart. Väldigt mycket med skolarbete nu på slutet men det är snart över iallafall . Igår började jag iallafall att plasta på dörrsidan men polyestern tog slut så jag han bara plasta halva. Men jag ska åka och köpa mer nästa vecka så det kommer bilder då när jag har plastat klart den.
Hur går det med dörrsidorna? Har du nån tidsidé när du kommer klä dom?
Jag har inte hunnit göra något mer med dom Men till helgen så kommer jag ha tid att jobba med bilen så då kommer dörrsidan plastas klart. Så att klä den kanske blir nästa eller veckan efter det.
Jag har iallafall vart o köpt mer polyester och sånt.
Okej va synd, men kul att du funderade på de Får väl bli dioder eller inget då tror jag! Men vi får se...
Jo det tyckte jag med. Alla bilder som jag kollade på hade typ bara dvd skärmar där. Det tycker jag är lite onödigt om man inte ska ställa ut bilen på messor och sånt.
Men den dagen jag kommer på så ska jag skriva det till dig
Nu har jag äntligen tid att fixa med bilen igen, så idag har jag gjort lite grann.
Jag började med att kapa lite i frontspoilern så att den skulle bli snyggare.
Sedan så har jag plastat på den för att den skulle bli hållbarare, blev snyggare efter det också. Jag har även plastat klart dörrsidan och spacklat en gång.
Tyvärr har jag inte kunnat ta några mer bilder än på spoilern idag för mina föräldrar stack med kameran. Men det kommer upp imorgon.
Ditt arbete ger lön för mödan! Riktigt fint gjort tycker jag, lite avis må jag säga, har själv precis köpt en 205a gti och den behöver pillas på!
Har bara en fråga som jag hoppas på att någon kan ge mig svar på, vita blinkersglas fram och bak? Någon som har en blekaste aning om vart man kan få tag på detta?
Fortsätt med det fina arbetet, följer det med häpnad !
Ditt arbete ger lön för mödan! Riktigt fint gjort tycker jag, lite avis må jag säga, har själv precis köpt en 205a gti och den behöver pillas på!
Har bara en fråga som jag hoppas på att någon kan ge mig svar på, vita blinkersglas fram och bak? Någon som har en blekaste aning om vart man kan få tag på detta?
Fortsätt med det fina arbetet, följer det med häpnad !
Tack så mycket! Vita blinkers fram kan man köpa hos http://www.realcar.se Ifall du ska ha det där bak får du nog köpa hela lyktor.