Inför: Bilträff & marknad med Cruising - Timrå 10 maj 2008

tjarniz
6 maj 2008 · 361 Inlägg

jajjemen smile hoppas vädret är med bara.

svanstrom a
6 maj 2008 · 414 Inlägg

Jobbar fram till 18.00 så jag dyker väll upp på cruisingen iaf, hoppas dodgen är klar tills dess bara cool

Senast redigerat av svanstrom (6 maj 2008)

hej
jeep_tom Jeep Tom
7 maj 2008 · 276 Inlägg

Ser att polisen kommer att vara på plats

http://www.polisen.se/inter/util/nodeid … d=12385386

Samt fick höra rykten av att dom ska ha en besiktningsbuss där på cruisingen på kvällen för att hålla koll på a-traktorer och mopeder delvis, men stor kraft skulle läggas på att bilar övrigt skulle vara lagliga. Dom skulle tydligen ta det som en praktisk övning då det kommit nya poliser hit till Sundsvall. Dock är detta inte verifierade uppgifter i detta skede, utan bara information jag fått. Men det kan vara bra att ha i bakhuvudet smile

Senast redigerat av jeep_tom (7 maj 2008)

Feeling free to do my own thing
tjarniz
7 maj 2008 · 361 Inlägg

jeep_tom skrev:
Ser att polisen kommer att vara på plats

http://www.polisen.se/inter/util/nodeid … d=12385386

Samt fick höra rykten av att dom ska ha en besiktningsbuss där på cruisingen på kvällen för att hålla koll på a-traktorer och mopeder delvis, men stor kraft skulle läggas på att bilar övrigt skulle vara lagliga. Dom skulle tydligen ta det som en praktisk övning då det kommit nya poliser hit till Sundsvall. Dock är detta inte verifierade uppgifter i detta skede, utan bara information jag fått. Men det kan vara bra att ha i bakhuvudet smile

inte ovanlit  att dom bara ska komma å förstöra..
låt folk ha lite skoj fan ...
alltid på crusingarna ska dom stå här i västernorrland å skrämma hem folket.
DÅLIGT!

svanstrom a
8 maj 2008 · 414 Inlägg

jeep_tom skrev:
Ser att polisen kommer att vara på plats

http://www.polisen.se/inter/util/nodeid … d=12385386

Samt fick höra rykten av att dom ska ha en besiktningsbuss där på cruisingen på kvällen för att hålla koll på a-traktorer och mopeder delvis, men stor kraft skulle läggas på att bilar övrigt skulle vara lagliga. Dom skulle tydligen ta det som en praktisk övning då det kommit nya poliser hit till Sundsvall. Dock är detta inte verifierade uppgifter i detta skede, utan bara information jag fått. Men det kan vara bra att ha i bakhuvudet smile

Haha AJ DÅ! Får se om man törs komma med dodgen då med tanke på att däcken som sitter på inte är lagliga för fem öre... Lite slitna så att säga roll hmm törs man kan komma ändå?

Senast redigerat av svanstrom (8 maj 2008)

hej
tjarniz
8 maj 2008 · 361 Inlägg

jag tror det är på crusingen bara dom komma va inte på dagen...brucka va så oftast
men det är ju crusingen man vill på kanske om man ha jänk..

svanstrom a
8 maj 2008 · 414 Inlägg

tjarniz skrev:
jag tror det är på crusingen bara dom komma va inte på dagen...brucka va så oftast
men det är ju crusingen man vill på kanske om man ha jänk..

Jo var ju mest cruisingen jag tänkte på tongue

hej
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 maj 2008 · 5 753 Inlägg

ja det är ju crusingen man ska på, visseligen ska vi dit på dan också men endå.... kommer sitta i baksätet på widell1111´s nybes amazon och dricka bira jag tongue och eftersom bilen är nybes så ska det inte va nån fara för snuten heller wink


fan gubbar och flickor, snart äre dags big_smile


BTW, är ju bara 20kr inträde, inte 50kr som det står på första sidan i den här tråden tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (8 maj 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Ellertz Norrlänning
9 maj 2008 · 1 453 Inlägg

Tror ja inte kommer efter lite mer eftertanke.. Finns inte en vettig människa som lägger en seriös bilträff i ett ställe som timrå tongue

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
850_GLT
9 maj 2008 · 947 Inlägg

jag kommer är i kramfors nu tongue ska bara tvätta å putsa upp bilen lite så den blir fin smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Bruden www.sundsvallsgatbilar.se
9 maj 2008 · 211 Inlägg

Ellertz skrev:
Tror ja inte kommer efter lite mer eftertanke.. Finns inte en vettig människa som lägger en seriös bilträff i ett ställe som timrå tongue

Meh vadådå? Är ju Timrå Hillbillys som anordnar de juh smile

cricka_
9 maj 2008 · 6 Inlägg

Klart man måste bidra med bil till cruisingen

Chevrolet Impala "SixFive Impala" (1965)
Ellertz Norrlänning
10 maj 2008 · 1 453 Inlägg

Bruden skrev:

Ellertz skrev:
Tror ja inte kommer efter lite mer eftertanke.. Finns inte en vettig människa som lägger en seriös bilträff i ett ställe som timrå tongue

Meh vadådå? Är ju Timrå Hillbillys som anordnar de juh smile

Ingen aning vilka de är, men timrå som timrå tongue

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Bruden www.sundsvallsgatbilar.se
10 maj 2008 · 211 Inlägg

Ellertz skrev:

Bruden skrev:

Ellertz skrev:
Tror ja inte kommer efter lite mer eftertanke.. Finns inte en vettig människa som lägger en seriös bilträff i ett ställe som timrå tongue

Meh vadådå? Är ju Timrå Hillbillys som anordnar de juh smile

Ingen aning vilka de är, men timrå som timrå tongue

jajja du kommer antagligen missa nått eftersom dom gått ut i radio o allt med de så...

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 maj 2008 · 5 753 Inlägg

japp, jag tror också han kommer missa nått... lär ju bli skit kul och säkert mkt bilar och härlig stämmning skulle jag tro smile och att det är fin väder gör ju inte saken sämre big_smile

Senast redigerat av _Glenne_ (10 maj 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
CopyCola Tungviktare
10 maj 2008 · 111 Inlägg

Decibel skrev:

Ellertz skrev:
En S6a från sundsvall kan du räkna med iaf wink !!!

Jag fyller väl ut med en S4;a jag då smile

Haha, och jag med S3:an smile

tjarniz
10 maj 2008 · 361 Inlägg

Vart en kanondag kunde inte blivit  bättre väder.
Stekt i solen hela dagen big_smile

Tack som fan  alla som röstade där ute smile

850_GLT
11 maj 2008 · 947 Inlägg

håller med tjarniz jäkligt fin dag. Blev grillad mer eller mindre på området. Blev bränd i nacken men det är sånt man får räkna med smile får skaffa lite solskydds olja nästa gång å de vore inte fel å ha me sig nån söt tös då som kan smörja in mig lr tvärtom hehe tongue

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Ellertz Norrlänning
11 maj 2008 · 1 453 Inlägg

850_GLT skrev:
håller med tjarniz jäkligt fin dag. Blev grillad mer eller mindre på området. Blev bränd i nacken men det är sånt man får räkna med smile får skaffa lite solskydds olja nästa gång å de vore inte fel å ha me sig nån söt tös då som kan smörja in mig lr tvärtom hehe tongue

Hmmm.. Åkte du seriöst från linköping för en bilträff i timrå ? tongue  De ä ju timrå vi snackar om..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
cricka_
11 maj 2008 · 6 Inlägg

Det var en hel lyckad dag igår i Timrå

Chevrolet Impala "SixFive Impala" (1965)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang