2843
Sök

Vad fick ni tillbaka på skatten?

Fitted North
468 Inlägg
21 mars 2012
blir så jävla less... ska betala.. dock bara 23 kronor men vafan jag vill få tillbaka jag med som alla andra

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

1 624 Inlägg
21 mars 2012
Hamilton skrev:
careau skrev:
5222:-

"Gratis" är gott.

Gratis är det inte det är dina pengar som du lånat ut till staten under 2011 med 0% i ränta.

Mvh
Hamilton

Just precis därför jag skrev "Gratis"? Inom parantes
Senast redigerat av careau (21 mars 2012)

German Engineering
9 083 Inlägg
21 mars 2012
Zleem skrev:
blir så jävla less... ska betala.. dock bara 23 kronor men vafan jag vill få tillbaka jag med som alla andra

Det behöver du inte betala tillbaka, summan ligger under 100:- så du slipper det smile Jag var skyldig 3:- förra året och slapp betala.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Fitted North
468 Inlägg
21 mars 2012
CarpeDiem skrev:
Zleem skrev:

Det behöver du inte betala tillbaka, summan ligger under 100:- så du slipper det smile Jag var skyldig 3:- förra året och slapp betala.

heh, bra att veta:)

Ingen himmel är så blå som min
2 981 Inlägg
21 mars 2012
Zleem skrev:
blir så jävla less... ska betala..

Äh, det är ändå världens sämsta sparform. Det är ju bara ens egna pengar man inte haft tillgång till sen man tjänade dom som man får tillbaka...
Senast redigerat av matteeee (21 mars 2012)

/Mattias

Fitted North
468 Inlägg
21 mars 2012
matteeee skrev:
Zleem skrev:
blir så jävla less... ska betala..

Äh, det är ändå världens sämsta sparform. Det är ju bara ens egna pengar man inte haft tillgång till sen man tjänade dom som man får tillbaka...

ser man de så, så är de klart:) skönt att få igen en extra slant av sig själv om man säger.

3 354 Inlägg
21 mars 2012
Får tillbaka ca 3500-4000 efter reseavdrag.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

StenkrossTomte
359 Inlägg
21 mars 2012
Cirkus 18k...
Senast redigerat av Joppe_Johndeere (22 mars 2012)

No turbo shit! Just Real Power!

998 Inlägg
21 mars 2012
1925, brukar få runt 6-9k så var lite mindre än räknat med, men men bättre att få det än att betala.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

1 948 Inlägg
21 mars 2012
wiiii, drygt 9k tillbaka... personligen tycker jag den bästa sparformen är att be lönekontoret dra lite mer skatt smile

Fri fart för ett fritt folk!
14 659 Inlägg
22 mars 2012
får betala 1600kr..hade legat på + om inte arslena på någon idrottsförening gav fan i att betala in skatt  innan dom betala ut pengar till mitt konto

det är iof innan avdrag för resor till och från jobbet blir ett av drag på 29K och sen 30% eller nått sånt  av det visst inte många kronor men jag hamnar iallfall på +

tanten får tillbaka 8K

Kör fort så hinner inget hända...

2 981 Inlägg
22 mars 2012
baltis skrev:
wiiii, drygt 9k tillbaka... personligen tycker jag den bästa sparformen är att be lönekontoret dra lite mer skatt smile

Hur motiverar du att det är en bra sparform???? Det är ju en av de sämsta som finns. Lika dålig som att lägga sedlar i madrassen - fast då sover man ju iaf mjukt..?!

/Mattias

14 659 Inlägg
22 mars 2012
matteeee skrev:
baltis skrev:

Hur motiverar du att det är en bra sparform???? Det är ju en av de sämsta som finns. Lika dålig som att lägga sedlar i madrassen - fast då sover man ju iaf mjukt..?!

grejen är att det är väldigt lätt att plocka pengarna ur madrassen och från bankontot smile

svårare från skattekontot även om det iof går

2 981 Inlägg
22 mars 2012
Growe skrev:
matteeee skrev:
baltis skrev:

grejen är att det är väldigt lätt att plocka pengarna ur madrassen och från bankontot smile

Jag tycker inte att det blir en bra sparform för det - men har man så dålig karaktär att man inte kan låta bli att handla onödiga saker när man har pengar tillgängliga kanske "noll ränta-kontot med svår access" är en bra sparform. Min syn på ekonomi är nog väldigt olik "medel-svenssons"...

/Mattias

512 Inlägg
22 mars 2012
25 000:- Tbx smile Ändå ha man jobbarbil med ;D

14 659 Inlägg
22 mars 2012
matteeee skrev:
Growe skrev:
matteeee skrev:

Jag tycker inte att det blir en bra sparform för det - men har man så dålig karaktär att man inte kan låta bli att handla onödiga saker när man har pengar tillgängliga kanske "noll ränta-kontot med svår access" är en bra sparform. Min syn på ekonomi är nog väldigt olik "medel-svenssons"...

pengar ska inte sparas ihuvudtaget dom ska spendar direkt..vad är det för mening att ha ett bankonto fullt med pengar och aktier och annat skit och sen går man och dör..eländig och snål smile
Senast redigerat av Growe (22 mars 2012)

246 Inlägg
22 mars 2012
Lite över 18 000.

Människor med smak kör bilar med flak!

huh?
10 427 Inlägg
22 mars 2012
~4800kr var det, men får nog tillbaka strax över 5000kr till för reseavdrag till jobbet ( kostnad: 26825kr tongue ).

1 948 Inlägg
22 mars 2012
matteeee skrev:
baltis skrev:

Får skylla på dålig karaktär, oavsett om jag får ut 25 eller 45 så blir det ändå aldrig mer än 5k in på sparkontot, vilket det ändå inte är mer än 0,5% ränta på... Sen så tänker jag aldrig att jag ska få tillbaka på skatten så därför känns det alltid som ett plus, även fast jag vet att det är MINA egna intjänade pengar jag får tillbaka

1 808 Inlägg
23 mars 2012
Skulle få tillbaka 2600 men har sålt fonder så kommer lära betala ungefär 4k sad

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Sök