Eller fick betala tillbaka.. själv fick jag tillbaka 5800:- kan man ju säkert hitta på nå skoj med
Det är väl så att man inte FÅR något precis . Det e ju dina egna pengar du lånat ut till staten till pissdålig ränta under 1år . Bäst e väl att gå plus minus noll ur den synpunkten . Men sen e det ju ett sätt att spara om du tex drar en 500 extra varje lön i skatt . För onekligen känns det bättre att få tebax än att betala pengar man fått ut förmycket .
En dum fråga kanske ! Jag har redan deklarerat så är det min farsa typ 63 Aldrig gjort det på nätet.
så är det bara jag som har internetbank. kan ja ta ner E-legmitation till hans dator o anmäla bankkonto bara ? o deklarera som vanligt eller e jag ute o cyklar.. Tacksam för svar.. Mvh Johan
En dum fråga kanske ! Jag har redan deklarerat så är det min farsa typ 63 Aldrig gjort det på nätet.
så är det bara jag som har internetbank. kan ja ta ner E-legmitation till hans dator o anmäla bankkonto bara ? o deklarera som vanligt eller e jag ute o cyklar.. Tacksam för svar.. Mvh Johan
Om han har bank via internet så kan du hjälpa honom fixa E-legitimation och deklarera.
Hmm, vad ska jag göra för mina pengar? PS3 och en ny säng står rätt högt i kurs.. Men får se vad det blir...
man behöver inte Eleg för att deklarera , man får ju med personlig kod och så så man kan deklarera via internet ändå. så gjorde jag.