Engla mordet

RedEyeMS3
13 april 2008 · 355 Inlägg

323fSportT skrev:
Usch.Fick nästan ont i magen nu när dom hade hittat henne.Hur kan man göra nåt sånt.Vad får man ut av det igentligen?En liten 10 årig tjej..Och han har man haft gått löst i sina hemtrakter.Va hemskt att sätta sig in i mammans sitts just nu.Hon har gått och hoppats att dom ska hitta henne levande,vilket jag också hade hoppats.

Vila I Frid Engla...

Ja.. Finns sjuka j_vlar närmare än man tror!!!

RIP!!

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Piraten
13 april 2008 · 166 Inlägg

Satan va trist knyter sig i magen på mig, har ju själv en liten tjej. Hade dödat den fan själv och sen tagit 13 år på kåken, lätt inga problem.

xtreme_v70
13 april 2008 · 39 Inlägg

Alltså DETTA SJUKA JÄVLA SYSTEM! Skulle kunna tråka ut er med timmars läsning, men här kommer mina snabba åsikter:

1. OM vi hade haft hårdare straff (dödstraff eller livstid med 0% chans att komma ut före man dör) skulle dessa brott minska med hälften - minst.

2. Dödsstraff borde finnas i vissa speciella fall (tex. vid mord på barn eller våldtäkt). INTE vid skattebrott, rån, misshandel, mord på äldre människor (som kan ha en jävligt bra anledning att inte få leve) osv.

3. Förklaring, jag har själv 2 döttrar i tonåren. Hade någon av dom råkat ut för våldtäkt eller något så sjukt som Engla-fallet. DÅ SVÄR JAG VID MITT LIV ATT JAG HADE JAGAT HONOM I EVIGHET. Så fort jag fått tag på honom hade jag skjutit fanskapet. Oavsett vitnen eller inte... och då skulle jag kunna tänka mig att sitta inne resten av livet - men i ett sådant fall är jag mot dödsstraff... (jag skulle alltså vilja leva i fängelse för mitt hämd-mord).

Hänger ni med i resonemanget? För övrigt går tankarna till Englas familj!

Volvo 965 16v Turbo Ambulans "TXR RAKETEN" (1994)
Dodge Viper RT/10 "THE TOY" (1995)
Audi RS4 "XTREME" (2007)
Bobo
13 april 2008 ·

Han borde ligga väldigt illa till på kåken iaf

RIP

Hee-Maan
13 april 2008 · 3 113 Inlägg

vila i frid Engla.. sad

sjuk tråkigt att folk kan göra något sånt extremt att ta ett liv.

Semper Fi
xtreme_v70
13 april 2008 · 39 Inlägg

Bobo skrev:
Han borde ligga väldigt illa till på kåken iaf

RIP

Det tråkiga är att sådana här as hamnar i fängelser där de inte stöter på "de tuffa killarna" Dom får sitta med eko-brottslingar som inte vågar slåss!

Dodge Viper RT/10 "THE TOY" (1995)
Volvo 965 16v Turbo Ambulans "TXR RAKETEN" (1994)
Audi RS4 "XTREME" (2007)
volvo740_racing
13 april 2008 · 48 Inlägg

R.i.p!

den som ingen turbo har får åka utan bar :)
Volvo 850T-5R "vofflan" (1995)
xtreme_v70
13 april 2008 · 39 Inlägg

baca skrev:
Jag kan lova inför hela svenska folket att jag kommer leta upp honom efter han suttit av tiden och skära av honom alla lemmar, han skall dö långsamt.

Underbar tanke - men varför händer det aldrig något sådant i detta land? Vi är så jävla förlåtande...

Volvo 965 16v Turbo Ambulans "TXR RAKETEN" (1994)
Dodge Viper RT/10 "THE TOY" (1995)
Audi RS4 "XTREME" (2007)
Pikey
13 april 2008 · 2 283 Inlägg

pippaaN skrev:

Tega skrev:
Och ändå finns det så många dödsstraffmotståndare i Sverige roll

Dödsstraff räcker inte, piskrapp livet ut!

Aa, tråkigt som fan att det finns sånna sjuka as ute... RIP

R.I.P. Michael Jackson!
_BOOST_ME_ Lokal gasglad kille
13 april 2008 · 112 Inlägg

Bobo skrev:
Han borde ligga väldigt illa till på kåken iaf

RIP

Nejdå.. där kommer han att ha skydd mot andra, och bra mat under sitt straff, bättre än skolans, och så får han ju jobba lite och tjäna pengar på kåken. Det är ju ett riktigt straff...

Önskar att nån medfånge straffknullar idioten med grovsalt sen torterar fanskapet till döds...Sjuka jävla människojävel

Ängnar en tanke till englas familj.. en liten tröst borde ju vara att dom hitta deras dotter.

RIP Engla

baerserk Bäst i värla
13 april 2008 · 150 Inlägg

xtreme_v70 skrev:
Alltså DETTA SJUKA JÄVLA SYSTEM! Skulle kunna tråka ut er med timmars läsning, men här kommer mina snabba åsikter:

1. OM vi hade haft hårdare straff (dödstraff eller livstid med 0% chans att komma ut före man dör) skulle dessa brott minska med hälften - minst.

2. Dödsstraff borde finnas i vissa speciella fall (tex. vid mord på barn eller våldtäkt). INTE vid skattebrott, rån, misshandel, mord på äldre människor (som kan ha en jävligt bra anledning att inte få leve) osv.

3. Förklaring, jag har själv 2 döttrar i tonåren. Hade någon av dom råkat ut för våldtäkt eller något så sjukt som Engla-fallet. DÅ SVÄR JAG VID MITT LIV ATT JAG HADE JAGAT HONOM I EVIGHET. Så fort jag fått tag på honom hade jag skjutit fanskapet. Oavsett vitnen eller inte... och då skulle jag kunna tänka mig att sitta inne resten av livet - men i ett sådant fall är jag mot dödsstraff... (jag skulle alltså vilja leva i fängelse för mitt hämd-mord).

Hänger ni med i resonemanget? För övrigt går tankarna till Englas familj!

jag håller med på alla punkter!

MrBLING: precis som du säger, en tröst för familjen att dom har hittat kroppen. när mamman var med i tv osv så verkade hon vara ganska samlad och väldigt inställd på att dom skulle hitta Engla, så hoppas att dom får lugn och ro utan allt för mycket sorg.

Skyline_GTR
13 april 2008 · 306 Inlägg

Sånna svin som han borde hängas offentligt på torget fan ta mig
R.I.P

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
13 april 2008 · 1 300 Inlägg

"Fy fan! Fy faan! Den jäveln skulle man ju åka upp och slå ihjäl!! Vilken sjuk jävel!!" Citat från min pappa och jag håller bara med.

I do it my way
D_MAN ?
13 april 2008 · 1 038 Inlägg

MrBLING skrev:

Bobo skrev:
Han borde ligga väldigt illa till på kåken iaf

RIP

Nejdå.. där kommer han att ha skydd mot andra, och bra mat under sitt straff, bättre än skolans, och så får han ju jobba lite och tjäna pengar på kåken. Det är ju ett riktigt straff...

Du glömde att han får en dator oxå så han kan fortsätta sitt porrsurfande mad

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
-Mackan- Fire And Silk
13 april 2008 · 2 254 Inlägg

väldigt synd, världen är bra orättvis när det kommer till dessa saker!!
avrättning är ju för milt i detta fall!

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
pippaaN
13 april 2008 · 987 Inlägg

ett fängelse fullt av dom "tuffa typerna", resten av livet, och vatten&bröd resten av livet!

i like it load
steffe67 gruvarbetare
13 april 2008 · 152 Inlägg

fan vilket svin han är mad han kommer nog att bli dömd för psykisk sjuk så han får det bra den jävel.
bara 1,5 mil från mig bodde flickan o man har ju själv barn i den åldern...
hans namn har redan släppts ..
"snipers" var är ni

Senast redigerat av steffe67 (13 april 2008)

krutmats
13 april 2008 · 1 892 Inlägg

* R . I . P *

D_MAN ?
13 april 2008 · 1 038 Inlägg

steffe67 skrev:
fan vilket svin han är mad han kommer nog att bli dömd för psykisk sjuk så han får det bra den jävel.
bara 1,5 mil från mig bodde flickan o man har ju själv barn i den åldern...
hans namn har redan släppts ..
"snipers" var är ni

Jaså dom har släppt det, källa???

Senast redigerat av Evo-Danne (13 april 2008)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
zzzoder
13 april 2008 · 358 Inlägg

ett skott mellan ögonen förtjänar han!

RIP!

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang