Klockan är sent för å va ute å gorga, va e din ursäkt???

Louise
27 april 2008 · 196 Inlägg

alexxe skrev:

terazzi skrev:
Ja och hon hade sagt vi tyckte om varandra, jag hade misstolkat hennes sånna tecken.. o sen så sa hon att hon hade träffat en!
Jag blev arg o ledsen o visste inte vad jag skulle ta mig till eftersom ja trodde vi hade ngt.. hon hade sagt att hon ville ta d lungt.. o jag tänkte,ja men ta d som d kommer.. d kanske kommer.. o sen sa hon att hon bara hade sett mig som kompis idag så d va jag som misstolkat allt o nu e hon förlorad sad pga jag avslutade relationen då hon hade sagt hon träffade en.. gjorde ju det utan o snacka ut ordentligt med henne hmm

ah den svider! men min mening (alltså jag personligen utan å veta absolut exakt va som hänt osv tycker) så verkar hon lite fjortis å inte vuxit upp! e själv jävligt iaktagande osv innan man tar sig ann en go brud osv, om hon nu genast tyckte om en annan gubbe så betyder de att hon är VELIG!!! å nått man ska passa sig för är velig brudar! även om man tycker dom är så jävla PERFEKTA så de inte är sant lixom hmm. love hurts och de är inte alltid lätt men är de mer å snacka om så e ja uppe enstund till smile. Cheers, dax för å fylla på wiskeyn roll

Alltså, det där med att det verkar som att någon är perfekt. Det ska man akta sig för riktigt jävla noga. Jag har fått lära mig det den hårda vägen. Jag träffade en kille, helt jävla underbar o allt sånt. Men det kom fram tillslut att han inte vågade säga emot så han höll ju bara med hela tiden. Så tänk efter typ 45 gånger extra innan. Tänkte bara varna er=)

MilleN
27 april 2008 · 9 108 Inlägg

• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang