Eftersnack: Gatebil 2008 Rudskogen i Juli! 11-13/7

Eddietion
25 juni 2008 ·

Du kan sammenligne Våler med Rudskogen i September. Ca 20000 besøkende på de treffene. Litt mer lugnt og trevlig enn Julitreffet om man syns det blir for mye folk. Men like bra fester og sånn.

Våler er litt større område, og banen er større og raskere.

Yeeeep
25 juni 2008 · 190 Inlägg

Okej, något du kan rekomendera då? Men det är samma personer och bilar som kör extreme klassen?

Eddietion
25 juni 2008 ·

Jeg kan trygt anbefale alle treffene. Ingen treff er like selv om mange av de samme bilene er med hele sesongen. Det kommer alttid noen nye på hvert treff, og noen forsvinner igjen. Men Våler er jo premieretreffet hvor alt nytt som har blitt bygd igjennom vinteren kommer og blir vist og prøvd første gangen.. Men det er Juli treffet som er "hovedtreffet" og det klart største.

Flere skal på Mantorp til helgen for å teste sine biler inn til Julitreffet, noen bruker Våler til det samme. Så det er plattan i mattan på alle treffene. Tror Mantorp i år blir mer suksess enn det var i fjor.

Brann
25 juni 2008 · 8 Inlägg

Min arbetskollega kommer till Mantorp.

At the camaro launch in 1966 the press asked Chevrolet what the name meant. The reply: It´s a small vicious animal that eats Mustangs!
akilik1984
26 juni 2008 · 43 Inlägg

karavan dit hoppas man på

Don't Drink & Drive
Yeeeep
26 juni 2008 · 190 Inlägg

akilik1984 skrev:
karavan dit hoppas man på

När sticker ni och vartifrån?

Bjornhall
28 juni 2008 · 300 Inlägg

jag och 4 bilar till kommer åka från borås till kungsbacka och vidare på torsdagkväll

GILLA oss på Facebook http://www.facebook.com/TeamRydboholmsGaraget
Sugtimmad volvo 850 med mö go kolfiber på!
Volvo 850 "sugtrimmad femma" (1992)
Jontelitokd
28 juni 2008 · 1 043 Inlägg

haha.. Karlstad camp åker ner på Tisdag! de skall ha första parkett wink

Jolle
29 juni 2008 · 95 Inlägg

Vi åker ett par st från skellefteå med pilsner vagnen(nu helt rosa)....
Var där förra året och kan säga att roligare ställe får man leta efter big_smile

Ses där

donsaarinen
29 juni 2008 · 41 Inlägg

axza skrev:
Våler verkade vara lyckat så nu ser vi fram emot RUDSKOGEN !!! big_smile

jag tycker inte att våler va lika bra i år som d vart dom senate åren, men den va fortfarande 1000gånger bättre än mantorp! men rudskogen i juli e d som gäller:) 48,000pers va d förra året;)

gasar tills d rasar;)
BMW 525tds (1998)
BMW 535 (1992)
donsaarinen
29 juni 2008 · 41 Inlägg

sen får man väl tillägga till alla skeptiker att tidningen maxpower från england röstade fram gatebilträffen i juli på rudskogen till en av världens top 3! så den kan ju lika gärna vara #1!!!!!!!!!! bara d säger väl en del:)

gasar tills d rasar;)
BMW 525tds (1998)
BMW 535 (1992)
TexoN Evolution Garage
30 juni 2008 · 171 Inlägg

Klart att man ska dit, EvolutionGarage camp kommer att närvara.

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)
Volvo 855 (1997)
Wille_hall
30 juni 2008 · 7 Inlägg

tja! ska själv dit med ett gäng från småland! lär väll åka på torsdagen.. några fler från småland lr någe? vore trevligt o bygga på en karavan o samla upp längre upp i sverige sen?

ha'de//hall

Cossi_Micke
30 juni 2008 · 282 Inlägg

jag kommer om jag hinner riva ur och i sär motorn och i med den igen./ 10st till

kenyaboss
30 juni 2008 · 196 Inlägg

jag och ett par nissar till från motala kommer dit.. ska bli grymt skoj att åka dit igen

ergoproxy
1 juli 2008 · 236 Inlägg

Jag och 2 tjejkompisar ska dit. Åker på fredagen, blir den första bilträffen jag åker på med min bil.
Hur pass tidig ska man va på fredagen för att inte hamna allra längst bort? och vart ska man för att köpa  festivalbiljett och campingplats?

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
flash_turbo Racer
1 juli 2008 · 233 Inlägg

ergoproxy skrev:
Jag och 2 tjejkompisar ska dit. Åker på fredagen, blir den första bilträffen jag åker på med min bil.
Hur pass tidig ska man va på fredagen för att inte hamna allra längst bort? och vart ska man för att köpa  festivalbiljett och campingplats?

Alltid roligt med tjejer... så tidigt som möjligt på fredagen kommer själv att åka på torsdagen för att slippa komma så jäkla långt bort från banan och festivalbiljetter köper du samtidigt som när du betalar campingen o dom kommer att vinka in dig där campingen är... tongue

Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
ergoproxy
1 juli 2008 · 236 Inlägg

Får typ åka 4-5 på Morgonen på fredagen då eftersom det tar 4,5 timme till rudskogen, surt att man inte kunde komma iväg på torsdagen sad. Jo jag tänke det på vilken av campingen man ska köpa det på.

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
ergoproxy
1 juli 2008 · 236 Inlägg

eftersom jag är typiskt tjej med , någon som vet hur det är med dusch och toa på campingarna?  tongue

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Jimzzon Folkrace åkarn
1 juli 2008 · 47 Inlägg

taget från gatebil.no

Camping/festival-området
- Campen åpner klokken 09:00 på torsdag 10 (døgnåpent).
Vi ønsker alle hjertlig velkommen til å bo her! Det vil bli satt opp fellesgrill, dusjer og toaletter.

så dusch och toa finns det. själv ska jag nog hänga på låset på torsdag:)

Volvo 740 Tic "Extra utrustad" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang