Vad var det fortaste du körde när du övningskörde?

danne460 Das vas das das
12 maj 2008 · 179 Inlägg

vad var det fotaste du körde när du övningskörde ???
jag körde 180-190  i farsan a6 tdi 115hk när jag va 17, mossan tittade efter älg(som vanligt )
hon är finska !!!

Fixade till stavningen i rubriken lite.
Mvh Phaetoon (Moderator)

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Volvo 240 glt "svarte" (1988)
Mackanol
12 maj 2008 · 2 079 Inlägg

härlig rubrik wink men det finns nog redan en sån här tråd, det är jag säker på!

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
zshoe Kokar ris
12 maj 2008 · 923 Inlägg

120 sisådär

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
lindell90
12 maj 2008 · 876 Inlägg

max 120. Vill inte riskera någonting med lämplighetsintyg eller något nu innan man har körkort. Vet inte om det man kan få det indraget men dumt att chansa. smile

Waho Allmänt Jobbig
12 maj 2008 · 1 200 Inlägg

Rätt skum tråd och textat men svar på TS fråga : 125~km/h

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Lindgren_
12 maj 2008 · 2 644 Inlägg

Är ju 17 nu har kört 140 på motorvägen det är ju 30km för fort.. och 130 på 90 väg i pappas v70 det är ju 40 km/h för fort smile

Får se om man kan tjata till sig att få dra ur v70n fullt ut nåndag smile

Johan Lindgren
Ksj
12 maj 2008 · 1 217 Inlägg

runt 170 på motorväg.. 16 då. Totalt urbota dumt,

Saab 900 "2.1an" (1992)
SJODIN222
12 maj 2008 · 160 Inlägg

byter inrik. lite, om det är okej?

någon som spunnit lös med bilen när dom övningskört med en trafikskole bil + att läraren ska ha suttit med då naturligvis, och att han INTE hade uppmanat personen ifråga att göra de smile???

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 maj 2008 · 5 753 Inlägg

som om man tänker berätta det här, då blir man ju bara idiotförklarad....

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
SJODIN222
12 maj 2008 · 160 Inlägg

_Glenne_ skrev:
som om man tänker berätta det här, då blir man ju bara idiotförklarad....

nej då inte för mig iaf, den åsikten kanske jag har bara för att jag gjorde de....
finns säkert dom som tycker det är lite tufft/vågat

jag skäms inte för att jag gjorde de, det var lösgrus och det vart lite stopp i trafiken så jag skulle skynda mig iväg...bla bla bla, och då spann jag på lösgruset plus att det gnall en bit till på torrasfalt, jag kanske gasade onödigt mkt, men vart lite beroende på att göra så bra ifrån mig som möjligt ur den rådande trafiksituationen bara smile

om du gjort de så behöver du inte skämmas INTE för mig iaf:), jag målar inte ut någon wink

red daddy
12 maj 2008 ·

og900turbo skrev:
snart kommar någon o säger att den har burnat slut på trafikslonans däck lr något xD

lol precis, mytomaner... Tål dom inte. Faan värsta jag vet mad

Navkapsel
12 maj 2008 · 4 637 Inlägg

130 på körlektion vid omkörning och på halkan var jag så pigg att jag inte kunde låta bli att spinna loss med framhjulen med flit.

SJODIN222
12 maj 2008 · 160 Inlägg

red daddy skrev:

og900turbo skrev:
snart kommar någon o säger att den har burnat slut på trafikslonans däck lr något xD

lol precis, mytomaner... Tål dom inte. Faan värsta jag vet mad

DET har jag DÅ DÄREMOT ALDRIG påstått smile

ville bara för att jag "råkade" göra de när det begav sig, annars i övriga fall är det så mkt folk som passar på att skryta här om olika saker, men när man ska fråga nått, så ska det bli världens värsta utläggning för små saker iregel, och endel ska få på käften hela tiden, alla ska tyckas vara så intelligenta när det kommer till kritan, är dom ni är och inga andra.........

SJODIN222
12 maj 2008 · 160 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
130 på körlektion vid omkörning och på halkan var jag så pigg att jag inte kunde låta bli att spinna loss med framhjulen med flit.

då är det befoga:) det minns jag nu att jag gjorde också då, på backvxln:)

Team-Adolfsson Gödseldräng
12 maj 2008 · 4 529 Inlägg

runt 190-200 med morsan i våran chippade mercedes E270CDI ca 200 diesel HK och en jävulskt massa vrid wink

var rätt dumt men man måste ju prova ?

JohanSvensson90 Toyota mekaniker
12 maj 2008 · 240 Inlägg

angående de med att spinnna loss me trafikskolans bil .. jo de har jag gjort men de va i vintras o väldigt mkt is på vägen. kom i breställ på en 30 väg big_smile

M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
12 maj 2008 · 255 Inlägg

110 på motorväg,man är ju laglydig  smile

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
SJODIN222
12 maj 2008 · 160 Inlägg

Johan_sportbilen skrev:
angående de med att spinnna loss me trafikskolans bil .. jo de har jag gjort men de va i vintras o väldigt mkt is på vägen. kom i breställ på en 30 väg big_smile

haha, vad sa läraren då da:)?

Joo
12 maj 2008 · 741 Inlägg

140-150 vid en omkörning kanske!

SJODIN222
12 maj 2008 · 160 Inlägg

red daddy skrev:

og900turbo skrev:
snart kommar någon o säger att den har burnat slut på trafikslonans däck lr något xD

lol precis, mytomaner... Tål dom inte. Faan värsta jag vet mad

förlåt för det lite långa inlägget för en stund sedan, citerade fel inlägg, och det jag skrev vara i största allmänhet, jag var/är inte arg/pekade ut dig på något sätt wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang