Tuning boken från Biltema, nått att ha?

bmx
14 maj 2008 · 7 100 Inlägg

Phaetoon skrev:
Man kanske skulle ta och köpa den då?

gö de,då kan du trimma pv:n smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
A_Lindahl Lite överallt..
14 maj 2008 · 612 Inlägg

Hehe..

Var och köpte service-handboken för Golf idag, och kan ju säga att jag helt klart tyckte den var värd 229:- på Biltema.. smile
I boken så står det om allt från lätta saker som att byta oljor och liknande, till att riva ner motorn och t.ex. byta kam, lyftare och ta ut vevaxeln.. Mycket bra bok enligt mig, som inte har så välldigt stor mekvana vad gäller insidan motorn.. wink

Kan ju säga så här, att om Tuning-handboken och Styling-handboken, och för den delen Multimedia-handboken håller samma klass som servicehandbökerna, så kommer jag iallafall inhandla ovanstående böcker med jämna mellanrum och efter behov, verkar hålla mycket hög standard vad gäller information och beskrivning!

Tummen upp! big_smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Golf_bunny The Queen
14 maj 2008 · 200 Inlägg

Jag köpte Haynes "stylingbok" förra året i julklapp till min pojkvän och jag tycker att den verkar bra har lusläst själv i den smile

Golf Racing*
Golf_bunny The Queen
14 maj 2008 · 200 Inlägg

Phaetoon skrev:
Här har du katalogen online. Kolla in sidan 65.
http://biltema.ecbook.se/biltema/se/

Ser inget haynesmärke på stylingboken. Tuningboken kanske är haynes,
men stylingboken ser inte ut att vara det iaf.

Jo då, stylingboken är från haynes det står med vit text på boken längt upp i högra hörnet, pojkvännen har boken

Senast redigerat av Golf_bunny (14 maj 2008)

Golf Racing*
BJ_ Lastbilsmekaniker
14 maj 2008 · 107 Inlägg

Köpte både Styling och Tuning boken på biltema för ett år sen ungefär, står en del bra saker, sen finns det ju givetvis endel lite väl onödiga saker men. Helt klart värda pengarna båda två.

FWD = Fel Wheel Drive
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang