Eftersnack: Garaget.org träff i Kiruna 24/5

blankz IT/Fordonstekniker
25 maj 2008 · 56 Inlägg

Såå.. då var första träffen i Kiruna avklarad! smile
Man får då kalla det lyckat med runt 30 bilar ink. några som inte var från stan. det kan ju vara lite svårt första gångerna har man ju fått höra, folk är väl lite ovana att vara på träffar hehe. men det blir väl bättre!
synd att megafonen vi hade lånat från RTJ inte funkade så bra. informationen om hur vi skulle köra cruisingen m.m. blev lite halvtaskig så det blev o-organiserat nere på stan.

nu vet vi iallafall vad som ska göras annorlunda på nästa träff roll
den blir troligtvis framåt slutet på JUNI!

bilder från träffen kommer upp här snart, vi håller på att samla ihop alla från olika fotografer som var på plats. kontakta mig gärna om ni sitter på några bilder. skriv även vad ni tyckte om träffen och förslag på vad som ska ändras till nästa.

FOTON FRÅN TRÄFFEN

StreetX_88:s bilder:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=53986

Johan R, Nife och Himmel_No78:s bilder:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=54362

Senast redigerat av blankz (2 juni 2008)

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
stoota
25 maj 2008 · 68 Inlägg

Trodde inte det skulle komma så mycket folk som det gjorde när det var första gången och så, men det blev ju helt okej.
Sedan måste en del lära sig att man inte cruisar i 55-60 utan i 30-40 så att man håller ihop hela gänget.

mustangkungen
25 maj 2008 · 5 Inlägg

stoota skrev:
Trodde inte det skulle komma så mycket folk som det gjorde när det var första gången och så, men det blev ju helt okej.
Sedan måste en del lära sig att man inte cruisar i 55-60 utan i 30-40 så att man håller ihop hela gänget.

Håller med Stoota, det blir inte direkt någon cruising i den farten. Annars var det kul att det blev av och hoppas att det blir fler tillfällen.

Mattilacken
25 maj 2008 · 229 Inlägg

VI körde efter ledar bilen och jag tyckte han höll på tok förhög hastighet.. men men.. bättre lycka nästa gång! Ang att vi for så blev det bara så.. vi är vana med snävare rundor och mer bilar här nere i gve.. wink

blankz IT/Fordonstekniker
26 maj 2008 · 56 Inlägg

stoota skrev:
Trodde inte det skulle komma så mycket folk som det gjorde när det var första gången och så, men det blev ju helt okej.
Sedan måste en del lära sig att man inte cruisar i 55-60 utan i 30-40 så att man håller ihop hela gänget.

ja haha, det var en liten miss, det ska ju inte gå så fort! big_smile
men men, rolig liten träff trots att vi inte gjort speciellt mycket reklam! inga annonser i kiruna, endast här på garaget och lite flyers utdelade till VIP-bilar wink det sprids ju lite mun-mun oxå. nästa gång får man ju göra mer PR.

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
StreetX_88
26 maj 2008 · 78 Inlägg

Vart ju en trevlig träff! smile Jag var väl inte på kalas humör när min bil stod helt död uppe på lappgatan men men sånt som händer tongue

Full speed or nothing!
NiFE
26 maj 2008 · 10 Inlägg

Mattilacken skrev:
VI körde efter ledar bilen och jag tyckte han höll på tok förhög hastighet.. men men.. bättre lycka nästa gång! Ang att vi for så blev det bara så.. vi är vana med snävare rundor och mer bilar här nere i gve.. wink

Jag försökte hålla 30 - 40, men det kändes inte som att det var uppskattat eftersom dom bilar jag hade bakom mig åkte och värmde däck... och sen svängde flera bilar av, då var det som ingen ide att försöka hålla ihop ett tåg sad ...jeje, jag tycker det var kul med lite vår-crusing iaf wink

Mattilacken
26 maj 2008 · 229 Inlägg

NiFE skrev:

Mattilacken skrev:
VI körde efter ledar bilen och jag tyckte han höll på tok förhög hastighet.. men men.. bättre lycka nästa gång! Ang att vi for så blev det bara så.. vi är vana med snävare rundor och mer bilar här nere i gve.. wink

Jag försökte hålla 30 - 40, men det kändes inte som att det var uppskattat eftersom dom bilar jag hade bakom mig åkte och värmde däck... och sen svängde flera bilar av, då var det som ingen ide att försöka hålla ihop ett tåg sad ...jeje, jag tycker det var kul med lite vår-crusing iaf wink

Hahaha;) jag bara lekte lite.. är sån... tongue

NiFE
27 maj 2008 · 10 Inlägg

Mattilacken skrev:
Hahaha;) jag bara lekte lite.. är sån... tongue

Joo, det såg ut som att asfalten var lite halkig för dig big_smile

..när är de dax för crusing hos er i gve?

AffeBoyen
27 maj 2008 · 208 Inlägg

tyckte också att det blev lite för mycket spridning på crusingen.. tongue men var kul ända tills jag fick punktering. smile

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)
blankz IT/Fordonstekniker
27 maj 2008 · 56 Inlägg

stoota skrev:
Trodde inte det skulle komma så mycket folk som det gjorde när det var första gången och så, men det blev ju helt okej.
Sedan måste en del lära sig att man inte cruisar i 55-60 utan i 30-40 så att man håller ihop hela gänget.

ni med breda amerikanare får åka först nästa gång o sätta hastigheten. då är det svårare att börja köra om också smile
mer bilder är på G snart! imorrn kommer ett till gäng upp,.

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
blankz IT/Fordonstekniker
29 maj 2008 · 56 Inlägg

det finns ett stort gäng nya bilder från träffen i första posten högst upp för dem som inte sett det.

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
Franky
9 juni 2008 · 1 Inlägg

Fint med lite bilder!

Bmw540T
17 juni 2008 · 17 Inlägg

ja anton när ska vi fixa crusing hära i stan då?tongue när bilarna är hela?big_smile

Mattilacken
17 juni 2008 · 229 Inlägg

vi får göra det wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang